FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Tinkerbelletje
Member
Member

Tigerlily schreef:Het is een feit, ik ga naar Walt Disney World! [SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES] September 2016 is nog een heeel eindje weg maar dat maakt het niet minder fijn. Wegens een groot deel aan vast verlof kon ik maar 10 dagen incl het weekend vrij krijgen, dus gaan we focussen op Disney World en Universal voorlopig laten voor wat het is. Heb trouwens het All Stars Movie Resort geboekt, via jullie link [WINKING FACE] voor de vluchten is het natuurlijk nog wat vroeg, maar wat raden jullie hiervoor aan? Had al gedacht aan cheaptickets.be?
Super! Dat is een mooi vooruitzicht Tigerlily :D
En voor je het weet is het zo ver hoor ;)
Wij boeken onze vluchten meestal ook bij Cheaptickets.
Afgelopen maandag hebben we toevallig onze vlucht voor april 2016 geboekt, dit keer bij Vliegwinkel.
Zij boden een vlucht aan van Amsterdam naar Orlando via Frankfurt met Lufthansa, die ons €132,- per persoon minder kostte dan op de site van Lufthansa zelf.
Zeker de moeite waard om op zo'n site te kijken dus!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Tigerlily
Member
Member

Ja Prins Adam dat is een feit, ik loop nu al op hete kolen haha [FACE WITH TEARS OF JOY] ok Tinkerbelletje ik kijk zeker overal eens rond. Ben er vroeg bij dus kan alles rustig plannen :)
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Miss Ariel
Member
Member

Superleuk Tigerlily!! spannend he! wij gaan augustus 2016, die actie was gewoon te goed he ;)
ook wij zijn al aan het rondkijken voor vluchten. bedankt voor de tip Tinkerbelletje!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Dragy
Moderator
Moderator

Leuke vooruitzichten! Veel plezier met de prépret!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
boogschutter
Member
Member

Leuk tigerlilly, ik tel met je mee mag paar weken eerder.
ik heb vorige x bij tix.nl geboekt. En als ik nu prijzen bekijk vande periode dit jaar komt die steeds goedkoopste uit.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Voor vluchten of nog beter hotel + vluchten kan je terecht bij Expedia. (Als je beide samen boekt krijg je bundelkorting die wel kan oplopen)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
fairy tale
Member
Member

hey heel erg bedankt voor de informatie. ik hoop tot ik volgend jaar misschien kan gaan. maar eerst even goed sparen ;) want ik wil er dan ook alles uit halen als ik er heen ga.
ik denk tot ik vragen later nog wel heb.
Second star to the right and straight on until morning,
Miss Ariel
Member
Member

een vraagje: moet je al je restaurants van te voren boeken? in de zin van zonder reservatie kom je er niet in
of zijn er restaurants waar je altijd wel binnen kunt en een aantal waar je echt voor moet reserveren
( vb be our guest is een must do reservatie natuurlijk )
*Magical Bucketlist*
Tinkerbelletje
Member
Member

Het is verstandig om alle restaurants te reserveren ja.
Je voorkomt hiermee dat je moet wachten op een plekje in een restaurant en de tijd die je moet wachten kun je natuurlijk beter lekker in het park besteden ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
boogschutter
Member
Member

Ariel je kan 180 dagen van te voren reserveren als je in disneyresort verblijft.
Ik zou zit zeker doen, vooral be our guest en dan moet je nog geluk hebben dat er een tafel vrij is.
dit kan via my disney experience, lukt het niet kan je ook bellen
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Be our guest moet je vanaf de moment dat het kan reserveren of je komt er niet in. Ook ontbijten in het kasteel is echt een aanrader. Je reserveert best voor elke dag wat. Annuleren kan je nog tot dag voor je gaat eten.

Afbeelding
Afbeelding
boogschutter
Member
Member

Wij hadden geluk in 2013 met be our guest, maar we konden pas om 20.35. Had liever vroeger gegeten, maar het was dit of niet .
dus je moet niet kieskeurig zijn in je tijden.
Miss Ariel
Member
Member

bedankt iedereen! ik weet weer wat te doen ;)
*Magical Bucketlist*
Miss Ariel
Member
Member

wij denken er nu aan om toch een auto te huren wegens 2 dagen universal, bezoekje Florida mall, madame tussauds Orlando en een bezoekje aan Weeki Wachee Springs State Park waar ze een zeemeerminnen show hebben!! dit zou maar 1u en 40min rijden zijn.
is dat met een shuttle te doen?
mochten we een huurauto huren best de dagen dat we hem nodig hebben achter elkaar plannen dan denk ik he?

nog een vraagje : hoeveel centjes moet je zeker in totaal voor de tips rekenen in je totale kostenprijs?
kan hier nog niks van maken dus wie kan mij hierbij helpen?
*Magical Bucketlist*
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Je huurt idd best een week auto denk ik dan... kan makkelijk via alamo uk site dat is prijs all in behalve benzine.
Voor de tips is het te zien wat je eet een drinkt. Hoofdgerechten alleen al variëren erg in prijs tussen 20 en soms meer dan 30 dollar. Als je een beetje oplet heb je zonder alcoholische dranken tussen de 60 en 80 dollar voor 2 personen en de tip is standaard 18%

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”