Alle Pins per maand en de Events van Disneyland Paris

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BibiTotoLover
Member
Member

Pffff, geloof dat ik toch maar eens dat ene mailtje weer terug moet gaan zoeken, hoe ik ze online kon bestellen, want er zitten wel érg leuke tussen!
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
calimero
Member
Member

Kijk op facebook bij pintradingnholland. Daar zijn altijd mensen die wel in park zijn en pins voor je kunnen kopen. Scheelt ene hoop verzendkosten want die rekend disney duur. Zitten zowel hollanders als belgen op dus altijd wel iemand in de buurt te vinden. Of je kan ze oppikken op de verschillende pindagen/avonden die regelmatig worden gehouden.
BibiTotoLover
Member
Member

Hartstikke bedankt voor de tip! Ik heb zelf namelijk geen vervoer, laat staan geld voor tickets om er alleen maar voor de Pins naar toe te gaan (helaas!) Dus misschien dat het ook zo kan.. Vind het alleen altijd vervelend om van iemand anders afhankelijk te moeten zijn.
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Elien
Member
Member

Oh die van Star Tours wil ik ook! Wel jammer dat die morgen al uitkomt en niet de 16de zelf met het evenement, die zullen wel op zijn tegen dan. :(
calimero
Member
Member

Zijn er 1000 ipv 600 of 700 wat voor parijs normalere uitgave aantal is. Grote kans dat die er nog wel is de 16e.
Elien
Member
Member

Fingers crossed! :) Ik verzamel de disneypins zelf al een hele tijd niet meer actief, enkel nog als aandenken van evenementen of speciale dagen waar ik zelf aanwezig was.

Ik vraag me wel af: als er op de affiche staat "exclusief te koop in de Pueblo Trading Post", blijft dat dan zo? Of zijn ze dan de dag nadien ook te koop in andere winkels? Ik kan de online affiches niet goed lezen.
D-Tekenaar
Member
Member

Ik zelf ben ook wel een pin verzamelaar ...... Geen DIE HARD :P
Maar ik koop wel wat ik leuke vind :yes:
Mijn ultieme pin wensen zijn de Belgishe Mickey pin en een nametag met Bert
calimero
Member
Member

Het weekend dat ze uitkomen zijn ze alleen in pueblo te koop. Daarna gaan ze verspreid worden door parken en hotels. Dat kan effe duren dus als je bv op een maandag na uitkomst er bent moet je naar Harrington's in mainstreet. Hier verkopen ze zo wie zo alle gelimiteerde pins daar is ook na pueblo grootste pin magazijn en waar de medewerkers van het pinteam werken op de doordeweekse dagen als pueblo dicht is en geen pin night of event is. Die kunnen je dan verder helpen als ze er nog zijn.
KennyO_o
Member
Member

calimero schreef:Het weekend dat ze uitkomen zijn ze alleen in pueblo te koop. Daarna gaan ze verspreid worden door parken en hotels. Dat kan effe duren dus als je bv op een maandag na uitkomst er bent moet je naar Harrington's in mainstreet. Hier verkopen ze zo wie zo alle gelimiteerde pins daar is ook na pueblo grootste pin magazijn en waar de medewerkers van het pinteam werken op de doordeweekse dagen als pueblo dicht is en geen pin night of event is. Die kunnen je dan verder helpen als ze er nog zijn.
Is Pueblo terug gesloten in de week?
Ik dacht dat ze vanaf nu de hele week open zouden zijn?
Volgende uitstap: 7 en 8 juni 2016

Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Nieuwe en gelimiteerde pins zijn vanaf vandaag te koop !

Afbeelding

foto is van ED92
D-Tekenaar
Member
Member

Nieuwe Disneyland Paris pin's voor April 2016

Afbeelding

bron : Dlrp Express
Laura
Member
Member

Oh die van Jack en Zero! <3 Helaas kom ik komende maanden niet in DLP
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
*Kitty*
Moderator
Moderator

Dit zijn de pins voor mei 2016:

Afbeelding

Bron: Disneyland Paris
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Jo_
Member
Member

Afbeelding

Vond deze foto bij E92.

Ik zou heel graag de nana pin willen hebben, ik heb zelf een Newfoundlander, Odin! :D Kan iemand die voor mij meenemen? Ik betaal je vooraf, geen probleem :)
Amber_disnerd
Member
Member

Ik wil heel graag de I'll be your Minni, I'll be your Mickey pin.. Maar we gaan de 10de naar Disneyland en deze zijn de 11ste pas beschikbaar [CRYING FACE]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”