Bij de Normale Prinsessen is het zo dat die om het half uur wisselen en zij komen dan gewoon uit het Princess pavilion en gaan dan richting Fantasia gelatie of de backstage die zich bevindt tussen Fantasyland en Discoveryland.
Maar uit goede bron weet ik dat er ook een kleedkamer is binnen het Princess pavilion en ik vrees dat Anna en Elsa daar verdwijnen.
Want anders geraken ze nooit door die drukte.Maar er is nog altijd zo iets als Disney magie en je weet nooit wanneer een sprankeltje Pixie dust het geluk van een foto kan brengen.
Disney's Kerstseizoen 2014
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
heb ze een paar keer zien aanlopen, dat ziet er dan zo uitTabi schreefCOLONToevallig nergens een deurje waar de frozen-dames langs komen;)
Mijn prachtige meid van 3 is gek van die dames maar 3u met een 3jarige
aanschuiven ga ik niet doen!!
best leuk en grappig om te zien

je kan ook 1 persoon al laten aanschuiven en er later doorkomen, dat doen er meer en er moeten ook weleens mensen naar de wc he. nu moet ik zeggen dat er veel kindjes mee in onze 3u wachtrij stonden en die stonden gewoon met elkaar te spelen of een ipadje of een cadootje en ze waren allemaal echt wel braaf vond ik. je kan ook, proberen 2uur voro sluitingstijd te gaan en dan hopen op 2u wachten. sucses!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Zou die goede bron toch maar eens een keer onder de loep nemen als ik jou wasD-Tekenaar schreefCOLONBij de Normale Prinsessen is het zo dat die om het half uur wisselen en zij komen dan gewoon uit het Princess pavilion en gaan dan richting Fantasia gelatie of de backstage die zich bevindt tussen Fantasyland en Discoveryland.
Maar uit goede bron weet ik dat er ook een kleedkamer is binnen het Princess pavilion en ik vrees dat Anna en Elsa daar verdwijnen.
Want anders geraken ze nooit door die drukte.Maar er is nog altijd zo iets als Disney magie en je weet nooit wanneer een sprankeltje Pixie dust het geluk van een foto kan brengen.
Iedere prinses, ook Anna & Elsa, gaan gewoon rechtstreeks door de deur naar buiten.
Niks geen kleedkamer. Er wordt niet omgekleedt tot ver backstage.
Nou het spijt me zeer maar er is niets zo irritant als dat! En bij mij komt er niemand doorheen.Miss Ariel schreefCOLON je kan ook 1 persoon al laten aanschuiven en er later doorkomen, dat doen er meer en er moeten ook weleens mensen naar de wc he. nu moet ik zeggen dat er veel kindjes mee in onze 3u wachtrij stonden en die stonden gewoon met elkaar te spelen of een ipadje of een cadootje en ze waren allemaal echt wel braaf vond ik. je kan ook, proberen 2uur voro sluitingstijd te gaan en dan hopen op 2u wachten. sucses!
Als ik in de rij sta, en iemand wil er tussendoor schuiven, krijgen ze bij mij een ellenboog stoot naar achter.
Je schuift zelf aan in een rij die zo lang staat, dat is je eigen risico die je neemt.
Eenmaal er uit, is er bij mij niet meer terug door heen.
En als iedereen 1 persoon aan zou laten schuiven waar de rest van het gezin op een later moment bij aan schuif, dan wordt de rij ineens 2x zo lang.
Je ziet toch zelf dat er zo'n lange wachtrij staat? Als je er niet in wilt gaan staan dan heb je pech. Zo simpel is het.

