Ik heb ze ook besteld op footshopping.com! Jeej!ElsV schreef:@Laura,ze hebben/hadden verschillende van Disney hoor!
Alleen vind ik dat ze tot 2jaar terug meer keuze hadden bij footshopping.com
@Cynderella , ik bestelde ze bij footshopping.com maarbij birkenshop.be hebben ze ook disneymodelletjes,al zie ik ze daar maar enkel bij de kindercollectie!
Ik draag ze ook een ganse dag in dlp (als het weer het toelaat)
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Laatste aankopen
- Cynderella
- Member

T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018leuk!Cynderella schreef:Ik heb ze ook besteld op footshopping.com! Jeej!ElsV schreef:@Laura,ze hebben/hadden verschillende van Disney hoor!
Alleen vind ik dat ze tot 2jaar terug meer keuze hadden bij footshopping.com
@Cynderella , ik bestelde ze bij footshopping.com maarbij birkenshop.be hebben ze ook disneymodelletjes,al zie ik ze daar maar enkel bij de kindercollectie!
Ik draag ze ook een ganse dag in dlp (als het weer het toelaat)
Was ik eerst ook bang voor, maar mijn broer is de laatste tijd zo vaak aan het werk in het buitenland dat ik er nu heerlijk van kan profiteren XDSamen met je broer een auto gekocht?
Als dat maar niet vechten wordt sommige dagen

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Begrijp ik hoor. Het scheelt ook dat hij mijn tweelingbroer is en hij eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd is in auto's en alleen zal hij er niet in durven rijden, Daarvoor vindt hij het veel te eng. Volgens mij vindt hij het wel handig dat ik m nu mooi weg kan brengen XD.

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- Mama van prinsesjes
- Moderator

wat een schattig setje Tigerlily.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Baby Dory is eeeer! Mijn hond Meeko dacht oh fijn nieuw speelgoed, maar daar is ze veel te schattig voor! En onze tickets voor de Halloween Soiree zaten ook in de brievenbus 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The only predictable thing in life is it's unpredictability'