Countdown

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Joyce_Belle
Member
Member

Nog 105 nachtjes!
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
GabyT28
Member
Member

Ik weet niet of ik hier op de goede plek ben, maar ik vroeg me af of er toevallig iemand uit de regio Tilburg de komende weken naar Disneyland Parijs gaat en iets voor mij mee zou willen nemen (uiteraard betaal ik het terug)? Ik ben hier zelf niet meer aan toegekomen tijdens ons laatste bezoek omdat ik ten onrechte aannam dat ze het in Disney Village verkochten en daar op de laatste avond dus spreekwoordelijk mijn neus stootte. Ik kon het niet eerder kopen omdat het een verjaardagskadootje voor mijn reisgenoot betrof en dit stiekem wilde doen (wat dus mislukt is).
rolo
Member
Member

Wat heb je nodig? Wij gaan van 21 augustus t/m 24 augustus
Afbeelding
GabyT28
Member
Member

Oei, hij is precies de 24ste jarig! Ach ja, dan krijgt hij zijn kadootje gewoon een dagje later. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Het gaat om een beeldje van Mickey Mouse achter een schildersezel, met links naast het schildersdoek een spiegel. Op het doek staat echter geen zelfportret, maar een portret van Walt. Het beeldje is 89 euro en te koop bij Harington's. Ik heb een foto maar weet niet hoe ik deze moet plaatsen.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Je kan ook spullen online bestellen via de dlp site. Kijk maar eens onder contact...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
GabyT28
Member
Member

Bedankt voor de tip, nooit geweten! Ik ga eens informeren, al vrees ik een beetje voor de verzendkosten, aangezien het best een zwaar ding is.
Mouseketeer
Member
Member

* Nog 24 dagen tot de Café Mickey meet in Phantasialand.
* Nog 34 dagen tot 4 dagen Frozen Summer Fun in Disneyland Paris.
* Nog 84 dagen tot 6 dagen Halloween in Disneyland Paris.
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

Nog 48 dagen tot de Disney sister trip :chesire:

Nog 84 dagen tot Disney Halloween trip :jack:

Nog 1 jaar, 1 week en 2 dagen tot onze dream come true WDW trip :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
rolo
Member
Member

GabyT28 schreef:Oei, hij is precies de 24ste jarig! Ach ja, dan krijgt hij zijn kadootje gewoon een dagje later. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Het gaat om een beeldje van Mickey Mouse achter een schildersezel, met links naast het schildersdoek een spiegel. Op het doek staat echter geen zelfportret, maar een portret van Walt. Het beeldje is 89 euro en te koop bij Harington's. Ik heb een foto maar weet niet hoe ik deze moet plaatsen.
Ik woon in Weert (limburg). Dus denk dat je dan ook aan verzendkosten binnen NL zit.
Alleen weet ik niet of ik de juiste persoon ben om het voor je te kopen. Wij zijn nog nooit in DLP geweest :oops:
Dus ik weet nog niet eens waar Harington's ligt... Wil het graag voor je doen, maar zou me heel schuldig voelen als ik uiteindelijk het beeldje niet zou kunnen vinden. En je dus uiteindelijk helemaal geen cadeau hebt...
Afbeelding
Twiggy
Member
Member

Morgen zijn we er weer :-)
D-Tekenaar
Member
Member

Veel plezier :D
BibiTotoLover
Member
Member

Twiggy schreef:Morgen zijn we er weer :-)
Heel veel plezier! :D
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Wij vanavond, als iemand ons tegenkomt en graag een button wil vraag gerust!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
GabyT28
Member
Member

rolo schreef:
GabyT28 schreef:Oei, hij is precies de 24ste jarig! Ach ja, dan krijgt hij zijn kadootje gewoon een dagje later. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Ik woon in Weert (limburg). Dus denk dat je dan ook aan verzendkosten binnen NL zit.
Alleen weet ik niet of ik de juiste persoon ben om het voor je te kopen. Wij zijn nog nooit in DLP geweest :oops:
Dus ik weet nog niet eens waar Harington's ligt... Wil het graag voor je doen, maar zou me heel schuldig voelen als ik uiteindelijk het beeldje niet zou kunnen vinden. En je dus uiteindelijk helemaal geen cadeau hebt...
Weert is voor mij ook net iets uit de richting. Geeft niet

Weert Is voor mij ook net iets te veel uit de richting. Geeft niet, toch heel lief aangeboden! Ik heb het contact-form opgezocht van Disney zelf onder het onderwerp merchandising bestellen (wist niet dat het bestond). Ik wacht het antwoord van Disney zelf even af.
D-Tekenaar
Member
Member

Prins Adam schreef:Wij vanavond, als iemand ons tegenkomt en graag een button wil vraag gerust!
Veel plezier :D
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”