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ik snap je punt wel en vind het zelf ook irritant als er mensen steeds door willen terwijl je gewoon netjes in de rij staat te wachten MAAR hallo mag er dan niemand naar de wc in een wachtrij van 3u van jou?! das wel balen als je nog zeker 2u moet wachten hoor! MAAR ook vind ik wel dat we een beetje rekening met het wachtvermogen vd kindjes moeten houden. als er al een ouder in de rij kan staan en 1 hen bezig kan houden, zijn ze minder vervelend en die 2 of 3 personen die er dan door moeten is niet echt erg. MAAR wat ik niet vind kunnen is 1 iemand die aanschuift voor een groep van bijna 10 mensen! dan moeten ze maar met zn allen aanschuiven en het gezellig maken daar vind ik maar als het een stel met 2 kinderen is vin d ik het wel oke om ze door te laten. en uiteindelijk moet iedereen wachten, als de rij echt te lang naar je zin is moet je idd niet gaan staan maar daar weten de meeste ouders echt wel hun weg meeMousekeeter schreef :
Nou het spijt me zeer maar er is niets zo irritant als dat! En bij mij komt er niemand doorheen.
Als ik in de rij sta, en iemand wil er tussendoor schuiven, krijgen ze bij mij een ellenboog stoot naar achter.
Je schuift zelf aan in een rij die zo lang staat, dat is je eigen risico die je neemt.
En als iedereen 1 persoon aan zou laten schuiven waar de rest van het gezin op een later moment bij aan schuif, dan wordt de rij ineens 2x zo lang.
Je ziet toch zelf dat er zo'n lange wachtrij staat? Als je er niet in wilt gaan staan dan heb je pech. Zo simpel is het.
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Haha dan heeft die me goed liggen gehad 
Hij heeft me zelfs de deur laten zien
maar natuurlijk niet opengedaan.
Hier zit Cinderella haar schoenen te passen zij hij nog.
Ik vindt trouwens dat ze niet heel opvallend verdwijnen
Een andere cape kleur had misschien beter geweest.
Hij heeft me zelfs de deur laten zien
Hier zit Cinderella haar schoenen te passen zij hij nog.
Ik vindt trouwens dat ze niet heel opvallend verdwijnen
Een andere cape kleur had misschien beter geweest.
Bij mij komt er toch ook niemand voorbij hoor, naar de wc moeten gaan of niet, jammer dan, moeten ze maar van tevoren gaan he, dan kan iedereen wel met dat smoesje komen en uiteindelijk sta jij veel langer te wachten dan de "voorkuipende " wc mensen die opeens met de gehele familie moet toiletteren zeker, en rekening houden met mensen met kleine kinderen doe ik overigens ook niet he, deden ze bij mij toen de kids klein waren tenslotte ook niet dus is het hun probleem en niet het mijne als hun kind naar de wc moet, luier om of vooraf laten gaan als je toch kiest voor de 3 uur wachtrij, is ook een oplossing zodat ik die geen kleine kinderen meer heeft er geen rekening mee hoeft te houden met die van een ander die ik toch niet ken he..Miss Ariel schreefCOLONik snap je punt wel en vind het zelf ook irritant als er mensen steeds door willen terwijl je gewoon netjes in de rij staat te wachten MAAR hallo mag er dan niemand naar de wc in een wachtrij van 3u van jou?! das wel balen als je nog zeker 2u moet wachten hoor! MAAR ook vind ik wel dat we een beetje rekening met het wachtvermogen vd kindjes moeten houden. als er al een ouder in de rij kan staan en 1 hen bezig kan houden, zijn ze minder vervelend en die 2 of 3 personen die er dan door moeten is niet echt erg. MAAR wat ik niet vind kunnen is 1 iemand die aanschuift voor een groep van bijna 10 mensen! dan moeten ze maar met zn allen aanschuiven en het gezellig maken daar vind ik maar als het een stel met 2 kinderen is vin d ik het wel oke om ze door te laten. en uiteindelijk moet iedereen wachten, als de rij echt te lang naar je zin is moet je idd niet gaan staan maar daar weten de meeste ouders echt wel hun weg meeMousekeeter schreef :
Nou het spijt me zeer maar er is niets zo irritant als dat! En bij mij komt er niemand doorheen.
