runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
RunningKoen
Member
Member

MagieDeDisney schreef:Dat inderdaad wel! Heb samen ff mijn vriend gesproken die ook meegaat en ook creatief is en zijn al meteen op wat leuke dingen gekomen! Nu ben ik gewoon benieuwd naar de medailles :lol:
Kijk, goed te horen!

Ik heb nu al zin in de medailles! Ben benieuwd of er een compleet ander design komt voor de halve. Zou ergens jammer zijn, gezien de vorige 2 edities.

Hetzelfde voor castle to chateau
Afbeelding
Laura
Member
Member

Ben laatste uur bezig geweest met characters opschrijven voor de 10K en HM :P Heb ook even een design geschetst voor de outfits voor de 10K, dat gaat hem wel worden! Nu alleen nog de HM, even afwachten wat mijn vriend wil (meestal vind die toch alles wel goed, lekker makkelijk :P )

Ben erg blij met villains en Marvel thema! Blijkbaar hebben ze toch een beetje geluisterd naar de enquête uitslagen van vorig jaar, want die opties kwamen toen naar voren! Ben heel benieuwd naar ieders zijn/haar kostuum! Ik laat mij ideetjes nog even geheim haha.

@MagieDeDisney voor Star Wars: Han Solo, Chewie, R2D2, X-Wing pilot, Darth Vader, BB8, light saber, zag ook een keer iemand verkleed als Kylo Ren's lightsaber, maar kan de foto even niet weer vinden! Of ff googlen op Karen Chu, die maakt zulke briljante costuums! :D

En briljant dat je gaat als ik denk als je zo gaat in Parijs!!! :lol: :sorc: :sorc: :thumbs: :thumbs:
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
MagieDeDisney
Member
Member

Hehe heb mijn SW idee wel klaarliggen, heb gewoon te lang tussen 2 opties getwijfeld en realizeer me nog niet helemaal dat het al volgende week is :lol:

Ben dol op Karen Chu, samen met John (builtbybiel op IG) zijn dat mijn grote RunDisney kostuum helden! :D
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Laura
Member
Member

John volg ik ook, maakt ook briljante dingen!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

mickey71
Member
Member

Het is wel makkelijk nu het thema bekend is. Nu gaan brainstormen over de outfits, heb werkelijk nog geen idee. Ik heb persoonlijk niet zo veel met de villains. Ben wel benieuwd naar jullie ideeën.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
EleanorJM
Member
Member

Het wordt mij eerste back-to-back race en mijn eerste rundisney race + mijn eerste halve marathon.

De 5 durf ik wel verkleed te lopen, maar de rest vind ik eigenlijk te spannend. (Een beetje party-pooper dus) maar hoop dat de lol niet minder is.

Hopelijk haal ik die 5 medailles binnen dat weekend.

Ik twijfel nog over photopass (niet/alleen run/of ook park erbij). Is best prijzig als je alleen bent.
Bij wine & dine zit de memorymaker bij mijn tickets in en die is geldig voor park+runs.
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
MagieDeDisney
Member
Member

Je kunt altijd Disneybounden! Dus gewoon alleen de kleuren (en hele subtiele symbolen/accessoires) dragen van een character met sportkleren ipv tutus en andere bellen en toeters. Dat maakt het subtiel en heel makkelijk om toch een beetje iets Disney achtigs te dragen!

Voor de Photopass kun je altijd andere mensen zoeken, veel Cafe Mickey members zullen er ook zijn dus misschien net voor/na de run even vragen? Mijn eerste keer had ik het alleen betaald wat indd prijzig is, bij tweede keer zat ik bij een member, wat voor hun ook weer goedkoper uitkomt. :)
~ Anneke
Laura
Member
Member

@ElanorJM
You got this! Zorg voor een goed trainingsschema. Voorbeeld van de mijne: vanaf juli ga ik om het weekend backtoback trainen, dus en de zaterdag en de zondag hardlopen, waarvan zondag meer kilometers zijn. 1 maand voor de 36K challenge heb ik de eerste "mini challenge": vrijdag 30min hardlopen, zaterdag 6,4km en zondag 17km. En 2 weken ervoor de tweede mini challenge: vr 30min, za 9km en zo 19km. Gewoon trainingsrondje, rustig tempo, zal zeker ook gewandeld worden!

