even een rondje gedaan:
Kimberley weet niets meer
Marijn weet niets meer
Michael weet niets meer
Arbiterke weet niets meer
Glenn weet niets meer
Letscall weet niets meer
D tekenaar weet niets meer
Monster E: Niets van gehoord, erg verdacht overigens.......
Kortom, ik denk dat we moeten posten? Of heeft iemand toch nog een briljante ingeving?
Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
(Groen) 1 the rolling stones - paint it black.
2 Marco Borsato - wie is de mol?
3 culture Club - mr vain
4 jason derulo - wiggle
5
6 liquido - narcotic
7
8
9 red hot chilipeppers - around the world
10
11django django - default
12 Queen - Innuendo
13
14
15 Black eyed peas - pump it
(Groen)
2 Marco Borsato - wie is de mol?
3 culture Club - mr vain
4 jason derulo - wiggle
5
6 liquido - narcotic
7
8
9 red hot chilipeppers - around the world
10
11django django - default
12 Queen - Innuendo
13
14
15 Black eyed peas - pump it
(Groen)
- D-Tekenaar
- Member

Als het niet 9 is dan is het 10 hé waar Black Sabbath het nummer Paranoid speelt ! 
Ok, stelletje prutsers...
Even snel wat antwoorden die ontbraken: zoek zelf maar uit bij welk fragment ze hoorde...!!
Hopelijk hebben jullie volgende keer meer geduld...
Acda en de munnik - Ren Lenny Ren // Dick Dale - Misserlou // Dansen op de vulkaan // knife Party - Internet Friends // Thypoon - Zandloper // Muddy Waters - Manish Boy // Kiteman - Sorry // the killers - (Iets met)Somebody...
Welterusten!
Even snel wat antwoorden die ontbraken: zoek zelf maar uit bij welk fragment ze hoorde...!!
Hopelijk hebben jullie volgende keer meer geduld...
Acda en de munnik - Ren Lenny Ren // Dick Dale - Misserlou // Dansen op de vulkaan // knife Party - Internet Friends // Thypoon - Zandloper // Muddy Waters - Manish Boy // Kiteman - Sorry // the killers - (Iets met)Somebody...
Welterusten!
Niks geen verwijten, ik vind het alleen een beetje jammer, dat er al een groene posting is gedaan voordat ik de kans krijg om even serieus te reageren,..vercruz schreef:Blablabla. Je had wel tijd om hier te reageren. Dan kon je ook ff opdracht helpen. Maar nee weer roepen en verwijten maken , top hoor!
Maar goed,
Haastige spoed, is zelden.....