Disney's Photo Pass

kizzy
Member
Member

Heb je via de app gekeken of via de site? Bij ons werkt de app niet meer, de nieuwere fotos komen er niet meer op, via de site nog wel....
olafLover
Moderator
Moderator

Heb je toevallig een keer je wachtwoord aangepast? Dan laat de app nl nog wel de oude foto's zien, maar voegt geen nieuwe meer toe, moet je even opnieuw inloggen
Mouseketeer
Member
Member

Daarom laat ik ze nooit bij Flora's checken.
Ik heb daar hetzelfde gehad.
Bij Flora's kwamen ze tevoorschijn en zouden ze erop staan.
En bij het Disneyland Hotel bleek van niet en hebben ze de foto's erop gezet.
Meer dan mailen kun je niet doen, dus dat is afwachten.
Afbeelding
pluto71
Member
Member

ik heb zowel via de app gekeken als via de site, heb mijn wachtwoord niet veranderd, dus weet niet waar het aan ligt, heb al uitgelogd op de tablet en terug ingelogd, via de site moet ik trouwens elke keer opnieuw inloggen, maar niets... een foto van daarna van de tower staat er dan wel op :( vind het zo jammer omdat we nog geen foto's hadden van de Welsh outfits van mickey en minnie, voorlopig nog steeds geen antwoord op mijn mail gehad overigens...

wij hebben onze foto's altijd laten checken bij Flora's, is altijd goed gegaan, wij gingen ervan uit dat dat de beste plaats was om het te laten nakijken omdat we daar altijd alles konden zien... niet dus :(
Tigerlily
Member
Member

Hier net hetzelfde probleem! Zaterdag foto's laten maken met Mickey Mouse in het Walt Disney Studios Park en deze komen niet tevoorschijn op mijn Photopass :( de attractiefoto's staan er wel allemaal op.. Heb al een mailtje gestuurd en kon het exacte uur zeggen omdat we met de Iphone ook foto's hadden genomen dus duimen dat ik mijn foto's alsnog doorkrijg want ze waren bedoeld voor op m'n verjaardagstaart volgende week :(
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Joyce_Belle
Member
Member

Wij hebben in januari ook gehad dat onze foto's niet op onze Photopass verschenen. Dit duurde enkele dagen door een soort van storing. Dus er is nog hoop! In elk geval even mailen via de contactgegevens van de site, die reageren normaliter altijd vrij snel.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
pluto71
Member
Member

inmiddels staan onze foto's op de photopass, heb geen reactie gehad op mijn mailtje maar toch zijn mijn foto's uiteindelijk op de photopass tevoorschijn gekomen, weet nu dus wel niet of het aan mijn mail ligt of dat het gewoon heel erg lang geduurd heeft deze keer... maar blij dat ik ze weer heb :)
D-Tekenaar
Member
Member

pluto71 schreef:inmiddels staan onze foto's op de photopass, heb geen reactie gehad op mijn mailtje maar toch zijn mijn foto's uiteindelijk op de photopass tevoorschijn gekomen, weet nu dus wel niet of het aan mijn mail ligt of dat het gewoon heel erg lang geduurd heeft deze keer... maar blij dat ik ze weer heb :)

Wat goed dat alles dan toch nog inorde gekomen is ! :thumbs:
D-Tekenaar
Member
Member

Ook de prijs van de Photo pass + is gestegen

Afbeelding

Niet alleen de prijzen van de parking zijn gestegen .
Liefhebbers van de Disney's Photo Pass zijn nu ook 10 euro extra kwijt voor hun aankoop van het pasje.
Momenteel betaal je 49,99 € ipv 59,99 € voor het pasje dat je kan gebruiken voor digitale versies van je park foto's .

bron : DLRPWonders
kimh
Member
Member

Krijg je dan maar 1 pasje od meerdere? Want wij gaan in dezelfde periode als vrienden.. Zouden we samen kunnen doen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
D-Tekenaar
Member
Member

Bij het pakket voor 10 dagen krijg je meerdere pasjes en een lanyard .
Bij deze van een jaar ( Passeport Annuel ) heb je maar één pasje .
moorhunhe
Member
Member

Wauw, mega duur voor hetgeen je uiteindelijk krijgt, want 2 weken terug, zelfs bij de extra uren stond niet overal een fotograaf.
boogschutter
Member
Member

Voor deze prijs koop ik het zeker niet meer.
Annet
Member
Member

Met een jaarkaart zou ik er nog steeds wel een kopen, maar een losse photopass zou ik voor dat geld niet meer doen nee.
rolo
Member
Member

Volgens mij zijn de losse foto's ook duurder geworden.
Wij moesten afgelopen week 16,99 euro voor 1 foto betalen en elke volgende foto kostte dan 10 euro.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gasten Services - Disneyland Paris”