Nu nog dat 2e been erbij zien te krijgen!Prins Adam schreef: Al 1 been binnen
Laten we hopen dat dat lukt!

Nu nog dat 2e been erbij zien te krijgen!Prins Adam schreef: Al 1 been binnen

Dankjewel!PeterPan1 schreef: Klinkt spannend! Spreek je de Franse taal goed dan?Veel succes alvast in ieder geval!

Wat leuk! Alvast veel succes!Mouseketeer schreef:Dankjewel allemaal!
Stap 1 was mezelf aanmelden.
Stap 2 was wachten op de daadwerkelijke uitnodiging. Ze moeten eerst checken of ze me wel geschikt vinden.
En....IK HEB NET DE UITNODIGING VOOR AMSTERDAM GEHAD!!
Stap 3 is ze laten zien wat ik kan en hoe graag ik het wil. Ik ben al halverwege!

Dankjewel!Michelle schreef:
Wat leuk! Alvast veel succes!
Weet iemand ook of er bij de host for attractions een trainig zit? Omdat er helemaal onderaan staat dat er wel 12 maanden training bij ticketing host zit en die tijd heb ik nu niet door mijn studie

Vraag 2 bedoel je ter plaatse of heen en terug voor je tijdelijke contractDLP1204 schreef:Hoi allemaal
Ik heb in 2013 deelgenomen aan de Casting in Brussel, en was toen aangenomen. Jammer genoeg kon ik vorige zomer niet gaan omwille van herexamens (ik ben nog steeds student aan de hogeschool). Dit jaar hebben ze me opnieuw gecontacteerd om te vragen wanneer ik beschikbaar ben. Het is dus nog niet zeker of ik er opnieuw aan de slag kan geraken, maar ik heb er alvast goede hoop in.
Toch zit ik nog met enkele vragen:
1. Omdat ik nog student ben, wil ik dit statuut niet verliezen... Houdt Disneyland hier rekening mee?
2. Hoe zit het met de vervoerskosten?
3. Is er een busdienst van de residenties voor de Castmembers naar Disneyland, of heb je hier eigen vervoer voor nodig? (want dat heb ik niet...)
4. Welke documenten moet je allemaal meenemen?
Sorry dat ik zoveel vragen tegelijk stel, maar ik ben er toch al even over aan het denken... :p
Ik bedoel vooral ter plaatseArthur schreef:Vraag 2 bedoel je ter plaatse of heen en terug voor je tijdelijke contractDLP1204 schreef:Hoi allemaal
Ik heb in 2013 deelgenomen aan de Casting in Brussel, en was toen aangenomen. Jammer genoeg kon ik vorige zomer niet gaan omwille van herexamens (ik ben nog steeds student aan de hogeschool). Dit jaar hebben ze me opnieuw gecontacteerd om te vragen wanneer ik beschikbaar ben. Het is dus nog niet zeker of ik er opnieuw aan de slag kan geraken, maar ik heb er alvast goede hoop in.
1. Omdat ik nog student ben, wil ik dit statuut niet verliezen... Houdt Disneyland hier rekening mee?
3. Is er een busdienst van de residenties voor de Castmembers naar Disneyland, of heb je hier eigen vervoer voor nodig? (want dat heb ik niet...)
Sorry dat ik zoveel vragen tegelijk stel, maar ik ben er toch al even over aan het denken... :p
Vraag 3 http://www.transdev-idf.com/timetablefi ... d=download

Passe Navio Kopen a 59 per maand, je krijgt 85 procent vergoed, dus je betaald 14 euro uit eigen zak per maand. Met die kaart kan je in de omgeving reizen van Disney (Heel Seine et Marne en meer) en in het weekend, in schoolvakanties, in de zomervakantie en op Feestdagen gratis naar en in Parijs reizen....DLP1204 schreef:Ik bedoel vooral ter plaatseArthur schreef:Vraag 2 bedoel je ter plaatse of heen en terug voor je tijdelijke contractDLP1204 schreef:Hoi allemaal
Vraag 3 http://www.transdev-idf.com/timetablefi ... d=downloadEn bedankt voor t antwoord op een van de vragen alvast

Er staat nergens 25 april, er staat enkel april.Myriam23 schreef:25 april audities in amsterdam, voor recepties verkoop en de restaurants
http://www.indeed.nl/vacature-bekijken? ... QM9qNHvIRA

Waar heb je dit gevonden? Ik heb eergister nog op de site gekeken en er was niks te vinden :/RoseRaven schreef:26 maart zijn er weer character audities in Amsterdam. Ik ben van de partij