Klopt, ik kan je wel vinden maar geen vrienden verzoek doen :p
Mijn Facebook: Glenda Britsemmer https://www.facebook.com/glenda.britsemmer
Ik hoop dat het dit keer gaat lukken ja! Hahah.
Werken in DLP? Kijk even hier!
- PuppyLikesYou
- Member

What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- MermaidLagoon
- Member

Wat ontzettend leuk en handig al die verhalen over de audities! Na jullie verhalen te hebben gelezen heb ik besloten om ook auditie te komen doen in Amsterdam de 26e.
Is er nog ruimte bij jullie clubje?
Het is de eerste keer dat ik auditie wil doen voor Disneyland en ik vind het wel een beetje spannend. Duren die audities ook echt daadwerkelijk tot 6 uur 's avonds of valt dat reuze mee?
Is er nog ruimte bij jullie clubje?
- PuppyLikesYou
- Member

@Dreamer92: Nee je moet tot 6uur aanwezig zijn als je alle rondes gehaald hebt.
Ik weet niet zeker of de auditie weer het zelfde zal zijn, maar de vorige 2 waren precies het zelfde.
(als volgt:)
ronde 1: animeren, je moet characters uitbeelden, denk orgineel en groots!
(Dus 1 een princess, dan een dwerg, dan een villain etc.
bij ronde 2 krijg je een dans aan geleerd (hier viel ik steeds af, haha)
en bij ronde 3 gaan ze kijken naar wie je kan zijn, wat je kan, etc. Dan begint het pas echt zegmaar.
Ik heb niet zo veel zin om alles weer uit te typen hier, een paar pagina's terug staat ook alles
en op de dag zelf hoor je ook hoe het gaat!
Maar als je nog vragen hebt wel gewoon stellen hoor!! :p
Ik heb ook wel eens gelezen dat audities anders gingen, maar dit was vooral voor de Amerikaanse parken.
Ik weet niet zeker of de auditie weer het zelfde zal zijn, maar de vorige 2 waren precies het zelfde.
en bij ronde 3 gaan ze kijken naar wie je kan zijn, wat je kan, etc. Dan begint het pas echt zegmaar.
Ik heb niet zo veel zin om alles weer uit te typen hier, een paar pagina's terug staat ook alles
Ik heb ook wel eens gelezen dat audities anders gingen, maar dit was vooral voor de Amerikaanse parken.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Haha ja het hele programma had ik al gelezen hier op het forum, maar bedankt nogmaals voor de uitlegPuppyLikesYou schreef:@Dreamer92: Nee je moet tot 6uur aanwezig zijn als je alle rondes gehaald hebt.
Ik heb niet zo veel zin om alles weer uit te typen hier, een paar pagina's terug staat ook allesen op de dag zelf hoor je ook hoe het gaat!
Maar als je nog vragen hebt wel gewoon stellen hoor!! :p
Maar ik denk dat dat meer het geval is voor plekken waar er >200 mensen komen auditeren.
Ik ben denk ik vooral benieuwd naar de hele ervaring. Mocht ik nog op een vraag komen dan zal ik die zeker stellen! Bedankt
Heeeyy!!
Ik heb een vraagje: een vriendin en ik willen ooit echt heel graag in Disneyland werken en toen zag ik deze audities. We zitten alleen nog wel gewoon op een opleiding en we beginnen volgend jaar september dan gewoon weer. Kunnen we er tussen dan wel werken?
We dachten dus van niet, dat het beter is om na ons Bachelor dan te werken. Daarom willen we toch graag naar de auditie voor de ervaring voor volgende keer en om natuurlijk alle leuke disneyfans te ontmoeten. Maar kan dat eigenlijk wel als we dus al weten dat we dan niet tot oktober ofzo kunnen? Want mijn vriendin kan goed dansen maar ik ben geen talentje, en jullie verhalen te zien is het niet makkelijk om 'per ongeluk' toch binnen te komen ;P
(als je denkt, huh, ze is net nieuw, jep ik heb een account aangemaakt om hier te reageren haha ^^)
Xxxxx
Ik heb een vraagje: een vriendin en ik willen ooit echt heel graag in Disneyland werken en toen zag ik deze audities. We zitten alleen nog wel gewoon op een opleiding en we beginnen volgend jaar september dan gewoon weer. Kunnen we er tussen dan wel werken?
We dachten dus van niet, dat het beter is om na ons Bachelor dan te werken. Daarom willen we toch graag naar de auditie voor de ervaring voor volgende keer en om natuurlijk alle leuke disneyfans te ontmoeten. Maar kan dat eigenlijk wel als we dus al weten dat we dan niet tot oktober ofzo kunnen? Want mijn vriendin kan goed dansen maar ik ben geen talentje, en jullie verhalen te zien is het niet makkelijk om 'per ongeluk' toch binnen te komen ;P
(als je denkt, huh, ze is net nieuw, jep ik heb een account aangemaakt om hier te reageren haha ^^)
Xxxxx
- PuppyLikesYou
- Member

