Disney Tsum Tsum Game app

BibiTotoLover
Member
Member

MadAsAHatter schreef:
BibiTotoLover schreef:Wauw, had een keer geluk! Had nog de Premium Tickets over van het Event. En in me eerste box zat Conductor Mickey en in de volgende de Sorcerer die ik ook nog niet had. :D
Gaaf!
Hier geen geluk helaas :roll:
11 boxen gekocht en heb er nog geen een....
Ahh, zonde zeg. :( Had ik ook een keer met een Pick-Up Capsule. Had 'm helemaal leeg moeten kopen, de laatste Tsum die erin zat was de enige die ik wilde hebben. :lol: :goofy:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ik heb ze ook allebei, maar zeker 6 moeten kopen. Gelukkig heb ik nog wat coins over. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
MadAsAHatter
Member
Member

BibiTotoLover schreef:
MadAsAHatter schreef:
BibiTotoLover schreef:Wauw, had een keer geluk! Had nog de Premium Tickets over van het Event. En in me eerste box zat Conductor Mickey en in de volgende de Sorcerer die ik ook nog niet had. :D
Gaaf!
Hier geen geluk helaas :roll:
11 boxen gekocht en heb er nog geen een....
Ahh, zonde zeg. :( Had ik ook een keer met een Pick-Up Capsule. Had 'm helemaal leeg moeten kopen, de laatste Tsum die erin zat was de enige die ik wilde hebben. :lol: :goofy:
Hahaha ooh dat is ook echt balen! Heb inmiddels Conductor Mickey, vandaag nog eventjes doorsparen en hopelijk krijg ik die ander dan nog.. maar ik verwacht het eigenlijk niet meer :sorc:
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ik duim voor je. Ik wacht ongeduldig op de kerst-nieuwigheden!!! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
BibiTotoLover
Member
Member

MadAsAHatter schreef:Hahaha ooh dat is ook echt balen! Heb inmiddels Conductor Mickey, vandaag nog eventjes doorsparen en hopelijk krijg ik die ander dan nog.. maar ik verwacht het eigenlijk niet meer :sorc:
Ohh, fijn dat je er al een van de twee hebt! :D Hoop dat je Sorcerer Mickey dan ook nog te pakken kan krijgen! :thumbs:
Mama van prinsesjes schreef:Ik duim voor je. Ik wacht ongeduldig op de kerst-nieuwigheden!!! :D
Jaaaa, daar kijk ik ook al naar uit! Vond de Event van vorig jaar erg leuk, dus ben benieuwd wat ze deze Kerst gaan doen.. :yes:
Pammetje3779
Member
Member

Ikspeel dit spel heel vaak ben helemaal verslaafd maar heb heel weinig vrienden die dit spelen. Iedereen mag mij toevoegen mijn id is pammetje3779
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Vanaf vandaag is het mogelijk op line op je favoriete stel voor de Lucky time in februari te stemmen. Ik heb net mijn stem uitgebracht.

Afbeelding
BibiTotoLover
Member
Member

Ik heb op Belle en Beest gestemd. :P
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Aaaaaahhhhhh!!!! Ik word zoooooo blij van de kerst-pick-up-capsule!!!!

Afbeelding
BibiTotoLover
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Aaaaaahhhhhh!!!! Ik word zoooooo blij van de kerst-pick-up-capsule!!!!

Afbeelding
Jaa, ik zit alleen te twijfelen... :roll:
Ik heb Holiday Mickey, Donald & Daisy al. Maar zou 'm aan de andere kant ook wel leeg willen kopen, zodat ik de rest heb en een Skill Ticket zodat ik C-3PO z'n Skill Level Maxed kan krijgen.
Maaaaaarrr...
Deze komen er ook aan gewoon in de Premium Boxen;
Afbeelding

:shock: :shock: :shock:
Dus voor welke zal ik gaan?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

BibiTotoLover schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Aaaaaahhhhhh!!!! Ik word zoooooo blij van de kerst-pick-up-capsule!!!!

Afbeelding
Jaa, ik zit alleen te twijfelen... :roll:
Ik heb Holiday Mickey, Donald & Daisy al. Maar zou 'm aan de andere kant ook wel leeg willen kopen, zodat ik de rest heb en een Skill Ticket zodat ik C-3PO z'n Skill Level Maxed kan krijgen.
Maaaaaarrr...
Deze komen er ook aan gewoon in de Premium Boxen;
Afbeelding

:shock: :shock: :shock:
Dus voor welke zal ik gaan?
:D Ik ga voor allemaal.

December wordt wel een drukke maand, nieuwe bingo kaarten, een nieuw event!!!! ik denk niet dat ik tijd heb voor wat anders.... hahahahaha....
BibiTotoLover
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef: :D Ik ga voor allemaal.

December wordt wel een drukke maand, nieuwe bingo kaarten, een nieuw event!!!! ik denk niet dat ik tijd heb voor wat anders.... hahahahaha....
Hahaha, jaa echt hè! Ik denk dat ik eerst voor de Pick-Up Capsule ga, en daarna door blijf sparen, want die Classic Tsums blijven nog voor de rest van het jaar in de Premium Boxen dus dat moet te doen zijn. :roll:

Met welke Tsum verdien jij de meeste coins?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Beast, hij is nu skill 5 bij mij, dus laadt best wel snel nu. Michelle heeft hem in skill 2 en een vriend van me in skill 6. :D ben beast-fan.

Gisteren was ik aan het spelen met + coins item en 5>4 item aan... >_< zal ik de foto even plaatsen van mijn bonus????
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Hehehe.

Ik kreeg eerst deze:

Afbeelding

En toen deze:

Afbeelding
Tess81
Member
Member

Ik ben niet heel fanatiek aan het spelen, maar jullie mogen me wel toevoegen: tessdejong1981. Misschien als ik wat meer vriendjes heb dat ik wat meer ga spelen :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Plaats reactie