Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Kan in DLRP ook. Je houd alle kaartjes bij, koop alsnog een photo pass + en laat alle kaartjes scannen in een winkeltje.
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

moorhunhe schreefCOLONKan in DLRP ook. Je houd alle kaartjes bij, koop alsnog een photo pass + en laat alle kaartjes scannen in een winkeltje.

moeten die foto's er niet binnen een bepaalde tijd opgezet worden? ik dacht dat dat op dezelfde dag moest gebeuren...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

pluto71 schreefCOLON
moorhunhe schreefCOLONKan in DLRP ook. Je houd alle kaartjes bij, koop alsnog een photo pass + en laat alle kaartjes scannen in een winkeltje.

moeten die foto's er niet binnen een bepaalde tijd opgezet worden? ik dacht dat dat op dezelfde dag moest gebeuren...
Zal zeker niet onbeperkt kunnen inderdaad
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Mijn jaarkaart Photopass loopt af op 17 november (tenminste; er staat "valid until 17 November" dus ik ga er vanuit dat het dan tot en met 16 november is, toch?). Wij zullen tot en met 16 november in DLP zijn. Blijven mijn foto's wel nog een tijdje zichtbaar op mijn Photopass account, ondanks de einddatum?
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Joyce_Belle schreefCOLONMijn jaarkaart Photopass loopt af op 17 november (tenminste; er staat "valid until 17 November" dus ik ga er vanuit dat het dan tot en met 16 november is, toch?). Wij zullen tot en met 16 november in DLP zijn. Blijven mijn foto's wel nog een tijdje zichtbaar op mijn Photopass account, ondanks de einddatum?
Ze blijven er gewoon instaan. Net zelf ook getest, mijn pas is verlopen en de foto's staan er nog steeds.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

pluto71 schreefCOLON

Attractiefotos moeten dezelfde dag, voor characters heb je wat langer, op 22 november geweest en 5 december weer en toen konden ze nog bij de foto's van 22 november
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

De recente Photopass + info en prijzen http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 279#p34279

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Joyce_Belle schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Joyce_Belle schreefCOLONMijn jaarkaart Photopass loopt af op 17 november (tenminste; er staat "valid until 17 November" dus ik ga er vanuit dat het dan tot en met 16 november is, toch?). Wij zullen tot en met 16 november in DLP zijn. Blijven mijn foto's wel nog een tijdje zichtbaar op mijn Photopass account, ondanks de einddatum?
Ze blijven er gewoon instaan. Net zelf ook getest, mijn pas is verlopen en de foto's staan er nog steeds.
Super, thanks. :D
onze photopass is ook vervallen van half juli, en de foto's staan er ook nog steeds op, volgens wat er bij staat zouden ze zelfs nog meer dan 200 dagen er op staan :)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Iedere keer als er foto's toegevoegd worden, wordt de teller gereset, je foto's zijn dus te downloaden tot een jaar nadat de laatste foto is toegevoegd.
Zelf download ik ze altijd na iedere trip en sla ze op mijn computer op :)
Gebruikers-avatar
Loneux-Appeltants
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2016, 19:39

Ik heb een vraagje ivm verloren foto's
We hebben dit weekend aangeschoven bij Mickey en Minnie in Halloween kostuum.
De medewerker van Disney heeft ons kaartje ook gescand maar deze zijn niet in mijn app gekomen.
Zijn deze dan verloren of?
Hoe kunnen we deze terug halen.
Want weet dat de foto's 24 uur in het syteem blijven staan.
Hopend op goed nieuws :)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

24 uur is voor attractie foto's voor character foto's heb je langer, ik dacht 10 dagen, maar volgens mij waren ze bij mij ook nog wel eens zichtbaar in het park na 2 weken.
Wat je het beste kan doen is inloggen op de website en dan naar het contact formulier. Meld hierbij de dag en tijd dat je er was. Het is mij wel eens gelukt dat ik dan gewoon mijn foto's kreeg (omdat je ingelogd bent kunnen ze je zien bij de andere foto's), een andere keer vroegen ze om een foto van me zodat ze wisten hoe ik er uit zag en daarna kwam alles in orde.
Gebruikers-avatar
Loneux-Appeltants
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2016, 19:39

OlafLover
Via welke website?
Ik heb geprobeerd via de app een mailtje te sturen.
Ik hoop dat we deze foto's toch nog kunnen bemachtingen want het was weer prachtig
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Loneux-Appeltants schreefCOLONOlafLover
Via welke website?
Ik heb geprobeerd via de app een mailtje te sturen.
Ik hoop dat we deze foto's toch nog kunnen bemachtigen want het was weer prachtig
Je kan hun bereiken via de onderstaande site !!! :yes:

https://www.disneyphotopass.eu/fr/contact
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Loneux-Appeltants schreefCOLONIk heb een vraagje ivm verloren foto's
We hebben dit weekend aangeschoven bij Mickey en Minnie in Halloween kostuum.
De medewerker van Disney heeft ons kaartje ook gescand maar deze zijn niet in mijn app gekomen.
Zijn deze dan verloren of?
Hoe kunnen we deze terug halen.
Want weet dat de foto's 24 uur in het syteem blijven staan.
Hopend op goed nieuws :)
Snel contact opnemen en zoveel mogelijk info geven (zoals tijd en plaats) https://www.disneyphotopass.eu/en/contact

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Momenteel zijn er testen met PhotoPass fotografen bij het kasteel, dit doen ze ook in andere parken!
Als ze zoiets doen krijgt de PhotoPass meteen meer waarde vind ik...

Afbeelding

Foto: InsideDLParis

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar