Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Afbeelding

Het is weer vol!
Never lose hope
Gebruikers-avatar
aspers
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2014, 09:02

Hi,

Wij gaan in juni van 11 t/m 14 met onze jonge kids (van 3 en 5) voor het eerst naar Disneyland. We hebben er natuurlijk al ontzettend veel zin, en zij weten nog van niets. :D

Nu komen we aan op een donderdag, wat waarschijnlijk de meest rustige dag is! Van de andere dagen heb ik geen idee.

Ik twijfel of ik op die donderdag juist Studios eerst moet doen. Voor Rattatouille, Crush, en Toy Story playland… of toch maar eerst Disneyland?

Hoe zouden jullie de dagen inplannen!?

Edit Dragy: topic samengevoegd
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Idd is het geen slecht idee eerst die te doen ivm drukte.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Als je er super vroeg ben kan dat, ik zou je ook een tip geven voor de magische uurtjes als je in een disneyhotel logeert.

Zo kan je snel de kleine darkrides zoals Peter Pan, Sneeuwwitje en Pinnochio doen.. Voor de rest is het gokken.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

aspers schreefCOLONHi,

Wij gaan in juni van 11 t/m 14 met onze jonge kids (van 3 en 5) voor het eerst naar Disneyland. We hebben er natuurlijk al ontzettend veel zin, en zij weten nog van niets. :D

Nu komen we aan op een donderdag, wat waarschijnlijk de meest rustige dag is! Van de andere dagen heb ik geen idee.

Ik twijfel of ik op die donderdag juist Studios eerst moet doen. Voor Rattatouille, Crush, en Toy Story playland… of toch maar eerst Disneyland?

Hoe zouden jullie de dagen inplannen!?
Mss al eens kijken om nu te boeken?
Wil je graag voor de zomer of winter van 2015 boeken dat kan nu ook via deze links:
(voordeel van vroeg boeken is dat je alle keuze hebt van hotels, datums en kamers!)

Nederland: klik hier

België: klik hier

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
aspers
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2014, 09:02

Hebben al geboekt in Oktober toen er ook een vroegboekactie was ;)

Wat zijn de Magische uurtjes?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

aspers schreefCOLONHebben al geboekt in Oktober toen er ook een vroegboekactie was ;)

Wat zijn de Magische uurtjes?

De magische uren zijn dat je twee uur voor opening van het park al naar binnen mag.
dus ipv 10 uur al 8 uur :thumbs:
Zo kan je al even genieten van de pracht en praal voordat de stormloop begint.
En natuurlijk ook al enkele attracties doen of je favoriete figuren ontmoeten.

Let wel op ! Niet alle attracties zijn geopend tijdens de magische uren
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

Hoi,

Ik ga samen met een vriend op 3 en 4 januari naar Disney.
Aangezien ik een jaarkaart heb en hij niet heb ik voor hem het hotel geboekt en ben ik van plan om mezelf er bij te boeken bij aankomst.
Nu ben ik wel erg stom geweest en ik heb mijn naam en gegevens ingevuld bij het boeken (omdat hij niet over een computer beschikt). Komen de inkomtickets die bij het arrangement zitten nu op mijn naam te staan? Of zijn dit tickets waarmee iedereen binnen kan?

Met andere woorden, moet ik de naam en gegevens van mijn boeking nog veranderen of kan ik dit gewoon zo laten?

Alvast bedankt voor de hulp.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Prins Erik schreefCOLONHoi,

Ik ga samen met een vriend op 3 en 4 januari naar Disney.
Aangezien ik een jaarkaart heb en hij niet heb ik voor hem het hotel geboekt en ben ik van plan om mezelf er bij te boeken bij aankomst.
Nu ben ik wel erg stom geweest en ik heb mijn naam en gegevens ingevuld bij het boeken (omdat hij niet over een computer beschikt). Komen de inkomtickets die bij het arrangement zitten nu op mijn naam te staan? Of zijn dit tickets waarmee iedereen binnen kan?

Met andere woorden, moet ik de naam en gegevens van mijn boeking nog veranderen of kan ik dit gewoon zo laten?

Alvast bedankt voor de hulp.
Namen maken niet zoveel uit, zeker als jullie samen zijn

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

ok, maar het is dus niet zo dat bij de inkom mijn naam 2x op het scherm komt? (1x van men jaarkaart en 1x van het ticket dat men maat probeert te gebruiken)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Prins Erik schreefCOLONok, maar het is dus niet zo dat bij de inkom mijn naam 2x op het scherm komt? (1x van men jaarkaart en 1x van het ticket dat men maat probeert te gebruiken)
Namen van arrangement tickets worden niet gecontroleerd. En als je bv 2tickets boekt in arrangement staat op deze 2tickets dezelfde naam van de boeker.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Is niet erg. De Halloween kaartjes had ik geboekt alle namen door moeten geven maar op de uiteindelijke kaartjes stond op allemaal mijn naam. En je bent er zelf bij dus dat is echt geen probleem. Heeeeeel veel plezier!
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Weet iemand hoe vroeg in de ochtend de Village open is?
Ik las in een tripreport van iemand namelijk dat de Village nog dicht was toen ze aankwamen en ze alleen met hun reservering voor het hotel uiteindelijk toch doorgelaten werden. Dit was ergens rond half 7.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Tangled schreefCOLONWeet iemand hoe vroeg in de ochtend de Village open is?
Ik las in een tripreport van iemand namelijk dat de Village nog dicht was toen ze aankwamen en ze alleen met hun reservering voor het hotel uiteindelijk toch doorgelaten werden. Dit was ergens rond half 7.
Volgens mij rond half 8 dat dit open gaat, de toeganspoorten voor de parking gaan tenslotte ook om half 8 open.
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

oké Yolayo, bedankt!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar