Disney's Stars & Cars

Alles over het Walt Disney Studios Park.
moorhunhe
Member
Member

15 maart waren het 3 sets en elke set exact dezelfde.
Zolang hebben we moeten wachten tot we eindelijk Emile op de foto hadden, 3 sets! Meer dan een uur.
Na 2 sets waren er nog maar echt 2 figuren aan onze kant gepasseerd, de rest liep gewoon telkens voorbij in het begin om bij hun beginplek te beginnen, aan de ander kant van de cirkel.
Maar we hadden dat al voorzien in onze planning.

Ze liepen constant allemaal aan de overkant, bij de 2de set begonnen ze ongeveer allemaal waar ze hun eerste beëindigd hadden, en tegen set 3 had veel volk er geen zin meer in en vertrok, dan was het redelijk kalmer.
Miss Ariel
Member
Member

D-Tekenaar schreef:
Prins Erik schreef:iemand de laatste tijd nog naar deze meet geweest?
er staat op de planning 12-14u, er zijn meerdere sessies neem ik aan dan
zijn er dan ook andere characters per sessie?
Hoi prins Erik

Als ik me niet vergis zijn er twee sets die elkaar afwisselen om de 25 min.
De face characters durven al eens terug te komen bij de tweede set.
Maar voor Mickey en zijn vriendjes zijn er zeer strenge regels rondom de lengte van de set.
deze keren dus niet terug . Je kan de laatste tijd best wel eens geluk hebben bij Stars 'N' Cars
Zo had ik de laatste keer een erg mooie foto met Sulley tijdens de tweede set .
goed om te weten ;) bedankt :sorc:
moorhunhe schreef:15 maart waren het 3 sets en elke set exact dezelfde.
Zolang hebben we moeten wachten tot we eindelijk Emile op de foto hadden, 3 sets! Meer dan een uur.
Na 2 sets waren er nog maar echt 2 figuren aan onze kant gepasseerd, de rest liep gewoon telkens voorbij in het begin om bij hun beginplek te beginnen, aan de ander kant van de cirkel.
Maar we hadden dat al voorzien in onze planning.

Ze liepen constant allemaal aan de overkant, bij de 2de set begonnen ze ongeveer allemaal waar ze hun eerste beëindigd hadden, en tegen set 3 had veel volk er geen zin meer in en vertrok, dan was het redelijk kalmer.
oei dat is vervelend zeg! en vermoeiend ook vind ik. als er veel mensen staan en je over het hoofd gezien wordt. gelukkig is het toch gelukt om je foto te krijgen ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
moorhunhe
Member
Member

Over het hoofd gezien, kan je het ook niet echt noemen, ze bleven gewoon aan de andere kant van de cirkel.
Heel jammer, want er waren toch genoeg characters om meer verspreid over de hele cirkel te zijn.
D-Tekenaar
Member
Member

Het oude systeem was in mijn ogen veel beter !
Je had ook de kans dat je geen of weinig characters had.
Maar je had tenminste een character dat je echt wou en een foto zonder veel mensen rond u en een koord tussen u en de characters .
kizzy
Member
Member

De stars en cars was weer tof vandaag, veel characters, en volledig in rol, de sets wisselde vlot af, enkel van die vervelende mensen die duwen, voorkruipen, of hun kind mee op de foto zetten wanneer je foto wil maken van je eigen kinderen [WINKING FACE]
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

@DisneylandBerry maakte net bekend dat Star's 'n Cars stopt op 3 juli er zouden in de plek meer figuren in de parken komen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Als het waar is kan ik het alleen maar toejuichen :D
Mulan
Member
Member

Ik hoop dat dat wel echt waar is, vond de Stars 'n Cars juist zo leuk!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Annet
Member
Member

De Stars 'n Cars stelde al weinig meer voor, dus als daarvoor in de plek gewoon meer characters komen vind ik het prima. Als er maar een beetje variatie in zit, dat vond ik namelijk wel fijn aan Stars 'n Cars
boogschutter
Member
Member

Vroeger kon je tenminste zelf kiezen bij welk character he op de foto wilde.
deze versie moest je net geluk hebben dat ze je kant opkwamen.
in mei geluk dat er 3 of 4 characters langskwamen en we vooraan touw stonden.
maar van mij mag het idd anders met meer characters
moorhunhe
Member
Member

Ik vond het ook een brakke systeem.
Na meer als een uur wachten en niemand gezien te hebben, heb ik maar eens een medewerker aangesproken de laatste keer.
Dat kan gewoon niet als ze zoveel figuren bij mekaar droppen je na een uur nog met niemand op de foto staat.
PeterPan1
Member
Member

Vroeger toen het nog een parade was, kwamen die characters ook daarvoor allemaal naar buiten. Op verschillende plaatsen kon je ze dus gewoon meeten zonder een touw voor je. Ze hebben toen zelfs soms geprobeerd om echte rijen te vormen door mensen aan te geven hoe ze moesten gaan staan. Dat werkte naar mijn idee prima en was veel leuker!
Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member

Die rijen hield Disney zich zelf ook niet altijd aan, op vele momenten was het nog steeds puur chaos, zelfs met die trials die ze vorig jaar of 2 jaar geleden gedaan hebben.
paterdave2
Member
Member

Stars & Cars was bedoeld als vervanger voor de Cinema Parade. Nou als ze die dan weer terug halen hoor je mij helemaal niet klagen want wat een slap aftreksel van een parade was dit.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Fantillusion
Member
Member

Denk dat weinig mensen echt tevreden hierover waren dus prima dat het weggaat, als het maar goed vervangen wordt door andere character meetings opties. "Meer characters in de parken" is nog wat vaag.. ik ben benieuwd!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”