Dit weekend nog meer testen met de frozen show in videopolis!!
met charater waarschijnlijk
Link http://www.pixiedust.be/news/news14.html
Bron : pixie dust
Frozen
- Miss Ariel
- Member

Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Bij de primark(zaandam) was weer veel van frozen te vinden. Voor volwassenen een t shirt metballemaal plaatsjes van Anna en Elsa
Voor kids deze allemaal

Dezen alleen kleine maat tot 5 jaar

Voor kids deze allemaal

Dezen alleen kleine maat tot 5 jaar

Naast t shirts dus ook leggings met afbeelding van frozen
Olaf heb ik ook, enkele weken geleden gekocht. Week later waren ze allemaal op.
Oeh, toch even kijken in de stad of ze hier in Enschede ook het Hogwards tshirt hebben! 
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ja meerdere, voornamelijk bij de pyjama afdeling. Goed zoeken, vorige keer zaten deze verstopt tussen allerlei one direction pj's (want dat past ook zo goed bij elkaar :S )Laura schreef:Oeh, toch even kijken in de stad of ze hier in Enschede ook het Hogwards tshirt hebben!
- Tinkerbelletje
- Member

Graag gedaan Jo_!! Super dat ze het shirt haddenJo_ schreef:Thx voor je foto Tinkerbelletje, ik ben gelijk naar de Primark gegaan om dat leuke Olaf shirt te kopen!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- fairy tale
- Member

ik ben zaterdag naar de primarkt in eindhoven geweest en ik baalde ze hadden maar 2 soorten T-shirts van frozen, net de twee die ik niet leuk vind.
die van olaf met zijn geweldige teks hadden ze niet heb nog eens gevraagd maar die was al weg.volgende keer beter hoop ik.
die van olaf met zijn geweldige teks hadden ze niet heb nog eens gevraagd maar die was al weg.volgende keer beter hoop ik.
Second star to the right and straight on until morning,
- Tinkerbelletje
- Member

Jammer zeg!! Gisteren is een vriendin van mij nog in Eindhoven geweest en die heeft hem wel gekocht, dus waarschijnlijk hebben ze nieuwe binnen gekregenfairy tale schreef:ik ben zaterdag naar de primarkt in eindhoven geweest en ik baalde ze hadden maar 2 soorten T-shirts van frozen, net de twee die ik niet leuk vind.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Mouseketeer
- Member

Vanaf 14 december komt de Frozen sing-a-long versie in de bioscoop!

- fairy tale
- Member

aah, ik was ook nog aant twijfelen of ik zondag of een andere dag zou gaan. maar een familie lid ging in Zaandam kijken of ze hem daar hebben. XDTinkerbelletje schreef:Jammer zeg!! Gisteren is een vriendin van mij nog in Eindhoven geweest en die heeft hem wel gekocht, dus waarschijnlijk hebben ze nieuwe binnen gekregenfairy tale schreef:ik ben zaterdag naar de primarkt in eindhoven geweest en ik baalde ze hadden maar 2 soorten T-shirts van frozen, net de twee die ik niet leuk vind.
Second star to the right and straight on until morning,

[/u