Het is weer vol!

Mss al eens kijken om nu te boeken?aspers schreefCOLONHi,
Wij gaan in juni van 11 t/m 14 met onze jonge kids (van 3 en 5) voor het eerst naar Disneyland. We hebben er natuurlijk al ontzettend veel zin, en zij weten nog van niets.
Nu komen we aan op een donderdag, wat waarschijnlijk de meest rustige dag is! Van de andere dagen heb ik geen idee.
Ik twijfel of ik op die donderdag juist Studios eerst moet doen. Voor Rattatouille, Crush, en Toy Story playland… of toch maar eerst Disneyland?
Hoe zouden jullie de dagen inplannen!?

aspers schreefCOLONHebben al geboekt in Oktober toen er ook een vroegboekactie was
Wat zijn de Magische uurtjes?

Namen maken niet zoveel uit, zeker als jullie samen zijnPrins Erik schreefCOLONHoi,
Ik ga samen met een vriend op 3 en 4 januari naar Disney.
Aangezien ik een jaarkaart heb en hij niet heb ik voor hem het hotel geboekt en ben ik van plan om mezelf er bij te boeken bij aankomst.
Nu ben ik wel erg stom geweest en ik heb mijn naam en gegevens ingevuld bij het boeken (omdat hij niet over een computer beschikt). Komen de inkomtickets die bij het arrangement zitten nu op mijn naam te staan? Of zijn dit tickets waarmee iedereen binnen kan?
Met andere woorden, moet ik de naam en gegevens van mijn boeking nog veranderen of kan ik dit gewoon zo laten?
Alvast bedankt voor de hulp.

Namen van arrangement tickets worden niet gecontroleerd. En als je bv 2tickets boekt in arrangement staat op deze 2tickets dezelfde naam van de boeker.Prins Erik schreefCOLONok, maar het is dus niet zo dat bij de inkom mijn naam 2x op het scherm komt? (1x van men jaarkaart en 1x van het ticket dat men maat probeert te gebruiken)

Volgens mij rond half 8 dat dit open gaat, de toeganspoorten voor de parking gaan tenslotte ook om half 8 open.Tangled schreefCOLONWeet iemand hoe vroeg in de ochtend de Village open is?
Ik las in een tripreport van iemand namelijk dat de Village nog dicht was toen ze aankwamen en ze alleen met hun reservering voor het hotel uiteindelijk toch doorgelaten werden. Dit was ergens rond half 7.