Big Thunder Mountain

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

ED92 berichtte net op facebook dat hij 18/12 pas zou openen! Iemand die weet wat er nu correct is? Wij rijden speciaal op de 17e!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ona1991 schreefCOLONED92 berichtte net op facebook dat hij 18/12 pas zou openen! Iemand die weet wat er nu correct is? Wij rijden speciaal op de 17e!
Bij de renovaties op site dlp staat hij niet op 17 december, 16 wel. Dus denk gewoon 17 open tenzij ze het nog zouden moeten aanpassen :/

http://www.disneylandparis.be/nl/agenda ... 016-12-17/
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Momenteel zijn er tests op de Big Thunder Mountain !!

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Vanaf 9 december zouden er soft openings zijn.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Een kijkje in de Big Thunder Mountain !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Exclusief: achter de schermen bij vernieuwde Big Thunder Mountain in Disneyland Paris

Afbeelding

Big Thunder Mountain in Disneyland Paris ligt er weer als nieuw bij. Na een enorme opknapbeurt van ruim een jaar wordt de beroemde achtbaan deze maand heropend. Looopings kreeg de kans om als eerste te ontdekken wat er is veranderd bij de 'the wildest ride in the wilderness'.

In de afgelopen twaalf maanden hebben decorateurs en technici zich ontfermd over elk element in de 25 jaar oude attractie. "Bijna alle onderdelen zijn opgepoetst of vervangen", vertelde Walt Disney-artdirector Beth Clapperton tijdens een bijzondere rondleiding achter de schermen.

"Niet alleen het indrukwekkende rotswerk, maar ook alle individuele decoraties en figuren zoals vleermuizen en ezels. Dat was hard nodig." Zelfs de geisers aan de overkant van het meer, die al sinds eind jaren negentig buiten werking waren, zijn gemaakt.

De laatste scène van de achtbaan herkennen fans waarschijnlijk helemaal niet terug. In een grot met 'explosieven' wordt straks gebruikgemaakt van speciale effecten als videoprojecties.

De fabrikant van de rollercoaster, het Nederlandse bedrijf Vekoma, werd ingeschakeld om de techniek uit 1992 te actualiseren. "Daardoor is het systeem een stuk betrouwbaarder geworden, met minder storingen", weet Clapperton. Ook de vijf treinen zijn - op de onderstellen na - helemaal nieuw.

Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de attractie. Clapperton en haar team leveren Big Thunder Mountain over drie dagen op. "Dankzij deze renovatie is Big Thunder Mountain weer het icoon dat Disneyland Paris verdient", zegt ze. De officiële heropening vindt plaats op zaterdag 17 december.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/6554/Exc ... Paris.html
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Ziet er weer erg gelikt uit, zoals je van op en top Disneyattractie mag verwachten. Het artikel laat uitschijnen dat de attractie eind deze week mogelijk al open gaat. Ben benieuwd!!
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Ik heb gelezen water vanaf 9 december soft openings zijn voor het publiek. Wat houdt dat precies in?

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

mickey71 schreefCOLONIk heb gelezen water vanaf 9 december soft openings zijn voor het publiek. Wat houdt dat precies in?

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Dat er onregelmatige ,ônvoorspelbare ,niet aangekondigde korte openingen zijnwaarbij ischien niet alle effects werken.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Dave schreefCOLONZiet er weer erg gelikt uit, zoals je van op en top Disneyattractie mag verwachten. Het artikel laat uitschijnen dat de attractie eind deze week mogelijk al open gaat. Ben benieuwd!!
De opening blijft op 17 december. Vanaf 9/12 zijn er soft openings, dwz dat hij af en toe operationeel zal zijn maar mogelijk niet met alle effecten en mogelijk met nog storingen. Dit zijn een soort publieke tests zeg maar. De officiële opening waarop hij volledig operationeel zal zijn is en blijft 17/12.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Nog wat foto's van Big Thunder Mountain

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: ED92
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Big Thunder Mountain in Disneyland Paris mogelijk deze week al open

Afbeelding

bron : http://www.looopings.nl/weblog/6573/Big ... -open.html
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Een deel van de schuttingen is al weg!

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Wauw! Kijk er al naar uit om volgend jaar weer wat ritjes te maken in deze prachtige baan! Ruim een jaar moeten missen, in WDW was 'ie helaas ook dicht gedurende ons verblijf...
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member