Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kevinvdp
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2017, 19:53

Hoi ik ben Kevin!
28 jaar en al minimaal de helft daarvan een pretparkliefhebber met een grote liefde voor Disneyland!
Inmiddels al een paar jaar op rij een abonnement en er een paar keer per jaar te vinden.
Dit forum al een tijdje gevolgd maar wat is nou leuker dan alleen lezen? Gezellig mee posten! :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom op ons forum, en laat je gerust gaan met posten!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Welkom Kevin! veel schrijf en lees plezier! :)
Gebruikers-avatar
D-Faerie
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2017, 22:34

Hoi allemaal!
Ik ben 25 jaar oud en ben al heel mijn leven een "Disney freak". :D

Ik hou vooral van "old school Disney" en de films uit de jaren 90 maar ik ben ook gek op Tinker Bell/Disney elfjes en alles wat daarmee te maken heeft.
♥ Luister met je hart ♥
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

D-Faerie schreefCOLONHoi allemaal!
Ik ben 25 jaar oud en ben al heel mijn leven een "Disney freak". :D

Ik hou vooral van "old school Disney" en de films uit de jaren 90 maar ik ben ook gek op Tinker Bell/Disney elfjes en alles wat daarmee te maken heeft.
Welkom D-Faerie,
Op dit forum zit je goed! :D veel Disney freaks, van old school tot de allerlaatste ontwikkelingen

Voor je 90's kindertijd naar boven te krijgen, check dit topic :donald:
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... ie#p116824
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Faerie
Member
Member
BerichtenCOLON 19

Dank je wel! Leuk om met andere Disney Freaks te kunnen kletsen hihi.

Leuk topic trouwens! Maar nu zit dat liedje in mijn hoofd... Ducktales OE-WOEEE! :lol:
♥ Luister met je hart ♥
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom D-Faerie ! En veel Disney plezier hier op Café Mickey :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

D-Faerie schreefCOLONDank je wel! Leuk om met andere Disney Freaks te kunnen kletsen hihi.

Leuk topic trouwens! Maar nu zit dat liedje in mijn hoofd... Ducktales OE-WOEEE! :lol:
Graag gedaan ;) :P

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

D-Faerie schreefCOLONDank je wel! Leuk om met andere Disney Freaks te kunnen kletsen hihi.

Leuk topic trouwens! Maar nu zit dat liedje in mijn hoofd... Ducktales OE-WOEEE! Afbeelding
Hi D-Faerie.... heb je dit onderwerp ook al gezien? Afbeelding

viewtopic.php?t=3017
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Faerie
Member
Member
BerichtenCOLON 19

D-Tekenaar schreefCOLONWelkom D-Faerie ! En veel Disney plezier hier op Café Mickey :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel :)
Lars1978 schreefCOLON Hi D-Faerie.... heb je dit onderwerp ook al gezien? Afbeelding

viewtopic.php?t=3017
Ja dat heb ik gezien en ik vond het leuk om jullie reacties te lezen! Daar heb ik gisteren ook iets op gezet. :D
viewtopic.php?p=118339#p118339
Laatst gewijzigd door 2 op D-Faerie, in totaal 22 keer gewijzigd.
♥ Luister met je hart ♥
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

D-Faerie schreefCOLONJa dat heb ik gezien en ik vond het leuk om jullie reacties te lezen! Daar heb ik gisteren ook iets op gezet. :D
Jaaaa ik heb het gezien (en gelezen). Leuke foto, kerst in de koete broek. Welkom bij de leukste Disneyfamilie online Afbeelding
Afbeelding
hemuts2
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2017, 22:02

Hey hallo, ik ben susanne. Woonachtig in noord brabant, ondertussen ruim 40+.
Mickey mouse fan, en reislustig. Regelmatige bezoeker van Disneyland Parijs. Heb op Shanghai na, alle disneypretparken gezien. Deze staat hoog op mijn verlanglijstje, zoek alleen nog iemand die mee wil.
Groetjes
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Welkom Susanne, leuk dat je je hier ook meld. :) kijk eens in het reisgenootjes topic, misschien vind je wel iemand met wie je samen kunt gaan reizen.

je vind het hier
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962

Mama van prinsesjes schreefCOLONWelkom Susanne, leuk dat je je hier ook meld. :) kijk eens in het reisgenootjes topic, misschien vind je wel iemand met wie je samen kunt gaan reizen.

je vind het hier
Welkom Suzanne, nja voor tripje naar Shanghai lijkt het mij moeilijk om hier reisgenoot te vinden
:P dan moet je best elkaar toch al wat beter kennen.
Ben zelf ook een grote Mickey fan. Leuk dat je bijna alle Disney parken gedaan hebt. Je kan hier altijd ook reisverslag posten.

Ben.V
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2017, 09:29

Hoi Disney Fans! Mijn naam is Ben (Benjamin), en ik ben 14 jaar! Ik volg Café Mickey al een paar jaar op facebook, en nu heb ik op de website ook een account gemaakt! Je kan mij onder andere kennen van een nieuw Disney project op Instagram met de naam: DisneyFindNL. Het concept is dat ik en een team van jongeren opzoek gaan naar Disney gerelateerde spullen in bijv. Boekenwinkels, kledingwinkels, speelgoedwinkels enzo. Het idee komt origineel van een moeder uit London. Zij heeft nu al bijna 200.000 volgers, en al een paar samenwerkingen met winkels en ook met Disney! En nu zijn wij dit ook voor Nederland aan het doen! Wij zijn toevallig nog opzoek naar mensen die in wat grotere steden wonen (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht enzo.)! Ken jij iemand of vindt jij het zelf nog leuk om mee te helpen? Stuur dan een bericht naar mij!
Let Op! Je zit dan bij een team van tieners! En geen volwassene
Groetjes, Ben :sorc:
Laatst gewijzigd door 1 op Ben.V, in totaal 25 keer gewijzigd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar