WTF
lig plat van het lachen
er zijn er leuke, bij het volgende bezoek (volgend jaar) zal ik er mss eentje kopen.
Disney Tsum Tsum
- BDisneyFan
- Member

Ik vindt het nog steeds raar dat de FROZEN tsum tsums eerder werden verkocht in disneylandparijs dan op de disney store zelf. Ik was namenlijk in disney met kerst 2014 en ik zag ze toen liggen en heb ze toen alle 4 meegenomen (Elsa,Anna,Svenen Olaf) later, begin of midden 2015 kwamen ze pas op de disney store site maar met als toegevoegd hans en kristoff!
- JulieBogaerts1990
- Member

Na lang zoeken ook een geschikte opbergplaats voor myn tsums gevonden! 

- boogschutter
- Member

Bij bart smit zag ik ook tsum tsums
Terwijl we wachten op de nieuwe collecties die maar niet aan het assortiment worden toegevoegd....
Hier de nieuwe Tsum Tsums voor december: De Winnie the Pooh collectie!

DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Zie dat de Inside Out tsum tsums weer te koop zijn in de store!Annet schreef:Was die ook weer te koop, Inside Out? Gisteren nog niet. Jammer, die had ik ook wel gewild. Misschien na mijn volgende salaris
Sent from my iPad using Tapatalk
Weer een stressende Tsum Tsum Tuesday! Eerst is de website offline, dan zijn de tsums nog niet toegevoegd aan het assortiment. Maar het is gelukt! Ik heb de Peter Pan tsums ( zonder Tink en Tigerlilly ) besteld. Ik wou alleen de snowgie tsum en christmas pluto tsum, maar die kun je alleen in een set kopen. Jammer.. want de rest wil ik niet!
Pffffff... Wat een gedoe!! Dit is dus één keer, maar nooit meer!! De Peter Pan collectie zit al bijna een uur in mijn winkelkarretje, kan ik dus nog altijd niet outchecken! Om gek van te worden! Als ik nog één keer Mike zie, gooi ik de pc door het raam!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Ik wou ook enkel de Snowgie! Echt stom dat je ze niet apart kon kopen :sWezz schreef:Weer een stressende Tsum Tsum Tuesday! Eerst is de website offline, dan zijn de tsums nog niet toegevoegd aan het assortiment. Maar het is gelukt! Ik heb de Peter Pan tsums ( zonder Tink en Tigerlilly ) besteld. Ik wou alleen de snowgie tsum en christmas pluto tsum, maar die kun je alleen in een set kopen. Jammer.. want de rest wil ik niet!
Sent from my iPhone using Tapatalk
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Klopt, die dat in zo'n grote tas zitten, zijn niet apart te krijgen.
Wat een gedoe weer.
LE dolls, 4 tsum sets, en een LE pin, allemaal tegelijk online gooien, slim hoor, heel slim!
En dan staat op elke tsum foto "now available" moet je eerst bijna een uur zoeken eer je ze vind of eer ze werkelijk tevoorschijn komen.
Wat een gedoe weer.
LE dolls, 4 tsum sets, en een LE pin, allemaal tegelijk online gooien, slim hoor, heel slim!
En dan staat op elke tsum foto "now available" moet je eerst bijna een uur zoeken eer je ze vind of eer ze werkelijk tevoorschijn komen.
- Mouseketeer
- Member

Wat een gedoe deze maand!
Klik ik op via Paypal betalen, kan ik enkel betalen als ik een creditcard toe voeg.
Oftewel, je kunt niet meer bij Disney Store bestellen zonder creditcard.
Die van mij is prepaid en het lukte niet om die toe te voegen.
Uiteindelijk na veel stress is het gelukt, met dank aan Paula.
Heb de volledige Peter Pan collectie en de Christmas collectie besteld!
Klik ik op via Paypal betalen, kan ik enkel betalen als ik een creditcard toe voeg.
Oftewel, je kunt niet meer bij Disney Store bestellen zonder creditcard.
Die van mij is prepaid en het lukte niet om die toe te voegen.
Uiteindelijk na veel stress is het gelukt, met dank aan Paula.
Heb de volledige Peter Pan collectie en de Christmas collectie besteld!

- Mouseketeer
- Member

Winnie the Pooh collectie, maar zonder Winnie the Pooh. Logisch ook ja.Dragy schreef:Terwijl we wachten op de nieuwe collecties die maar niet aan het assortiment worden toegevoegd....
En geen Piglet en Tigger. Wat een slechte collectie!
En Eeyore lijkt meer op een olifant dan een ezel.