Beterschap en sterkte nicole!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
Letscall schreef:Groen 1962 groen beurt 12
Dit zijn de enige mogelijkheden nog!
Al blijf ik erbij dat er een foute zwart en wit is gegeven aan d tekenaar en mijzelf
daar gaan we weer is het geen wensput die je parten speelt dan is het nu een foute kleur die je gekregen zou hebben

Jammer dat je bovenstaande opmerkingen ook moet lezen Nicole!
Ach scheitrechters je kent ze wel he!
Net iets minder erger dan grensrechters, die mannetjes met een vlag in de hand waar ze dan één keer per wedstrijd mee mogen zwaaien alsof ze zojuist de Berlijnse muur geopend hebben.
Van die gedouchte fatsoensrakkers meestal rijden ze Volvo of Saab
Net iets minder erger dan grensrechters, die mannetjes met een vlag in de hand waar ze dan één keer per wedstrijd mee mogen zwaaien alsof ze zojuist de Berlijnse muur geopend hebben.
Letscall schreef:Jammer dat je bovenstaande opmerkingen ook moet lezen Nicole!
grensrechters bestaan niet , wij hebben een mooiere naam nml ; assistent scheidsrechter en als we zwaaien is het omdat we dorst krijgen na

assistent referees, tegenwoordig moet je geen examens meer doen zelfs, zijn al blij dat ze nog gekken vinden ervoor, in 1e klasse mag je zelfs blind zijn en je krijgt een vlaggetje, zolang er al iemand staat zijn ze blij bij de bond.arbiterke schreef:Letscall schreef:Jammer dat je bovenstaande opmerkingen ook moet lezen Nicole!
grensrechters bestaan niet , wij hebben een mooiere naam nml ; assistent scheidsrechter en als we zwaaien is het omdat we dorst krijgen na
- Spelleiding WIDM
- Member

3 x zwartmichaelbe schreef:Groen 1562 beurt acht groen
- Spelleiding WIDM
- Member

3x zwart
Jullie hebben toestemming om achter elkaar door te raden. Als de code is gekraakt stopt het aantal beurten.
Jullie hebben toestemming om achter elkaar door te raden. Als de code is gekraakt stopt het aantal beurten.
- kimberley2909
- Member

Als jullie willen blijven brommen mogen jullie het ook gewoon zeggen hoor
Never lose hope