Disney Tsum Tsum
- D-Tekenaar
- Member

Volgens mij is die Olifant het character Lollifant uit de film Poeh's Lollifanten FilmMouseketeer schreef:Winnie the Pooh collectie, maar zonder Winnie the Pooh. Logisch ook ja.Dragy schreef:Terwijl we wachten op de nieuwe collecties die maar niet aan het assortiment worden toegevoegd....
Hier de nieuwe Tsum Tsums voor december: De Winnie the Pooh collectie!
En geen Piglet en Tigger. Wat een slechte collectie!
En Eeyore lijkt meer op een olifant dan een ezel.
Haha, ja, idd, is Lumpy en niet Eeyore 
Eeyore, Tigger en Piglet kan je trouwens ook nog altijd gewoon bestellen via de site, of in DLRP zelfs ook nog, dus uiteindelijk krijg je wel een hele Pooh set bij mekaar via de website.
Eeyore, Tigger en Piglet kan je trouwens ook nog altijd gewoon bestellen via de site, of in DLRP zelfs ook nog, dus uiteindelijk krijg je wel een hele Pooh set bij mekaar via de website.
-
Jessie1972
- Member

Om even in jouw stijl te reageren, lieve Mouseketeer. Even verder kijken dan je neus lang is. Pooh, Eeyore, Pigglet en Tigger zijn al een eeuwige zaligheid verkrijgbaar, zowel op de site als in DLRP, zelfs bij Bart Smit kun je ze kopen. In ieder geval in het verleden. Als je goed leest staat er ook bij dat het " New characters " zijn. En dan nog even over PayPal. Als je even contact had opgenomen met PayPal had je nu geweten dat er een storing is bij PayPal. Dit komt dus niet door de Disney Store. Als laatste nog even dit. De Eeyore wat op een olifant lijkt is raar maar waar een olifant.
Bij mij ging paypal perfect, dus geen idee wat daar kon misgegaan zijn.
Bij de Bart Smit, en zijn minuscule dingen anders, dus als je echt de tsums "goed" wilt verzamelen haal je ze enkel in de parken of bij de Stores, dat moet ieder voor zich uitmaken
Bij de Bart Smit, en zijn minuscule dingen anders, dus als je echt de tsums "goed" wilt verzamelen haal je ze enkel in de parken of bij de Stores, dat moet ieder voor zich uitmaken
Ik vond het al zo raar dat Paypal nu via credit card ging dit keer.. Normaal rechtstreeks vanaf m'n rekening. De Pooh collectie is een aanvulling op de vorige reeks. Ik wil het molletje hebben, de rest heb ik al en Lumpy & Christopher Robin vind ik niet leuk. Goedkope decembermaand haha
Dan zal het om millimeters gaan, heb Sven bij Bart Smit gekocht en opgemeten met Bambi en Pluto maar was even groot.moorhunhe schreef:Bij mij ging paypal perfect, dus geen idee wat daar kon misgegaan zijn.
Sent from my iPad using Tapatalk
Wat een gezellige reactieJessie1972 schreef:Om even in jouw stijl te reageren, lieve Mouseketeer. Even verder kijken dan je neus lang is. Pooh, Eeyore, Pigglet en Tigger zijn al een eeuwige zaligheid verkrijgbaar, zowel op de site als in DLRP, zelfs bij Bart Smit kun je ze kopen. In ieder geval in het verleden. Als je goed leest staat er ook bij dat het " New characters " zijn. En dan nog even over PayPal. Als je even contact had opgenomen met PayPal had je nu geweten dat er een storing is bij PayPal. Dit komt dus niet door de Disney Store. Als laatste nog even dit. De Eeyore wat op een olifant lijkt is raar maar waar een olifant.
Alsof je even contact op ga nemen met PayPal als je een collectie besteld die wellicht snel uitverkocht is
Doei hé!
- Mouseketeer
- Member

Geen idee wie je bent en om 1 bericht te plaatsen in een poging mij neer te halen is ook wel heel erg sneuJessie1972 schreef:Om even in jouw stijl te reageren, lieve Mouseketeer. Even verder kijken dan je neus lang is. Pooh, Eeyore, Pigglet en Tigger zijn al een eeuwige zaligheid verkrijgbaar, zowel op de site als in DLRP, zelfs bij Bart Smit kun je ze kopen. In ieder geval in het verleden. Als je goed leest staat er ook bij dat het " New characters " zijn. En dan nog even over PayPal. Als je even contact had opgenomen met PayPal had je nu geweten dat er een storing is bij PayPal. Dit komt dus niet door de Disney Store. Als laatste nog even dit. De Eeyore wat op een olifant lijkt is raar maar waar een olifant.
Als je een probleem met mij hebt, kun je me een privé berichtje sturen.
Persoonlijke gevoelens horen hier niet thuis "lieve Jessie1972"

- D-Tekenaar
- Member

Zullen we het hier bij laten meiden ?Mouseketeer schreef:Geen idee wie je bent en om 1 bericht te plaatsen in een poging mij neer te halen is ook wel heel erg sneuJessie1972 schreef:Om even in jouw stijl te reageren, lieve Mouseketeer. Even verder kijken dan je neus lang is. Pooh, Eeyore, Pigglet en Tigger zijn al een eeuwige zaligheid verkrijgbaar, zowel op de site als in DLRP, zelfs bij Bart Smit kun je ze kopen. In ieder geval in het verleden. Als je goed leest staat er ook bij dat het " New characters " zijn. En dan nog even over PayPal. Als je even contact had opgenomen met PayPal had je nu geweten dat er een storing is bij PayPal. Dit komt dus niet door de Disney Store. Als laatste nog even dit. De Eeyore wat op een olifant lijkt is raar maar waar een olifant.![]()
Als je een probleem met mij hebt, kun je me een privé berichtje sturen.
Persoonlijke gevoelens horen hier niet thuis "lieve Jessie1972"
Het is inderdaad beter om persoonlijke kwesties even prive te bespreken.
Maar alles op een rustige manier hé !
Er moet zeker geen ruzie van komen.
-
Jessie1972
- Member

Weet je eens hoe dat voelt, aangezien je zelf geen andere hobby hebt. Normaal antwoord geven op een vraag zit er bij jou niet in, moet altijd op dezelfde lullige manier.
LIEVE MENSEN.. LIKE & SUBSCRIBE DE WEZZVLOG!