Leuke Disney Filmpjes

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Miss Ariel
Member
Member

vond net dit leuke filmpje waarin ze Ariel geinspireerde make up laten zien
leuk om eens te proberen :P
https://www.youtube.com/watch?v=TAyRyXYa0T0
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
D-Tekenaar
Member
Member

zoek de verschillen :D
D-Tekenaar
Member
Member

Voor het filmpje geef ik wel even een uitleg !
Dit filmpje gaat over de 2de reis met BOKS naar Disneyland Parijs(ik was er jammer genoeg enkel bij de eerste keer).
BOKS is een Belgische organisatie voor kinderen en jongeren met een stofwisseling ziekte.
Dit is een zeer ruime aandoening ! Sommige hebben enkel een dieet of zijn minder mobiel .
Ikzelf heb medicatie en een dieet en ...... uh ....... ja mijn Disneywheels :P(even lachen mag wel)
Maar er zijn er ook bij die ondanks de goede zorgen maar enkele jaren leven.
Ondanks het zware onderwerp is het toch een mooi filmpje over Disneyland Paris .
En een unieke en soms eenmalige ervaring . Want vele van deze kinderen zijn er helaas niet meer(Jordi mijn vriend op 1:16) . Of hebben niet meer de kracht om het park te bezoeken. Goed ik denk dat dit voldoende uitleg is ....

En nu maar kijken hé

Veel kijk plezier !!!

http://www.boks.be
Miss Ariel
Member
Member

wauw echt zo mooi om te zien! ben zo blij voor hen allemaal dat dat georganiseerd wordt en ook zij een prachtig weekend in disneyland kunnen beleven! :thumbs: knap van alle mensen die dit soort dingen mogelijk maken, dat is gewoon echt super! ikzelf probeer mn steentje bij te dragen door als ik mensen met een beperking zie staan bij de character, ik tegen de cm zeg laat hen maar voor, ik kan nog wel 2min wachten en zo blij en dankbaar dat zij dan zijn! daar doe je het gewoon voor toch?! ;)
ik wist niet dat er zoveel verschillende soorten waren in stofwisselingsziektes, ken amper een naam van diegene die erbij stonden :oops: sorry!
@D-Tekenaar : bedankt voor dit hartverwarmende filmpje en dat dit nog vele keren mag gedaan worden!!
*Magical Bucketlist*
D-Tekenaar
Member
Member

Door geld te kort was dit jammer genoeg de laatste keer.
Maar we doen wel nog jaarlijks een uitstap zoals Plopsaland of Wunderland kalkar.
Ja er zijn ontzettend veel stofwisseling ziektes !
En ik ken ze heus ook niet allemaal . Zelf heb ik een mitochondriale zoals Sanne ,
Zij is jammer genoeg wel vorig jaar gestorven een maand na haar 21ste verjaardag aan een longaandoening .

Wat fijn dat je dit doet Miss Ariël .
Want bij de meeste characters die los staan is het boksen voor een foto.
Miss Ariel
Member
Member

dat vind ik jammer om te horen voor jullie.. maar elke uitstap telt ;)
was ik niet van bewust hoeveel!
ow wat triest nieuws, spijt me voor je

ja ik en mn vriend proberen dit zoveel mogelijk te doen omdat we weten dat wachten soms veel moeilijker kan zijn voor mensen met een aandoening als voor ons. die 2min maakt dan toch ook helemaal niks meer uit en we hebben al vaak zo'n dankbare en blije gezichten erdoor gezien, Disney magie :sorc:
*Magical Bucketlist*
*Kitty*
Moderator
Moderator

Nick Pitera heeft een nieuwe Frozen-medley uit! Speciaal voor de 7 jaar oude Iris (die een zeldzame ziekte "GM1 gangliosidosis" heeft, een stapelingsziekte) werd dit filmpje gemaakt. Hij steunt de inzamelactie en verwijst naar de website van kleine Iris.

Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Alien
Member
Member

Op Youtube is er een kanaal genaamd Thingamavlogs. Van maandag tot vrijdag posten ze iedere dag een Disney video. Iedere week heeft een thema: het thema van deze week is de fab 5. Donald, Goofy, Mickey, Minnie en Pluto :)
D-Tekenaar
Member
Member

Niet echt een filmpje :no:
Maar wel een heel leuke versie van Beauty And The Beast !

Geloof me je krijgt de kriebels er van als je niet van insecten houd :D
D-Tekenaar
Member
Member

Luk en Anita in Disneyland Paris :D

Sorry dat het geluid slecht is !
Maar wanneer je de computer luid zet lukt het wel :yes:
Prins Erik
Member
Member

ik weet niet of het al gepost is maar flair heeft ontdekt dat Disney animaties vaak hergebruikt. Ze hebben een filmpje gemaakt om het aan te tonen

http://www.flair.be/nl/lol/350414/zag-j ... -al-eerder
Paula
Member
Member

Prins Erik schreef:ik weet niet of het al gepost is maar flair heeft ontdekt dat Disney animaties vaak hergebruikt. Ze hebben een filmpje gemaakt om het aan te tonen

http://www.flair.be/nl/lol/350414/zag-j ... -al-eerder
Heeft Flair niet ondekt hoor!
Heb hier vaker filmpjes over gezien :)
D-Tekenaar
Member
Member

Flair heeft ontdekt dat sommige mensen echt alles geloven wat ze in hun boekje vermelden :P
marijndz
Member
Member

Haha idd d tekenaar ;-)
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Disney Villains op de Disney Channel Zomertour !
Dit was echt mijn favoriete gedeelte :D
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”