Werken in DLP? Kijk even hier!

Mouseketeer
Member
Member

PuppyLikesYou schreef: Waar heb je dit gevonden? Ik heb eergister nog op de site gekeken en er was niks te vinden :/
Staat gewoon direct links aangegeven.
http://disneylandparis-casting.com/en/n ... therlands5
Maar is ook pas eergisteren geplaatst, dus was je misschien net iets te vroeg.
Afbeelding
NickySacred
Member
Member

Ik vind echt nergens meer informatie over de casting in Brussel op 17 Maart.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

NickySacred schreef:Ik vind echt nergens meer informatie over de casting in Brussel op 17 Maart.
http://disneylandparis-casting.com/en/apply?jobid=4367
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
MermaidLagoon
Member
Member

RoseRaven schreef:26 maart zijn er weer character audities in Amsterdam. Ik ben van de partij :)
Ik ben er ook weer bij! Wie weet zien we elkaar nog :)
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
NickySacred
Member
Member

ligt het nu aan mij of doet die link voor belgie het niet meer?
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
RoseRaven
Member
Member

MermaidLagoon schreef:
RoseRaven schreef:26 maart zijn er weer character audities in Amsterdam. Ik ben van de partij :)
Ik ben er ook weer bij! Wie weet zien we elkaar nog :)
Zou leuk zijn! Ik ben gekleed in een zwarte legging en een groene of roze lange topje ;)
Op het formulier stond trouwens dat je nu make-up loos naar de auditie moest komen. Dat is nieuw toch? Nou ja, het is toch vroeg opstaan die dag ;)
PuppyLikesYou
Member
Member

Ja ik was net te vroeg met kijken dan! :p ik heb net weer internet, poeh, zo snel al, de zenuwen gieren door mijn lijf!
Ik ben 2x al afgevallen bij de dans ronde.. :'( en heb nu wel gewerkt bij Slagharen als entertainer, maar of mijn dans er nou zo beter op is geworden..

De lengtes zijn nu vrij, en idd liever zonder make-up aan komen.
Al denk ik dat ik wel wat eye-liner op doe hoor! :p haha.

Ik ben benieuwd! Misschien leuk om met zijn alle af te spreken?
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
MermaidLagoon
Member
Member

NickySacred schreef:ligt het nu aan mij of doet die link voor belgie het niet meer?
Klopt! Er staat dat de inschrijving gesloten is :)
Blog | Instagram

RoseRaven
Member
Member

PuppyLikesYou schreef:Ja ik was net te vroeg met kijken dan! :p ik heb net weer internet, poeh, zo snel al, de zenuwen gieren door mijn lijf!
Ik ben 2x al afgevallen bij de dans ronde.. :'( en heb nu wel gewerkt bij Slagharen als entertainer, maar of mijn dans er nou zo beter op is geworden..

Ik heb enkele jaren geleden stage gelopen in Mallorca als Hotel Entertainer waarbij ik dus als Animator ook veel shows moest doen met dans en al, maar het is niet mijn sterkte punt. Ik ben helaas nooit verder gekomen dan ronde 1, maar misschien komt daar nu verandering in?

Ik denk dat iedereen het wel spannend vind om zonder make-up de dans studio binnen te komen. Misschien doe ik een ietsiepietsie mascara op ;)

Sowieso kom ik al met iemand naar de auditie, maar misschien kunnen we als clubje afspreken in de wachtruimte ofzo? Ben nog nooit in de Amsterdam Dance Centre geweest...
PuppyLikesYou
Member
Member

@RoseRaven: Ja de dans die ze doen bij de auditie is wel een basic die je moet hebben, maar hij is vrij lang met veel verschillende pasjes, (ik was echt slecht, 1ste keer al helemaal, 2de x had ik een beetje hoop maar nog niet) 3x wordt scheepsrecht? :p

Wellicht gaan een paar vrienden van mij ook naar de auditie, maar anders is het zeker een idee om daar af te spreken? :) Is wel leuk! Ik heb 2x de eerste ronde al gehaald, het animeren zit me ook wel goed :3 maar het dansen was echt wel lastig haha. Ik hoop het zo! <3
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
MermaidLagoon
Member
Member

RoseRaven schreef:
PuppyLikesYou schreef:Ja ik was net te vroeg met kijken dan! :p ik heb net weer internet, poeh, zo snel al, de zenuwen gieren door mijn lijf!

