Big Thunder Mountain

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
ParToutatis
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2016, 12:51

Annet schreefCOLONOh dat is niet zo ernstig, geen idee waarom hij momenteel even stil staat. Maar laten we er vanuit gaan dat het een kleinigheidje is :)
Mijn trein komt om 13.59 aan, dus ik kan wel even kijken of hij om 14.10 weer marcheert...
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Haha oké, heel veel plezier daar dan!!!
Gebruikers-avatar
ParToutatis
Member
Member
BerichtenCOLON 31

Geweldige Trucage video van de heropening!

Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Prachtige video idd. Vorige maand pas geweest, maar krijg echt zin om al terug te gaan. Welk melodietje speelt er helemaal op het eind van dat filmpje?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Castmembers uit andere Disneyparken feliciteren Disneyland Paris met de heropening van Big Thunder Mountain.

Bron: DLPmagicworld
Volg onze avonturen op instagram
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

ik vond dat eventjes in panne dan toch wel lang voor als het alleen het geluid was, en de aanpassingen, toch niet veel verschil hoor, het enigste wat ik heel goed veranderd vind is het schokken, vond de rit veel aangenamer!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Is de herrie minder? Wij zaten altijd met onze handen voor onze oren bij het omhoog takelen omdat dat zo veel herrie maakt...
Gebruikers-avatar
ParToutatis
Member
Member
BerichtenCOLON 31

olafLover schreefCOLONIs de herrie minder? Wij zaten altijd met onze handen voor onze oren bij het omhoog takelen omdat dat zo veel herrie maakt...
Nee.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Jammer, het is een van onze favoriete attracties, maar dit vonden we wel echt een nadeel en ik hoopte dat daar iets aan gedaan zou kunnen worden.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

olafLover schreefCOLONIs de herrie minder? Wij zaten altijd met onze handen voor onze oren bij het omhoog takelen omdat dat zo veel herrie maakt...
Idem ... Jammer dat het niet beter is :/
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Dat zulken ze zeker niet veranderen omdat het juist de bedoeling is dat het zo een herrie maakt ,mijnkarretjes die omhooggetakeld worden.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Valse start voor Big Thunder Mountain: Disney-achtbaan urenlang gesloten

Afbeelding

Big Thunder Mountain in Disneyland Paris functioneert nog niet helemaal vlekkeloos. Gisteren werd de achtbaan officieel heropend na een onderhoudsbeurt van dertien maanden, maar vandaag stonden bezoekers alweer voor een gesloten poort.

Om kwart voor tien 's ochtends trad er een technische storing op. Passagiers in de attractie moesten geëvacueerd worden en de wachtrij werd ontruimd. Daarna bleef de mijntrein bijna acht uur lang dicht. Pas iets na half zes 's middags kon de pas opgeknapte rollercoaster weer in gebruik worden genomen.

lees meer op : http://www.looopings.nl/weblog/6667/Val ... loten.html
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Daar gaat Looopings terug met de slecht nieuws show! Elke nieuwe attractie of gerenoveerde attractie heeft bij het opstarten problemen. Dit komt omdat alles nog moet afgesteld worden.
Bovendien zijn de normen bij Disney heel hoog, als er nog maar 1 ding niet werk zoals het hoort dan zetten ze de baan stil. Ze nemen geen risico dat er ongevallen zouden gebeuren.
Dan heeft Looopings natuurlijk nog meer nieuws om te schrijven dan DLP slecht is...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Prins Adam schreefCOLONDaar gaat Looopings terug met de slecht nieuws show! Elke nieuwe attractie of gerenoveerde attractie heeft bij het opstarten problemen. Dit komt omdat alles nog moet afgesteld worden.
Bovendien zijn de normen bij Disney heel hoog, als er nog maar 1 ding niet werk zoals het hoort dan zetten ze de baan stil. Ze nemen geen risico dat er ongevallen zouden gebeuren.
Dan heeft Looopings natuurlijk nog meer nieuws om te schrijven dan DLP slecht is...

Ik weet niet of je het een slecht nieuws show kunt noemen, ik vind het ook nogal vreemd, meer dan jaar dichtgeweest, openingsweekend, waar veel volk op afgekomen is, en dan al terug bijna ganse dag in panne, ik en vele anderen waren enorm teleurgesteld, die afstellingen van de apparatuur snap ik, maar als ze zolang gewerkt hebben om iets te renoveren, dan verwacht je toch niet dat het na 1 dag al volledig lam ligt!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

disneyzot schreefCOLON
Dat zulken ze zeker niet veranderen omdat het juist de bedoeling is dat het zo een herrie maakt ,mijnkarretjes die omhooggetakeld worden.
Hmmm, persoonlijk ben ik heel erg gevoelig voor geluiden en ze kunnen bij mij echt slecht vallen/veel effect hebben, maar bij mijn vriend is dit niet en die heeft er ook last van. Een geluidseffect is leuk, maar dit mag van mij wel echt een tandje minder.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar