Kerst Decoraties @ Home

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
CindyS77
Member
Member

Marieke1978 schreef:Mensen in mijn omgeving weten toch al dat ik niet helemaal spoor (er zijn er zelfs een paar met dezelfde afwijking), dus die kijken er gelukkig niet meer raar tegenaan.
Ben blij dat dan niet de enige ben op dit forum hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Marieke1978
Member
Member

CindyS77 schreef:
Marieke1978 schreef:Mensen in mijn omgeving weten toch al dat ik niet helemaal spoor (er zijn er zelfs een paar met dezelfde afwijking), dus die kijken er gelukkig niet meer raar tegenaan.
Ben blij dat dan niet de enige ben op dit forum hahaha

Zeker niet! :thumbs:
Iejoortje
Member
Member

Afbeelding

Ideetje voor nieuw Forum-shirt?? :P Althans, de Nederlandse afdeling dan. :lol:
D-Tekenaar
Member
Member

Als er nog een Mickey op staat doe ik mee :P
Dit is mijn soort humor wel hahaha
Iejoortje
Member
Member

Mickey als conducteur, moet erin te photoshoppen zijn!! :D
D-Tekenaar
Member
Member

Doen !!!!
Marieke1978
Member
Member

Of het NS logo met Mickey oren.
Jo_
Member
Member

Hier nog een kerstmuts hoor, heb alleen kerstmerch gekocht afgelopen dagen in Disneyland haha ;)
Lisjuh
Member
Member

Ik mag einde van de week weer naar Dlp en dan gaat er weer een kerstbal mee naar huis, elke trip haal ik er 1.. De kerstboom word zo elk jaar aanzienlijker een Disney boom hihi :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
boogschutter
Member
Member

Iejoortje schreef:Mickey als conducteur, moet erin te photoshoppen zijn!! :D
Is zeker goed te doen met photoshop :)
CindyS77
Member
Member

Lisjuh schreef:Ik mag einde van de week weer naar Dlp en dan gaat er weer een kerstbal mee naar huis, elke trip haal ik er 1.. De kerstboom word zo elk jaar aanzienlijker een Disney boom hihi :)
Eentje maar? Ik ben van plan dit maal helemaal los te gaan wbt de kerst spullen haha.

Marieke1978
Member
Member

CindyS77 schreef:
Lisjuh schreef:Ik mag einde van de week weer naar Dlp en dan gaat er weer een kerstbal mee naar huis, elke trip haal ik er 1.. De kerstboom word zo elk jaar aanzienlijker een Disney boom hihi :)
Eentje maar? Ik ben van plan dit maal helemaal los te gaan wbt de kerst spullen haha.

Ik ook, heb al een hele boodschappenlijst. Er zijn te veel leuke om het bij 1 te laten.
Lisjuh
Member
Member

CindyS77 schreef:
Lisjuh schreef:Eentje maar? Ik ben van plan dit maal helemaal los te gaan wbt de kerst spullen haha.

Haha ja 1, das de afspraak ik ga zo 4 a 5x per jaar dus dat zijn er nog wel paar per jaar erbij haha... Daarnaast heb ik met kerst ook al hele grote zelfgemaakte Mickey ears krans met gekleurde lampjes hangen dus moet ook niet teveel van goeie worden, ik ben de enige Disney fan hier in huis dus moet ook rekening houden met de rest hihi
Laatst gewijzigd door Lisjuh op 27 sep 2016, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
CindyS77
Member
Member

Lisjuh schreef:
CindyS77 schreef:
Lisjuh schreef:Eentje maar? Ik ben van plan dit maal helemaal los te gaan wbt de kerst spullen haha.

Haha ja 1, das de afspraak ik ga zo 4 a 5x per dus dat zijn er nog wel paar per jaar erbij haha... Daarnaast heb ik met kerst ook al hele grote zelfgemaakte Mickey ears krans met gekleurde lampjes hangen dus moet ook niet teveel van goeie worden, ik ben de enige Disney fan hier in huis dus moet ook rekening houden met de rest hihi
Dan heb je er uiteindelijk wel wat meer. Wij zijn met z'n vijven waarvan er 4 wel besmet zijn met het Disney virus. Maar mijn man krijg ik(nog) niet zo ver om een boom met Disney ballen en ornamenten te zetten. Helaas.

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

CindyS77 schreef:
Lisjuh schreef:
CindyS77 schreef:
Haha ja 1, das de afspraak ik ga zo 4 a 5x per dus dat zijn er nog wel paar per jaar erbij haha... Daarnaast heb ik met kerst ook al hele grote zelfgemaakte Mickey ears krans met gekleurde lampjes hangen dus moet ook niet teveel van goeie worden, ik ben de enige Disney fan hier in huis dus moet ook rekening houden met de rest hihi
Dan heb je er uiteindelijk wel wat meer. Wij zijn met z'n vijven waarvan er 4 wel besmet zijn met het Disney virus. Maar mijn man krijg ik(nog) niet zo ver om een boom met Disney ballen en ornamenten te zetten. Helaas.

Domme vraag van mijn kant, maar heeft de man ooit inspraak op wat er in de kerstboom komt te hangen? :p

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Creatief”