Disney Tsum Tsum

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
moorhunhe
Member
Member

Ik moest alleen Gopher & Lumpy nog. De rest had ik al, of wou ik niet, of komen al van Hong Kong Disneyland.
D-Tekenaar
Member
Member

Mouseketeer schreef:
Dragy schreef:Terwijl we wachten op de nieuwe collecties die maar niet aan het assortiment worden toegevoegd....

Hier de nieuwe Tsum Tsums voor december: De Winnie the Pooh collectie!

Afbeelding
Winnie the Pooh collectie, maar zonder Winnie the Pooh. Logisch ook ja.
En geen Piglet en Tigger. Wat een slechte collectie!
En Eeyore lijkt meer op een olifant dan een ezel.
Volgens mij is die Olifant het character Lollifant uit de film Poeh's Lollifanten Film :yes:
moorhunhe
Member
Member

Haha, ja, idd, is Lumpy en niet Eeyore ;)

Eeyore, Tigger en Piglet kan je trouwens ook nog altijd gewoon bestellen via de site, of in DLRP zelfs ook nog, dus uiteindelijk krijg je wel een hele Pooh set bij mekaar via de website.
Jessie1972
Member
Member

Om even in jouw stijl te reageren, lieve Mouseketeer. Even verder kijken dan je neus lang is. Pooh, Eeyore, Pigglet en Tigger zijn al een eeuwige zaligheid verkrijgbaar, zowel op de site als in DLRP, zelfs bij Bart Smit kun je ze kopen. In ieder geval in het verleden. Als je goed leest staat er ook bij dat het " New characters " zijn. En dan nog even over PayPal. Als je even contact had opgenomen met PayPal had je nu geweten dat er een storing is bij PayPal. Dit komt dus niet door de Disney Store. Als laatste nog even dit. De Eeyore wat op een olifant lijkt is raar maar waar een olifant.
moorhunhe
Member
Member

Bij mij ging paypal perfect, dus geen idee wat daar kon misgegaan zijn.
Bij de Bart Smit, en zijn minuscule dingen anders, dus als je echt de tsums "goed" wilt verzamelen haal je ze enkel in de parken of bij de Stores, dat moet ieder voor zich uitmaken ;)
Wezz
Member
Member

Ik vond het al zo raar dat Paypal nu via credit card ging dit keer.. Normaal rechtstreeks vanaf m'n rekening. De Pooh collectie is een aanvulling op de vorige reeks. Ik wil het molletje hebben, de rest heb ik al en Lumpy & Christopher Robin vind ik niet leuk. Goedkope decembermaand haha
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
sanderz
Member
Member

moorhunhe schreef:Bij mij ging paypal perfect, dus geen idee wat daar kon misgegaan zijn.
Bij de Bart Smit, en zijn minuscule dingen anders, dus als je echt de tsums "goed" wilt verzamelen haal je ze enkel in de parken of bij de Stores, dat moet ieder voor zich uitmaken ;)
Dan zal het om millimeters gaan, heb Sven bij Bart Smit gekocht en opgemeten met Bambi en Pluto maar was even groot.

Sent from my iPad using Tapatalk
moorhunhe
Member
Member

't Zal niet bij ze allemaal zijn, maar mijn Marie ziet er net ietsje anders uit.
En om Eeyore maar te zwijgen, die koop je echt best van Disney zelf.
Paula
Member
Member

Jessie1972 schreef:Om even in jouw stijl te reageren, lieve Mouseketeer. Even verder kijken dan je neus lang is. Pooh, Eeyore, Pigglet en Tigger zijn al een eeuwige zaligheid verkrijgbaar, zowel op de site als in DLRP, zelfs bij Bart Smit kun je ze kopen. In ieder geval in het verleden. Als je goed leest staat er ook bij dat het " New characters " zijn. En dan nog even over PayPal. Als je even contact had opgenomen met PayPal had je nu geweten dat er een storing is bij PayPal. Dit komt dus niet door de Disney Store. Als laatste nog even dit. De Eeyore wat op een olifant lijkt is raar maar waar een olifant.
Wat een gezellige reactie ;)
Alsof je even contact op ga nemen met PayPal als je een collectie besteld die wellicht snel uitverkocht is :lol:
Doei hé! :roll:
sanderz
Member
Member

Paypal heeft nog steeds een storing zo lijkt het. Kon niet betalen, moest eerst zelf geld op mijn account toevoegen..

Sent from my iPad using Tapatalk
Mouseketeer
Member
Member

Jessie1972 schreef:Om even in jouw stijl te reageren, lieve Mouseketeer. Even verder kijken dan je neus lang is. Pooh, Eeyore, Pigglet en Tigger zijn al een eeuwige zaligheid verkrijgbaar, zowel op de site als in DLRP, zelfs bij Bart Smit kun je ze kopen. In ieder geval in het verleden. Als je goed leest staat er ook bij dat het " New characters " zijn. En dan nog even over PayPal. Als je even contact had opgenomen met PayPal had je nu geweten dat er een storing is bij PayPal. Dit komt dus niet door de Disney Store. Als laatste nog even dit. De Eeyore wat op een olifant lijkt is raar maar waar een olifant.
Geen idee wie je bent en om 1 bericht te plaatsen in een poging mij neer te halen is ook wel heel erg sneu ;)
Als je een probleem met mij hebt, kun je me een privé berichtje sturen.
Persoonlijke gevoelens horen hier niet thuis "lieve Jessie1972" ;)
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Mouseketeer schreef:
Geen idee wie je bent en om 1 bericht te plaatsen in een poging mij neer te halen is ook wel heel erg sneu ;)
Als je een probleem met mij hebt, kun je me een privé berichtje sturen.
Persoonlijke gevoelens horen hier niet thuis "lieve Jessie1972" ;)
Zullen we het hier bij laten meiden ?
Het is inderdaad beter om persoonlijke kwesties even prive te bespreken.
Maar alles op een rustige manier hé !
Er moet zeker geen ruzie van komen.
Jessie1972
Member
Member

Weet je eens hoe dat voelt, aangezien je zelf geen andere hobby hebt. Normaal antwoord geven op een vraag zit er bij jou niet in, moet altijd op dezelfde lullige manier.
Annet
Member
Member

Kunnen we het alsjeblieft even gezellig houden hier? Zat namelijk van het weekend nog tegen iedereen te verkondigen dat ik dit forum zo leuk vind omdat het vrij van persoonlijk drama is :)
Wezz
Member
Member

LIEVE MENSEN.. LIKE & SUBSCRIBE DE WEZZVLOG!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Plaats reactie

Terug naar “Disney verzamelen & Pin Trading”