Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
MissMetal
Member
Member

Golden Forest was voor dezelfde periode 485, heb het ook nagevraagd...

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

vdbemdsa schreef:is een weekend ok, maar vind het toch nog een dure prijs eigenlijk, toch voor die periode, is toch tussenseizoen.
wij hebben wel 400 euro betaald voor één nacht... was op vrijdag of zaterdag in juli...

vind dat dus mooie prijs, ze betalen minder en voor 2 nachten
Afbeelding

Afbeelding
Lars1978
Member
Member

Ik heb zojuist gebeld met de reserveringslijn voor een room only (Dream jaarkaart) voor april 2018. Er kon nog geen prijsopgave worden gemaakt. Vanaf aanstaande 9 november worden de prijzen bekend en dan kan er dus ook gebeld worden voor de reservering met jaarkaarten.
De "gewone" prijzen (overnachting mét entreekaartjes) waren overigens wel bekend.

Het hoort eigenlijk niet in dit topic (2017) thuis, realiseer ik me nu....
Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:Ik heb zojuist gebeld met de reserveringslijn voor een room only (Dream jaarkaart) voor april 2018. Er kon nog geen prijsopgave worden gemaakt. Vanaf aanstaande 9 november worden de prijzen bekend en dan kan er dus ook gebeld worden voor de reservering met jaarkaarten.
De "gewone" prijzen (overnachting mét entreekaartjes) waren overigens wel bekend.

Het hoort eigenlijk niet in dit topic (2017) thuis, realiseer ik me nu....
Geeft niet, wel goed om te weten
Volg onze avonturen op instagram
frankd
Member
Member

Sparrow schreef:PRIJZEN EN BOEKINGEN
Als je informatie wilt over onze aanbiedingen of als je vragen hebt over een prijsopgave, boekingen etc. voorafgaand aan je bezoek, kun je contact opnemen met ons callcenter op:

0900-34 76 39 65
*€ 1,00 per gesprek

Openingstijden callcenter:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 19:00 uur
Zondag: 10:00 – 18:30 uur
als ik naar dit nummer bel krijg ik de melding dat het niet in gebruik is, is er een ander nummer gekomen ?
MissMetal
Member
Member

frankd schreef:
Als je informatie wilt over onze aanbiedingen of als je vragen hebt over een prijsopgave, boekingen etc. voorafgaand aan je bezoek, kun je contact opnemen met ons callcenter op:

0900-34 76 39 65
*€ 1,00 per gesprek

als ik naar dit nummer bel krijg ik de melding dat het niet in gebruik is, is er een ander nummer gekomen ?
Ben je in België? Dan is dit het juiste nummerAfbeelding

Afbeelding
frankd
Member
Member

MissMetal schreef:
frankd schreef:

0900-34 76 39 65
*€ 1,00 per gesprek

Ben je in België? Dan is dit het juiste nummerAfbeelding

OK bedankt
Lars1978
Member
Member

Zojuist nog maar eens gebeld....
Prijzen voor room only voor een aankomst na 20 maart 2018 zijn nog steeds niet vrijgegeven. Volgens het callcenter hadden de prijzen voor NL er al op 2 november moeten zijn; voor Frankrijk 9 november en Duitsland volgt op 15 november. Maar ergens gaat het dus mis want ná 20 maart zijn momenteel alleen maar arrangementen te boeken maar vooralsnog geen room-only.
Afbeelding
Keandra
Member
Member

De arrangementen voor België en Frankrijk zijn anders ook nog niet te boeken hoor.
Het enige dat ik nu kan vinden is via NL (+2 nachten en kids tot 6 jaar gratis) en dat is een arrangement dat niet zo voordelig is. Ook geen GF of CC kamers te boeken hierbij.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Keandra schreef:De arrangementen voor België en Frankrijk zijn anders ook nog niet te boeken hoor.
Het enige dat ik nu kan vinden is via NL (+2 nachten en kids tot 6 jaar gratis) en dat is een arrangement dat niet zo voordelig is. Ook geen GF of CC kamers te boeken hierbij.
Dat zal pas in januari zijn, als het is zoals begin dit jaar.... Nog wat geduld komt goed!
Uk kan altijd het verste boeken en nadien komen de landen dichterbij aan de beurt. Hoe dichter bij Parijs hoe later ja kan boeken, die mensen plannen normaal ook minder ver voorruit.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Keandra
Member
Member

heel raar, heel raar, voor ons verlof van vorig jaar april, heb ik toch in november de boeking gemaakt. (en toen al weken aan het uitkijken geweest, want kon het niet direct boeken wegens anders te weinig geld op de mastercards en zo).
Dit jaar in februari ons verblijf geboekt voor augustus.
Dus kan me echt niet voorstellen dat ze dat nu opeens maar 4 maand voordien gaan open stellen.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Keandra schreef:heel raar, heel raar, voor ons verlof van vorig jaar april, heb ik toch in november de boeking gemaakt. (en toen al weken aan het uitkijken geweest, want kon het niet direct boeken wegens anders te weinig geld op de mastercards en zo).
Dit jaar in februari ons verblijf geboekt voor augustus.
Dus kan me echt niet voorstellen dat ze dat nu opeens maar 4 maand voordien gaan open stellen.
Belgische arrangementen waren voor de periode vanaf april 2017 echt pas in januari 2017 te boeken. Wij worden trouwens ook op de hoogte gebracht van komende aanbiedingen enzo en momenteel is het nog niet gekend wanneer ze er komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Keandra
Member
Member

Voor welke periode is dat dan? half maart tot augustus?
Ik heb ons augustus verblijf op 3 februari geboekt dit jaar. En dan pas kon je boeken voor verblijven vanaf juni of juli.
Hoop toch dat we in december een verblijf kunnen boeken, zo graag weer een suite hebben.
goofy87
Member
Member

Wij hebben Davy Crockett geboekt via een arrangement voor 1 volwassenen en 1 kind. De 3 anderen hebben een jaarabonnement. Kunnen diegene met het jaarabonnement al inchecken samen met het kind zonder dat de andere volwassenen al aanwezig is? Deze persoon komt pas 's avonds aan.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

goofy87 schreef:Wij hebben Davy Crockett geboekt via een arrangement voor 1 volwassenen en 1 kind. De 3 anderen hebben een jaarabonnement. Kunnen diegene met het jaarabonnement al inchecken samen met het kind zonder dat de andere volwassenen al aanwezig is? Deze persoon komt pas 's avonds aan.
Als ze de reservering bij hebben zal het wel lukken

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”