Disney's Photo Pass

Scar666
Member
Member

wij 15,99 en elke bijkomende was 5 euro ... Deze week .
rolo
Member
Member

Scar666 schreef:wij 15,99 en elke bijkomende was 5 euro ... Deze week .
Waar was dit?
Wij moesten afgelopen donderdag echt 16,99 euro betalen en 10 euro voor elke volgende foto in de boutique van de Sequoia Lodge.
Prijzen stonden zo ook op het bord. Wij waren nog aan't twijfelen over een photopass+ maar toen we zagen dat die prijs ook verhoogd was, hebben we het maar bij 1 foto gehouden.
Gelukkig hebben we zelf goede camera's meegenomen en leuke foto's kunnen maken.
Afbeelding
Scar666
Member
Member

Bij Bixby babies , aan de fotolocatie van Donald .
uperdepup
Member
Member

Werkt de website ook voor de gewone Photo Pass? Ik heb namelijk zo'n photo pass gekregen bij een van de figuren en wilde de foto's thuis bekijken (ben dit weekend geweest dus nog ruim op tijd). Nu probeer ik al enkele dagen om mijn foto's te bekijken op de website (https://www.disneyphotopass.eu) maar telkens zeggen ze dat de code niet juist is.

Iemand die raad weet? Werkt de website alleen voor Photo Pass+?
D-Tekenaar
Member
Member

Nee helaas ! de site werkt alleen voor de Photo Pass +
Je moet de deze Pass kopen .
En de site is eigenlijk bedoeld om je foto's thuis te downloaden of te bestellen .
Ik vrees dus dat je kaartje nu enkel een leuk souveniertje is .
En hoop dat je alsnog zelf een foto genomen hebt met het character .
Anders is het echt zonde :(
olafLover
Moderator
Moderator

Nee, dat moet ter plekke in een winkeltje
kimberley2909
Member
Member

Goedemorgen! Staan er bij de characters die nu op de planning staan overal photopass fotografen? Dus Tiana, Peter pan, Alice etc

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
moorhunhe
Member
Member

Nee, niet overal/altijd.
calimero
Member
Member

Bij tiana wel maar de andere niet.
olafLover
Moderator
Moderator

Zijn er meer mensen die bij attractie foto's er last van hebben dat de overlay van de attractie mist als je on line kijkt? Ik heb het nu al bij 4 en het maakt de foto wel echt saai. Vooral bij de laatste twee baal ik omdat dat onze favoriete foto's waren van die attractie.
Fantillusion
Member
Member

Ik heb dat 1x gehad bij foto's van Buzz, dit is wel al een tijdje geleden. Geen idee hoe dit komt en of het gefixed kan worden?
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
olafLover
Moderator
Moderator

Ik heb gemaild, miste ook foto's van een meet, hoop dat het goed gaat, twee vragen in een mail ;) Als ik een reactie heb laat ik het weten.

Ik snap ook niet echt hoe het komt, volgens mij heb ik bij beide keren bij Space Mountain twee foto's en dan was er een wel goed en een niet, terwijl andere keren twee foto's ze wel allebei goed zijn. Mis het nu 2 keer bij space mountain, 1 keer buzz (daar mist trouwens wel vaak de score! Maar dan ook weer bij de ene niet en de andere wel) en 1 keer pirates.
Tangled
Member
Member

Mijn app opent niet meer, meer mensen hier last van?
kimberley2909
Member
Member

Tangled schreef:Mijn app opent niet meer, meer mensen hier last van?
Ik had dat ik hem opende en dan sloot hij meteen weer af. Heb hem toen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en tot op heden gaat het nog goed

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
olafLover
Moderator
Moderator

olafLover schreef:Ik heb gemaild, miste ook foto's van een meet, hoop dat het goed gaat, twee vragen in een mail ;) Als ik een reactie heb laat ik het weten.

Ik snap ook niet echt hoe het komt, volgens mij heb ik bij beide keren bij Space Mountain twee foto's en dan was er een wel goed en een niet, terwijl andere keren twee foto's ze wel allebei goed zijn. Mis het nu 2 keer bij space mountain, 1 keer buzz (daar mist trouwens wel vaak de score! Maar dan ook weer bij de ene niet en de andere wel) en 1 keer pirates.
Ze hebben het super opgelost! Mijn missende foto's zijn toegevoegd en ik heb een code van een andere photopass gekregen en hier stonden de twee attractiefoto's op incl de overlay.
Als je dus een attractiefoto hebt waarvan je het jammer vind dat het mis gegaan is, is het de moeite waard om even een berichtje te sturen (ik heb het gedaan via het contact formulier van de site terwijl ik ingelogd was).
Plaats reactie

Terug naar “Gasten Services - Disneyland Paris”