Laatste aankopen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Annet
Member
Member

Bedankt! Bleek haar al te volgen haha :)
Laura
Member
Member

Thanks voor je PM! :) Zal binnenkort contact met haar opnemen, deze oortjes lijken iets kleiner dat wat ik nu heb, en dat is wel fijn voor rundisney :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Miss Ariel
Member
Member

Annet schreef:Bedankt! Bleek haar al te volgen haha :)
lol dat is een teken he :P
Laura schreef:Thanks voor je PM! :) Zal binnenkort contact met haar opnemen, deze oortjes lijken iets kleiner dat wat ik nu heb, en dat is wel fijn voor rundisney :)
zeker doen! ik kan haar alleen maar aanraden, ze maakt nu oortjes voor mn verloofde
die vond de mijne zo mooi dat hij er ook wou maar dan zonder strikje he hihi
terwijl hij normaal dus geen disney ears draagt! :P
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Laura
Member
Member

@Miss Ariel, aah super tof! Eens kijken of ik mijn wederhelft ook zo ver krijg ;-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Rowi
Member
Member

Van de week heerlijk geshopt. Een Mickey Mouse-plantje en een sleutelhanger staan niet op de foto.

Afbeelding
Liez
Member
Member

Ah wat leuk die Buzz en Woody! Heb ze ook al vaak in mijn handen gehad maar toch telkens weer daar gelaten. Ik vraag me wel 1 ding af: Heeft Buzz ook 'Andy' onder zijn voet staan? :) Bij Jessie en Woody kan je dat meteen zien, maar bij Buzz niet omdat hij in die doos zit. Bullseye heeft het niet geloof ik, maar die vond ik ook enkel in pluche versie. Wel jammer, zou het helemaal compleet maken :)

Mijn laatste aankopen in DLP passen zelfs niet op 1 foto...ik ben aan het proberen ze in een filmpje te gieten :) #theworldsworstvlogger
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Tigerlily
Member
Member

Afbeelding

Was gisteren voor een dagje in Disneyland en liep het winkeltje Harringtons binnen & toen zag ik hem! Na een zoektocht van maanden eindelijk is mijn familie compleet! COGSWORTH! [YELLOW HEART][YELLOW HEART][YELLOW HEART]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Liez
Member
Member

Oh wauw! Da's supermooi! Echt alles is er, zelfs de roos en de spiegel! Supermooi gedaan :yes: :thumbs:

Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Tigerlily schreef:Afbeelding

Was gisteren voor een dagje in Disneyland en liep het winkeltje Harringtons binnen & toen zag ik hem! Na een zoektocht van maanden eindelijk is mijn familie compleet! COGSWORTH! [YELLOW HEART][YELLOW HEART][YELLOW HEART]

OOOOOH WAUW :) Hoe COOOOOL :thumbs:
Dit is werkelijk de mooiste Beauty and the Beast collectie ooit !!!!
Ik ben blij voor je dat je hem hebt :yes:
Fiedelie
Member
Member

Wauw, echt heel mooi gedaan!!!
Afbeelding
Rowi
Member
Member

Liez schreef:Ah wat leuk die Buzz en Woody! Heb ze ook al vaak in mijn handen gehad maar toch telkens weer daar gelaten. Ik vraag me wel 1 ding af: Heeft Buzz ook 'Andy' onder zijn voet staan? :) Bij Jessie en Woody kan je dat meteen zien, maar bij Buzz niet omdat hij in die doos zit. Bullseye heeft het niet geloof ik, maar die vond ik ook enkel in pluche versie. Wel jammer, zou het helemaal compleet maken :)

Mijn laatste aankopen in DLP passen zelfs niet op 1 foto...ik ben aan het proberen ze in een filmpje te gieten :) #theworldsworstvlogger
Ik heb ze ook heel vaak laten liggen, maar uiteindelijk toch gekocht! :-) Ja, Buzz heeft ook Andy onder zijn voet staan!
Rowi
Member
Member

AAAAAAAAAAHHHHH!!!!! Ik ben vorige week woensdag teruggekeerd en toen hadden ze 'm nog niet!!! Zou in de zomer weer komen, zeiden ze!!! :-(

Maar voor jou vind ik het hartstikke leuk dat je 'm na maanden zoeken eindelijk gevonden hebt!!! :-)
Tigerlily
Member
Member

Bedankt allemaal! Ik had ook gehoord dat ze pas deze zomer terugkeerden dus had er totaal niet op gehoopt, des te groter de verrassing natuurlijk! =)

The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Pixidust
Member
Member

Wauwe supermooi!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Afbeelding
Liez
Member
Member

Nog geen tijd gehad om mijn filmpjes te editen en er een mooi geheel van te maken, dus ik heb maar wat foto's gemaakt en alles in een blogpostje gegoten :yes:

http://liesensterre.blogspot.be/2016/05 ... -2016.html

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”