Je ziet toch zelf dat er zo'n lange wachtrij staat? Als je er niet in wilt gaan staan dan heb je pech. Zo simpel is het.ik kan me gewoon wel voorstellen dat ze hen echt wilt zien maar dat 3u of nog meer niet echt haalbaar is voor het kind. een ipad, nieuw speeltjes, fototoestel of dergelijke kan al goed helpen in de wachtrij
Bot antwoord ....... hoe kom je erbij....nee hoor maar anders heb je zo een stel lopers voor je met smoesjes, nee dus, armen breed en flink in het pad en niemand komt er langs.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Als ik iemand weg heb zien gaan, vind ik het geen probleem om ze weer terug door te laten. Heb ooit met een kind met een natte broek in de rij gestaan, dat wens ik natuurlijk niemand toe
Maar ik heb er wel een hekel aan als er 1 iemand in de rij staat en er komt dan nog een heel gezin bij. Heb mijn eigen nichtjes bij Marie uit de rij gestuurd. Zij kozen ervoor om in de achtbaan te gaan terwijl wij in de rij aansloten, dan hoef je niet op het laatste moment alsnog vooraan aan te sluiten.
Maar ik heb er wel een hekel aan als er 1 iemand in de rij staat en er komt dan nog een heel gezin bij. Heb mijn eigen nichtjes bij Marie uit de rij gestuurd. Zij kozen ervoor om in de achtbaan te gaan terwijl wij in de rij aansloten, dan hoef je niet op het laatste moment alsnog vooraan aan te sluiten.
Weinig kans om dan een goede foto te krijgen. Ik wilde vandaag ook een foto van ze maken als ze richting het paviljoen gingen, maar ze liepen zo snel en met die capes aan is het onmogelijk om een leuke foto te maken.Tabi schreefCOLONToevallig nergens een deurje waar de frozen-dames langs komen;)
Mijn prachtige meid van 3 is gek van die dames maar 3u met een 3jarige
aanschuiven ga ik niet doen!!
Wij hadden wel geluk want er stond officieel op de planning dat ze er maar tot 14 uur zouden staan. Uiteindelijk hebben wij om iets over 14 uur aangesloten in een rij van 120 minuten (het echte wachten duurde rond de 100 minuten dus dat was weer een leuke meevaller). En ik moet zeggen dat het wel echt de moeite waard is.

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Dat klinkt idd leuk:) dat zou een mooie meevaller zijn!
Ik wil zeker aanschuiven,je weet nu eenmaal dat disney een uitstap is met
alleen maar aanschuiven!!
Maar ik ga de tijd wel wat afwegen,we zijn er maar 2 dg en komen niet elk jaa
spijtig genoeg
Ik wil zeker aanschuiven,je weet nu eenmaal dat disney een uitstap is met
alleen maar aanschuiven!!
Maar ik ga de tijd wel wat afwegen,we zijn er maar 2 dg en komen niet elk jaa
spijtig genoeg
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
je kan haar tijdens de kerst zien bij de Prinses promenade( Wel niet ontmoeten want het is een show)
ze is ook te vinden bij Auberge de Cendrillon.
Voor de rest weet ik het op het moment niet echt.
Wat ik altijd doe is gewoon vragen aan de cast members zij weten nog altijd het beste waar je iemand kan vinden en of je die kan vinden zodat je geen verloren tijd krijgt door te gaan zoeken.
ze is ook te vinden bij Auberge de Cendrillon.
Voor de rest weet ik het op het moment niet echt.
Wat ik altijd doe is gewoon vragen aan de cast members zij weten nog altijd het beste waar je iemand kan vinden en of je die kan vinden zodat je geen verloren tijd krijgt door te gaan zoeken.
Tiana is achter het kasteel te vinden (bij het zwaard), net als Doornroosje.
Sneeuwwitje aan de voorkant van het kasteel rechts bij de put (achter de prinsessenpromenade).
Ongeveer 45/30 minuten voordat de parade begint.
In de Auberge zijn Belle & Assepoester (met prins)& Suzy & Perla, die kan je dus niet ontmoeten, hooguit op de foto zetten als ze langslopen op weg naar de Auberge toe)
Sneeuwwitje aan de voorkant van het kasteel rechts bij de put (achter de prinsessenpromenade).
Ongeveer 45/30 minuten voordat de parade begint.
In de Auberge zijn Belle & Assepoester (met prins)& Suzy & Perla, die kan je dus niet ontmoeten, hooguit op de foto zetten als ze langslopen op weg naar de Auberge toe)