Je krijgt een auditie nummer en een blad en daar zet je jouw info op.Fempem schreef:Heeeyy!!
Xxxxx
Je kan daar je beschikbaarheid op zetten.
Uiteraard kan het voorkomen dat ze je niet willen als je niet voldoende beschikbaar bent, ookal was je succesvol tot de 3de ronde.
En wat bedoel je met per ongeluk binnen komen..?
Het is gewoon keihard auditie doen en hopen dat ze je willen
Een andere manier is er niet, en ga zeker niet terug om te vragen waarom je niet door bent, daar zijn ze niet van gediend.
Spreken ze dan Nederlands, Frans of Engels?
PuppyLikesYou schreef:Je krijgt een auditie nummer en een blad en daar zet je jouw info op.Fempem schreef:Heeeyy!!
Xxxxx
Je kan daar je beschikbaarheid op zetten.
Uiteraard kan het voorkomen dat ze je niet willen als je niet voldoende beschikbaar bent, ookal was je succesvol tot de 3de ronde.
En wat bedoel je met per ongeluk binnen komen..?
Het is gewoon keihard auditie doen en hopen dat ze je willen
Een andere manier is er niet, en ga zeker niet terug om te vragen waarom je niet door bent, daar zijn ze niet van gediend.
Heel erg bedankt
- PuppyLikesYou
- Member

De auditie is in het Engels.
Het is ook verplicht om Engels OF Frans te kunnen spreken.
Het is ook verplicht om Engels OF Frans te kunnen spreken.
- PuppyLikesYou
- Member

Ik zou veel klijken naar films, en dan gewoon poses na doen enzo!Fempem schreef:Hebben jullie misschien tips wat je er voor kunt doen? Hoe kun je je voorbereiden?
We zijn nog een beetje aan het twijfelen maar anders lijkt het me heel leuk jullie allemaal te zien ^^
Veel oefenen op uitdrukken, ik heb je al heel wat tips en hints gegeven over hoe de dag zal zijn
Hoe doet een cowgirl? Gebruik je lasso, geweer, paard, vanalles!
Wat doet een piraat? Lees je een kaart? Of spring je van de plank?
etc etc! Alles is mogelijk >zolang je maar je "imagination" gebruikt!
Wees vooral orgineel! Doe niet je buurman na :p
Kwa kleding, doe iets comfortabels aan, de zaal is best benauwd, en het kan heel druk zijn.
Trek vooral goeie dans schoenen aan.. geen vans zoals ik deed.. xD je moet veel draaien met het dansen.
Ontspan, have fun, and that's about it!
Ik zal met de auto komen overigens! Hopelijk zijn we er een uurtje van te voren
Jullie mogen mijn nummer anders wel toevoegen: 0624359662 (NL).
Het lijkt me erg leuk om jullie te zien!
Ik weet nog niet wat ik aan doe, zal ik morgen bepalen en dan hopelijk even hier posten zodat jullie me herkennen! :p
Mijn kledingkeuze staat al vast
Zwarte legging, zwarte nike sportschoenen met een roze randje en een zeer lang gekleurd topje met rafeltjes. Oh en ik draag een laag staartje en ietwat mascara. Als je iemand ziet met een grote beige tas met Parijs en camee afbeeldingen erop, that's moi!
- Prins Adam
- Beheerder

Disneyland Parijs starte zijn zoektocht naar personeel in Brussel!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)