Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
gayka
Member
Member

Hoi, ik ben Frans en we gaan meestal een X of 3 per jaar naar DLP (voor 5 dagen) en dit doen we dan met zijn 4en, gem. leeftijd van ons is 60 jaar je ziet dus dat Disney voor alle leeftijden is. De laatste 5 jaar steeds met een Dreamkaart en deze gaan we dan nu in Juni weer verlengen naar een Infinity jaarkaart. We zijn 2 X in WDW geweest en 1 X in Disneyland Californië, ik zou niet weten welke het leukst is DLP is net thuiskomen voor ons. WDW is gewoon veel groter hoewel er nu ook daar heel veel gesloten is omdat ze nieuwe dingen aan het bouwen zijn, Pandora – The World of Avatar en Star Wars Land b.v.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

gayka schreef:Hoi, ik ben Frans en we gaan meestal een X of 3 per jaar naar DLP (voor 5 dagen) en dit doen we dan met zijn 4en, gem. leeftijd van ons is 60 jaar je ziet dus dat Disney voor alle leeftijden is. De laatste 5 jaar steeds met een Dreamkaart en deze gaan we dan nu in Juni weer verlengen naar een Infinity jaarkaart. We zijn 2 X in WDW geweest en 1 X in Disneyland Californië, ik zou niet weten welke het leukst is DLP is net thuiskomen voor ons. WDW is gewoon veel groter hoewel er nu ook daar heel veel gesloten is omdat ze nieuwe dingen aan het bouwen zijn, Pandora – The World of Avatar en Star Wars Land b.v.
Welkom en veel plezier op ons forum!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Ingtink
Member
Member

Hoi,
Ik zal me eigen even voorstellen. Ik ben Ingrid en samen met m'n man en dochter van 15 zijn een een gezellig gezinnetje en onze gezamenlijke passie is Disney. We zijn in Disneyland Paris een 13 keer geweest en zijn vorig jaar twee weken in Orlando geweest en hebben daar 10 dagen de Disney parken bezocht. We zijn trouwe wekelijkse luisteraars van D-tales.
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom op café Mickey Ingtink ! Ik wens je hier veel Disney plezier toe
Missbunny
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Welkom op café Mickey Ingtink ! Ik wens je hier veel Disney plezier toe
Miss Bunny dank je wel het zal zeker lukken , we zijn afgelopen week weer een paar dagen naar Disney land Parijs geweest en het was weer geweldig ..

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Tess81
Member
Member

Ingtink schreef: We zijn trouwe wekelijkse luisteraars van D-tales.
Welkom op dit forum. D-tales is zooooooo leuk!! Hier ook een trouwe luisteraar.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Richard1977
Member
Member

Mijn naam is Richard en samen met mijn vriendin Danielle hebben we ondertussen alle Disneyparken, die er op dit moment zijn in de wereld, bezocht. Gelukkig is Parijs niet zo ver en kunnen we daar, dankzij onze jaarkaart, meerdere keren per jaar van genieten. Hartelijk dank voor deze site en dit forum waar allerhande informatie op te vinden is. En uiteraard jullie facebookpagina, niet te vergeten.
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Richard1977 op Café Mickey :) ik wens je hier veel Disney plezier toe !
CarolineDG
Member
Member

Hallo iedereen!
Ik ben toevallig op dit forum gekomen toen ik op zoek was naar meer inlichtingen over potentiele jobs bij de Disney parken. Dus ik heb dan maar besloten om hier gelijk een account aan te maken. :)

Ik ben Caroline, ik kom uit België en DLP is als mijn tweede thuis. Ik ga hier het liefst minstens één keer per jaar naartoe zolang als mijn portemonnee dit toestaat. :P Ik hoop hier ook een van de komende jaren te kunnen gaan werken. Een bezoekje aan Walt Disney World staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

CarolineDG schreef:Hallo iedereen!
Ik ben toevallig op dit forum gekomen toen ik op zoek was naar meer inlichtingen over potentiele jobs bij de Disney parken. Dus ik heb dan maar besloten om hier gelijk een account aan te maken. :)

Ik ben Caroline, ik kom uit België en DLP is als mijn tweede thuis. Ik ga hier het liefst minstens één keer per jaar naartoe zolang als mijn portemonnee dit toestaat. :P Ik hoop hier ook een van de komende jaren te kunnen gaan werken. Een bezoekje aan Walt Disney World staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje.
Welkom op ons forum!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
ndeleeuw91
Member
Member

Hallo Allemaal(=,

Mijn naam is Naomi de Leeuw en sinds deze week nieuw op dit forum.
Ik was al lid van het Magicforum maar vond een Nederlandse versie erbij ook erg handig.

Momenteel ben ik niet in het bezit van een jaarpaspoort maar ben van plan er een aan te schaffen.
Mijn ouders hebben afgelopen maart voor het eerst een gekocht en ik zie er nu toch de voordelen wel van in. De laatste periode zijn we namelijk al een aantal keer heen geweest.
Daarom ging ik hier op zoek naar informatie over de nieuwe paspoorten.

Sinds dat het park geopend is ben ik zo'n 13 keer in het park geweest.
De planning voor de komende tijd is nog niet bekend maar zijn wel van plan nog minstens twee keer te gaan.

Ik vind het leuk om van iedereen verslagen te lezen en alle vragen + info over de parken.
Wie weet tot in een volgend gesprek(=

Fijne Pasen allemaal!
"Who says we have to grow up?"
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom ndeleeuw91 op Café Mickey :) Ik wens je hier veel Disney plezier toe !
Miss_Leonie
Member
Member

Hallo Ik ben Leonie,

Ik volg al een tijd de nieuwtjes op dit forum, en vond het nu eens leuk om mijzelf aan te melden.
Helaas kan ik niet meerdere keren op het jaar naar Disneyland maar ben ik al blij als het 1x in het jaar lukt.
Ik heb een leuke verzameling van Disney spullen en een grote jaren 80/90 speelgoed verzameling :)

Nog fijne paasdagen ;)
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Miss_Leonie op Café Mickey :) Ik wens je hier veel Disney plezier toe !
Disney Collections
Member
Member

Welkom op het forum Leonie! Ik ga ook niet zo vaak naar Disneyland, ben ook blij als 1x lukt! En wat leuk dat je een verzameling Disney spullen hebt!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”