Disney's Photo Pass
ze konden mij niet zeggen waar het aan lag, ze zeiden alleen maar dat je de foto's bij buzz binnen het uur moest gehaald hebben, we hadden het uur genoteerd en de nr van de foto maar er was idd niets meer te vinden, zowel bij buzz niet als bij flora's boutique niet...olafLover schreefCOLONVanwege de scores? Al heb ik inmiddels ook al 2 foto's zonder score en 2 die de hele overlay missen!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ik persoonlijk weet niet of er dan een aanbieding is .
Maar op de onderstaande website kan je wel contact opnemen met de mensen van Photopass + .
Misschien weten zij een antwoord op je vraag .
https://www.disneyphotopass.eu/fr/contact
Maar op de onderstaande website kan je wel contact opnemen met de mensen van Photopass + .
Misschien weten zij een antwoord op je vraag .
https://www.disneyphotopass.eu/fr/contact
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Er is momenteel geen Photopass+ aanbieding.linda tak schreefCOLONWij gaan 21 februari naar euro disney en ben benieuwd of er op dit moment een aanbieding is van de photopass +
Wij horen dit naruurlijk zo snel mogenlijk. Alvast bedankt. Grt. Linda

Als je geboekt hebt via de Disney site/Disney reserveringslijn, kun je een photopass+ bijboeken voor €39,99 ipv €49,99.linda tak schreefCOLONWij gaan 21 februari naar euro disney en ben benieuwd of er op dit moment een aanbieding is van de photopass +
Volgens mij is dit op dit moment de enige manier om goedkoper aan een photopass+ te komen
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Of korting met jaarjaart.
Vind het wel jammer dat er nu er meer photopoints zijn met characters.er geen fotograaf bij stond.
Alleen bij tiana en naveen.
Vind het wel jammer dat er nu er meer photopoints zijn met characters.er geen fotograaf bij stond.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
boogschutter schreefCOLONOf korting met jaarjaart.
Jammer van de fotografen !
Maar wel leuk om te horen dat Naveen nog steeds te zien is
Mijn hoop op een foto groeit bij deze weer .
Ik hoopte dat het ontbreken van de fotografen vanwege de temperatuur was? Dus dat dat in het voorjaar weer beter wordt? Begin januari waren er nog wel fotografen en hun eerste en bijna enige prioriteit was toen om die gas kachels aan te krijgen en daar zo vaak mogelijk op te warmen.
de voorbije 3 dagen, was het echt erg gesteld ivm fotografen. Bijna nergens stond er een photopass fotograaf, dit is het eerst sinds de aankoop van onze pas dat we zo weinig foto's erop hebben staan. Gelukkig heb ik zelf altijd een camera bij. Wij hadden enkel bij Minnie, Donald en Tiana met Naveen een fotograaf, bij Goofy, per Pan , Aladdin, steeds zonder fotograaf.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Begin januari, de eerste twee dagen van het nieuwe schema stonden er niet overal fotografen, maar ze waren er nog wel buiten. Tijdens de EMH bij Mickey en Minnie, daarbuiten heb ik ze gezien bij Tiana, Winnie en Minnie geloof ik, zeker niet bij Aladdin, Knabbel en Babbel. Zeker ook niet overal dus! Daarna heb ik geen fotograaf mee gezien buiten, alleen bij Tiana (wat overdekt en met kachel vast behoorlijk wat warmer is)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Kan ook online op het einde van je bestelling, of je kan het nog bijboeken als je het niet hebt gedaan.rolo schreefCOLONAls je geboekt hebt via de Disney site/Disney reserveringslijn, kun je een photopass+ bijboeken voor €39,99 ipv €49,99.linda tak schreefCOLONWij gaan 21 februari naar euro disney en ben benieuwd of er op dit moment een aanbieding is van de photopass +
Volgens mij is dit op dit moment de enige manier om goedkoper aan een photopass+ te komen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

wij hebben vorige week zaterdag foto's laten maken bij de locatie van Mickey en Minnie in hun Welsh outfit, hebben de foto's laten checken bij Flora's boutique en ze stonden op de photopass, komen we thuis, komen we er achter dat de foto's er toch niet opstaan
heb al een mail gestuurd via de app van de photopass, maar is er nog een andere adres om een mail naartoe te sturen? Ik zou mijn foto's toch wel graag terug hebben, we hebben er gelukkig ook nog wel met ons eigen toestel gemaakt, maar de groepsfoto's hebben we niet