Ik heb enkele jaren geleden stage gelopen in Mallorca als Hotel Entertainer waarbij ik dus als Animator ook veel shows moest doen met dans en al, maar het is niet mijn sterkte punt. Ik ben helaas nooit verder gekomen dan ronde 1, maar misschien komt daar nu verandering in?

Ik denk dat iedereen het wel spannend vind om zonder make-up de dans studio binnen te komen. Misschien doe ik een ietsiepietsie mascara op ;)

Sowieso kom ik al met iemand naar de auditie, maar misschien kunnen we als clubje afspreken in de wachtruimte ofzo? Ben nog nooit in de Amsterdam Dance Centre geweest...
Ik denk dat ze dit vooral hebben toegevoegd omdat er veel meiden zijn die all-out gaan met hun make-up (heftig opgemaakte ogen, lagen foundation, lippenstift...), maar ik had vorige keer een beetje poeder en mascara op en ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is! Ik ben er denk ik drie kwartier/half uur van tevoren, jullie? Lijkt me leuk om jullie te zien!
Blog | Instagram

RoseRaven
Member
Member

PuppyLikesYou schreef:Ik denk dat ze dit vooral hebben toegevoegd omdat er veel meiden zijn die all-out gaan met hun make-up (heftig opgemaakte ogen, lagen foundation, lippenstift...), maar ik had vorige keer een beetje poeder en mascara op en ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is! Ik ben er denk ik drie kwartier/half uur van tevoren, jullie? Lijkt me leuk om jullie te zien!
Ja dat zou best eens goed kunnen. Ik neem ook aan dat ze onder vele lagen make-up niet altijd de conditie van de huid kunnen zien en vooral de echte huidskleur.

@puppylikesyou Ik hoop voor je dat het de 3de x wel lukt!

Ik verwacht dat ik een uur / drie kwartier van tevoren aanwezig ben. Geef maar aan wat jullie dragen of stuur desnoods een foto, dan kunnen we naar elkaar zwaaien als we elkaar herkennen ;)
MermaidLagoon
Member
Member

RoseRaven schreef:
PuppyLikesYou schreef:Ik denk dat ze dit vooral hebben toegevoegd omdat er veel meiden zijn die all-out gaan met hun make-up (heftig opgemaakte ogen, lagen foundation, lippenstift...), maar ik had vorige keer een beetje poeder en mascara op en ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is! Ik ben er denk ik drie kwartier/half uur van tevoren, jullie? Lijkt me leuk om jullie te zien!
Ja dat zou best eens goed kunnen. Ik neem ook aan dat ze onder vele lagen make-up niet altijd de conditie van de huid kunnen zien en vooral de echte huidskleur.

Ik verwacht dat ik een uur / drie kwartier van tevoren aanwezig ben. Geef maar aan wat jullie dragen of stuur desnoods een foto, dan kunnen we naar elkaar zwaaien als we elkaar herkennen ;)
Jullie mogen me ook toevoegen op Facebook, ik heet Nikita Foe! :)
Blog | Instagram

RoseRaven
Member
Member

MermaidLagoon schreef:
RoseRaven schreef:

Jullie mogen me ook toevoegen op Facebook, ik heet Nikita Foe! :)
Dat wilde ik net gaan doen, maar ik kan je geen vriendenverzoek sturen? Zie alleen de volg knop.
MermaidLagoon
Member
Member

RoseRaven schreef:
MermaidLagoon schreef:
Dat wilde ik net gaan doen, maar ik kan je geen vriendenverzoek sturen? Zie alleen de volg knop.
Huh? Dat is heel raar! Stuur me anders even een berichtje met jouw naam, dan voeg ik je toe :)
Blog | Instagram

Plaats reactie

Terug naar “Disney Characters & Castmembers - Disneyland Paris”