Swing into Spring! (tot 22 juni 2014)
-
christiaan
- Member

Komt er ook een muziek cd van de Festival des fleurs ?
- Mouseketeer
- Member

Zoals er de laatste tijd überhaupt geen cd's meer uit komen, is het antwoord daarop nee.christiaan schreef:Komt er ook een muziek cd van de Festival des fleurs ?
Maar Welcome Into Spring gebruikt "I'm Walking Right Down the Middle of Main Street U.S.A.", die gewoon op Youtube te vinden is.
En Spring Promenade gebruikt muziek uit Mary Poppins, die op cd verkrijgbaar is en "Spring Fever" die op Youtube te vinden is.
Dus je kunt zelf ook gewoon de muziek online beluisteren.

- Mouseketeer
- Member

Het lentefestival gaat vanaf dit jaar een jaarlijks terugkerend iets worden, net als Halloween en Kerst.juniordisneyfan schreef: Is het dan al bevestigt ? Zoveel spijt dat ik in maart ben geweest ( tijdens school ) , als je ook in de paasvakantie kan gaan en redelijk rustig en er is meer te doen .

Hoeveel keer doen ze de promenade?
- Mouseketeer
- Member

5 keer per dag.Thomas schreef:Hoeveel keer doen ze de promenade?

- Prins Adam
- Beheerder

Met 45min tussen 2Mouseketeer schreef:5 keer per dag.Thomas schreef:Hoeveel keer doen ze de promenade?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mouseketeer
- Member

Daar zit geen 45 minuten tussen hoor!Prins Adam schreef:
Met 45min tussen 2
Ik heb ze op twee dagen tijd alle 10 gezien, en heb denk ik zo'n 25 minuten tussen 2 shows gewacht.
45 minuten kan ook helemaal niet want de eerste is om 11:40 en de laatste om 14:40.
Met zo'n 15 minuten per show, als er dan 45 minuten tussen zou zitten dan zou je er elk uur maar eentje hebben.
Terwijl er 5 shows per dag zijn binnen een tijdsbestek van 3 uur.
Vorige week zondag had ik er binnen 1,5 uur al 3 gezien.

- Mouseketeer
- Member

Het half forum wil goed voorbereid zijn voor de volgende mini-meeting mét button!sofie1977 schreef:Heeft er iemand al een idee wanneer het openingsweekend van Swing into Spring volgende lente gaat zijn? Kwestie van goed voorbereid te zijn, lol
Er is nog niets over bekend, maar ik gok op ongeveer dezelfde datum als nu.

- Prins Adam
- Beheerder

Je hebt gelijk, even zitten narekenen en het kan idd niet. Er zal 25 min tussen zitten heb het dan fout gehoord of begrepen. ..

ik heb even gekeken naar de schoolvakanties en in België valt de Paasvakantie in 2015 net zoals dit jaar, dus de eerste dag is zaterdag 4 april... Let's Swing into Spring people!Mouseketeer schreef:Het half forum wil goed voorbereid zijn voor de volgende mini-meeting mét button!sofie1977 schreef:Heeft er iemand al een idee wanneer het openingsweekend van Swing into Spring volgende lente gaat zijn? Kwestie van goed voorbereid te zijn, lol![]()
- Prins Adam
- Beheerder

Denk ook wel het eerste weekend van april, we houden het int oogsofie1977 schreef:ik heb even gekeken naar de schoolvakanties en in België valt de Paasvakantie in 2015 net zoals dit jaar, dus de eerste dag is zaterdag 4 april... Let's Swing into Spring people!Mouseketeer schreef:Het half forum wil goed voorbereid zijn voor de volgende mini-meeting mét button!sofie1977 schreef:Heeft er iemand al een idee wanneer het openingsweekend van Swing into Spring volgende lente gaat zijn? Kwestie van goed voorbereid te zijn, lol![]()

- Mouseketeer
- Member

4 april 2015 staat hierbij vast voor de volgende meet?sofie1977 schreef: ik heb even gekeken naar de schoolvakanties en in België valt de Paasvakantie in 2015 net zoals dit jaar, dus de eerste dag is zaterdag 4 april... Let's Swing into Spring people!
Arme Duffy! Die ziet de rest van het jaar niet zo veel mensen bij elkaar haha.

- Prins Adam
- Beheerder

Heb het hier geplaatst.. http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 739#p29739Mouseketeer schreef:4 april 2015 staat hierbij vast voor de volgende meet?sofie1977 schreef: ik heb even gekeken naar de schoolvakanties en in België valt de Paasvakantie in 2015 net zoals dit jaar, dus de eerste dag is zaterdag 4 april... Let's Swing into Spring people!
Arme Duffy! Die ziet de rest van het jaar niet zo veel mensen bij elkaar haha.
dus normaal wel

En hoelang moet je ongeveer wachten voor Rapunzel en Duffy of Russel?