Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
ik heb bij het natellen van de stand van de pot een verschil gemerkt van 200 euro in ons nadeel. kimberley houd dus niet netjes die pot bij!
na de drank opdracht hebben we 230 euro in de pot , we krijgen er 9000 bij door de codes te kraken = 9230 euro - 500 voor het bewerken van een bericht = 8730 + 300 voor de vragen van de efteling = 9030 - 250 voor het verplaatsen van een auto door iemand = totaal van 8780.
ik zou graag verkiezingen houden voor een nieuwe penningmeester, de berekening is niet moeilijk te doen dus moet dit wel een bewuste fout zijn van kimberley! nu is het maar 200 euro straks zijn het er 2000.
Huidige stand van de pot dus 8780 euro.
wie stemt nog meer voor het herverkiezen van een penningmeester?
na de drank opdracht hebben we 230 euro in de pot , we krijgen er 9000 bij door de codes te kraken = 9230 euro - 500 voor het bewerken van een bericht = 8730 + 300 voor de vragen van de efteling = 9030 - 250 voor het verplaatsen van een auto door iemand = totaal van 8780.
ik zou graag verkiezingen houden voor een nieuwe penningmeester, de berekening is niet moeilijk te doen dus moet dit wel een bewuste fout zijn van kimberley! nu is het maar 200 euro straks zijn het er 2000.
Huidige stand van de pot dus 8780 euro.
wie stemt nog meer voor het herverkiezen van een penningmeester?
- kimberley2909
- Member

Pardon? Je denkt die k** opdrachten zijn voorbij met 20 euro erbij 50 eraf etc dus we trappen kimberley eruit? Heb je me ooit op een fout kunnen betrappen? (Op deze na) ben bang dat ik een typefoutje in mn rekenmachine gemaakt heb.. met al die f**k bedragen had ik makkelijk wat eruit kunnen halen.. Waarom tel je die anders ff niet na? En besef dat als ik geen penningmeester meer ben er weer geld uit de pot gaat ivm de enveloppe aan t begin. Jammer van je vertrouwen man
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
HALLLLOOO!!!!!
I'M BACK!!!! WHOEI!
Hallo lieve deelnemers! Hebben jullie me gemist? Ik jullie wel!
Jammer Patricia dat we niet meer samen op stap kunnen kunnen in de Disneyparken, ik had nog zulke leuke plannen voor ons samen! Glenn! Gelukje voor jou, hierdoor heb ik meer tijd om op je zoon te passen! Kan jij ongestoord doorgaan met je duistere plannetjes!
Kimberley, vertellen is menselijk, die 20 euro gaan we wel weer terugverdienen! Wees maar niet bang, alles komt goed. Hakuna Matata!
Marijn, wat een held ben jij! Is je buikje al weer een beetje op orde? Wat "jammer" dat ik deze opdracht heb moeten missen, ik had nog wel wat producten in mijn kerstpakket zitten die ik nog wel kwijt wilde... (zoals het Cremé Fresh pakket van vorig jaar...)
Ey, D-Tekenaar, Whats Up! Heb je nog leuke info over de mol die je wilt delen? Niet dat ik dat nog nodig heb, maar samen met jou de finale te mogen spelen lijkt me een eer!
Arbiterke, mijn vraag aan jou is, speel jij onder 1 hoedje met de Mol? Of is het gewoon omdat je Belgisch bent dat mijn vertrouwen niet al te hoog is! Maar gezellig dat je er nog bent, wanneer gaan we eens een pintje drinken? Micheal, Wat ben jij eigenlijk stil,.. en je weet wat ze daar over zeggen.. stille wateren hebben.... I'm confused... Wellicht ben je nog erger dan onze Belgische vrienden...
Bryan! Denk je aan je hart!? Of helpt Patricia je soms met wat therapeutische oefeningen!?
Anyhoe! I'm Back! Succes allen!!!!
I'M BACK!!!! WHOEI!
Hallo lieve deelnemers! Hebben jullie me gemist? Ik jullie wel!
Jammer Patricia dat we niet meer samen op stap kunnen kunnen in de Disneyparken, ik had nog zulke leuke plannen voor ons samen! Glenn! Gelukje voor jou, hierdoor heb ik meer tijd om op je zoon te passen! Kan jij ongestoord doorgaan met je duistere plannetjes!
Kimberley, vertellen is menselijk, die 20 euro gaan we wel weer terugverdienen! Wees maar niet bang, alles komt goed. Hakuna Matata!
Marijn, wat een held ben jij! Is je buikje al weer een beetje op orde? Wat "jammer" dat ik deze opdracht heb moeten missen, ik had nog wel wat producten in mijn kerstpakket zitten die ik nog wel kwijt wilde... (zoals het Cremé Fresh pakket van vorig jaar...)
Ey, D-Tekenaar, Whats Up! Heb je nog leuke info over de mol die je wilt delen? Niet dat ik dat nog nodig heb, maar samen met jou de finale te mogen spelen lijkt me een eer!
Arbiterke, mijn vraag aan jou is, speel jij onder 1 hoedje met de Mol? Of is het gewoon omdat je Belgisch bent dat mijn vertrouwen niet al te hoog is! Maar gezellig dat je er nog bent, wanneer gaan we eens een pintje drinken? Micheal, Wat ben jij eigenlijk stil,.. en je weet wat ze daar over zeggen.. stille wateren hebben.... I'm confused... Wellicht ben je nog erger dan onze Belgische vrienden...
Bryan! Denk je aan je hart!? Of helpt Patricia je soms met wat therapeutische oefeningen!?
Anyhoe! I'm Back! Succes allen!!!!
- kimberley2909
- Member

XD je bent geweldig Monstertje
Never lose hope
- D-Tekenaar
- Member

Welkom terug Monstertje 
De finale met jou lijkt me ook een eer hoor !
Helaas geen info van de mol voor jou .
Maar voor iemand met friends on the other (Disney) side mag het geen probleem zijn om het mysterie te ontdekken .
De finale met jou lijkt me ook een eer hoor !
Helaas geen info van de mol voor jou .
Maar voor iemand met friends on the other (Disney) side mag het geen probleem zijn om het mysterie te ontdekken .
- kimberley2909
- Member

Bij nader inzien.. ik zie af van mijn penningmeesteressenschap. Wie wil er de nieuwe penningmeester worden? Stel voor dat we daaruit kiezen
Never lose hope
Ik neem aan dat je ervan afziet omdat je betrapt bent en al weet dat we je weg gaan stemmen?
Maar goed, die stemming hoeven we niet meer te houden dus.
Ik bied me graag aan als penningmeester.
Mocht ik het niet mogen worden dan is het misschien verstandig om monster E penningmeester te maken? Hoewel, die heeft t nu al over 20 euro terwijl het 200 is..
Of juist Glenn? Hij ontdekte immers het verschil?
Maar goed, die stemming hoeven we niet meer te houden dus.
Ik bied me graag aan als penningmeester.
Mocht ik het niet mogen worden dan is het misschien verstandig om monster E penningmeester te maken? Hoewel, die heeft t nu al over 20 euro terwijl het 200 is..
Of juist Glenn? Hij ontdekte immers het verschil?
- D-Tekenaar
- Member

Voor mij is het eender wie penning meester wordt .
Al denk ik wel dat het best degene is met de meeste tijd en zin voor het werkje .
Al denk ik wel dat het best degene is met de meeste tijd en zin voor het werkje .