Ik ga nog steeds niet in vol kostuum hoor! DLP HM 2016 was onze eerste HM, en we hadden toen matchende tanktops "run, like there's dolewhip at the finish line"

Afbeelding

Onze costuums zijn soms meer Disney bound achtig, zoals bij de HM in 2017.
Afbeelding

Voor ons is comfort nog steeds erg belangrijk! Vandaar dat we wel hardloopkleding aan hebben bij de HM.

Deze foto's komen beide van de runDisney photopass. We hebben beide keren run+park gedaan, en in 2017 heb ik samen met MagieDeDisney onze pas gedeeld, dat kan ook!

run+parks: 6 bibs!
just run: 3 bibs

Ik heb zelf nog mijn vraagtekens bij of de 36K echt 1 bib is, ik heb zelf zo'n vermoeden 2: 1 speciale 5K (dat t wel duidelijk is dat je de challenge doet, dus anders dan de losse verkoop 5K), plus de 10K+HM. Maar dit is puur gebasseerd op vermoedens!

Je kunt iemand zoeken die de pass wilt delen! Wij gaan denk ik voor de Park+Run, dus als 36K echt maar 1 bib is, hebben we dus nog plek over voor 4 bibs! (Psssst, MagieDeDisney ;-) )
We kopen het altijd pas bij de Expo zelf, zodat er ook jaarpas korting van af gaat. Ik ben iemand die zelf graag alles regelt, dus ik koop het liever zelf en dat ik de foto's later toestuur naar de anderen. (Ik heb vorig jaar pas geld gevraagd toen de foto's erop stonden, en dan gewoon de prijs aangehouden per bib. Dus laat maar zeggen 75€/6= €12,50 per bib, gaat nog jaarkaart korting vanaf! Geen geld voor zoveel race foto's :P ).

MagieDeDisney
Member
Member

Ik vraag me af of Disneyland Parijs echt zo vrijgevig zullen zijn dat ze 36K als 1 bib tellen... (Anders reserveer ik wel 2 plekjes bij Laura op de Photopass :sorc:)

Misschien hebben ze dit jaar wel genoeg bandjes om aan te tonen wie de challenge doet? :P
~ Anneke
Laura
Member
Member

Hou wel weer een plekje of 2 voor je gereserveerd MagieDeDisney
Haha, zag laatst nog weer flyer van de BBB challenge die ik had bewaard met alle info wat betreft de bandjes, was het al bijna weer vergeten!

EleanorJM
Member
Member

Mocht iemand plek hebben, dan houd ik me aanbevolen :)

Ik heb me dit jaar ingeschreven via een pakket. Ik wil al twee jaar en steeds laat iedereen het afweten, dus nu snel geboekt eind vorig jaar. Na september wil ik ook een jaarpas en dan boeken zoals ik hier gelezen heb. Dus zelf kamer en dan bibs. Jaarpas heeft dit jaar geen zin meer ivm planning. Dus na rundisney.

@Laura, ik hoop het. Ik loop nu een 10k walk-run schema van 10 weken, daarna ruim op tijd om het two-course challenge schema te volgen voor Parijs
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Laura
Member
Member

@Eleanor

Je kan ook overwegen om op dag 1 van de run een jaarkaart aan te schaffen, dan kun je daar namelijk al ter plekke gebruik maken van de korting op bijvoorbeeld merchandise en restaurants. Wij hebben op dag 1 in 2016 een jaarkaart aangeschaft en konden toen voor 2017 met jaarpas korting het hotel met korting boeken. In 2017 de eerste dag de jaarkaart toen verlengt, dat kwam precies zo mooi uit met de dagen.
Wij kunnen nog aan 6 mensen korting geven, dus mocht je interesse hebben, laat het me maar weten!

En wat betreft de photopass, mocht het zo zijn dat de 36K 1 bib is, kunnen wij jou ook nog toevoegen op de pas. Maar dit zal nog even duren voordat we dit weten, denk ik.

Laura
Member
Member

@runningkoen costuum vraagje! Vorig jaar had je het briljante Hercules kostuum, mag ik vragen welk product je hebt gebruikt voor de gouden versiersel? Ik heb het nodig voor mijn kostuum voor de halve dit jaar ;-)

RunningKoen
Member
Member

Textielverf, uit een fles om te schilderen! Deze pakte verrassend goed op al eerder geverfde stukken katoen.
Afbeelding
Laura
Member
Member

Top, thanks!