Laatste aankopen
Lars1978 schreefCOLONZoals beloofd.....disneline schreefCOLONDankjewel Mama van Prinsesjes!
Aaaaahw, Lars 1978, dat is zo schattig! Die foto wil ik graag zien, daar gaat ze heel blij mee zijn.![]()
Ik zit er zelf aan te denken om een keer een Disneybound van Rey te doen en dan dit rugzakje mee te nemen.
Ach wat lief!!! En wat ziet ze er blij uit, ze straalt helemaal!!!
Have courage and be kind
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Wauw, die lampen zijn mooi, ik heb ze wel eens zien liggen, maar eigenlijk nooit de behoefte gehad ze aan te schaffen. Ze in actie zien, geeft toch een ander beeld. Hoe groot zijn ze ook alweer?
Volg onze avonturen op instagram
Ze zijn (al helemaal in het donker met de lampjes aan) ook wel heel erg leuk!! De breedte is ca. 30 cm. De hoogste (Minnie) ook ca. 30 cm. Mickey is een fractie kleiner.Mama van prinsesjes schreefCOLONWauw, die lampen zijn mooi, ik heb ze wel eens zien liggen, maar eigenlijk nooit de behoefte gehad ze aan te schaffen. Ze in actie zien, geeft toch een ander beeld. Hoe groot zijn ze ook alweer?

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Dat heeft zeker met de strik te maken. Hmmm, als ik van het weekend tijd heb ga ik even langs primark denk ik. :p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Voor vervanging van een staande lamp, is het te weinig licht Japperboy. Wij gebruiken ze als sfeerlicht op een dressoir en dat is genoeg licht. Ze zijn bedoeld om neer te zetten (gezien de ietwat afgeplatte onderzijde) maar ophangen kan natuurlijk ook.
@mama van prinsesjes: ligt inderdaad aan de strik die net iets hoger is dan de oren
@mama van prinsesjes: ligt inderdaad aan de strik die net iets hoger is dan de oren

Met een gescheurde meniscus thuis in de zetel moeten liggen heeft ook zo zijn voordelen:
Zo kreeg ik na m'n vaderdagscadeau 'Vaiana' en 'lala land'
nu ook de dvd 'finding Dory' (en zo weer een complete Walt Disney animation en pixar collectie
)

dankjewel zoetje!
Zo kreeg ik na m'n vaderdagscadeau 'Vaiana' en 'lala land'
nu ook de dvd 'finding Dory' (en zo weer een complete Walt Disney animation en pixar collectie

dankjewel zoetje!
Geniet van de film en een voorspoedig herstel gewenst!!!
- Miss_Leonie
- Member

- BerichtenCOLON 149
- GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Bezig met de voorbereidingen voor onze trip richting hk: hele grote frozen toilettassen, perfect formaat voor kleine kledingstukjes zodat die niet door de hele koffer liggen en voor iedere prinses een nieuwe tandenborstel.

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Die heeft Melissa ingepiktStitch87 schreefCOLONGeen koninginnentandenborstel gevonden?