Mickey and the Magician
- Esther-Disney
- Member

Leuk, wij gaan het weekend van 18 maart dus dan gaan we hem zeker weer zien. Echt genieten!
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
- D-Tekenaar
- Member

Abracadabra - laat je van top tot teen betoveren door Mickey and the Magician !!!

onze fascinerende nieuwe show die het Animagique Theater in het Walt Disney Studios® Park compleet op zijn kop zal zetten van 18 maart 2017 tot en met 7 januari 2018. Kijk met spanning toe hoe Mickey probeert om een heuse tovenaar te worden.
Ontdek op een geheimzinnige zolder tal van vreemde schatten uit verre landen terwijl Disney figuren zoals Geest, Rafiki en Elsa je in een roes van illusies brengen. Knotsgekke decors, speciale effecten, zang en dans... ben jij klaar voor zoveel Disney magie?
bron : Disneyland Paris

onze fascinerende nieuwe show die het Animagique Theater in het Walt Disney Studios® Park compleet op zijn kop zal zetten van 18 maart 2017 tot en met 7 januari 2018. Kijk met spanning toe hoe Mickey probeert om een heuse tovenaar te worden.
Ontdek op een geheimzinnige zolder tal van vreemde schatten uit verre landen terwijl Disney figuren zoals Geest, Rafiki en Elsa je in een roes van illusies brengen. Knotsgekke decors, speciale effecten, zang en dans... ben jij klaar voor zoveel Disney magie?
bron : Disneyland Paris
- Prins Adam
- Beheerder

Ik verwacht dagelijksmarc schreef:Is de show dan dagelijks te zien of enkel op bepaalde tijdstippen![]()
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

Vandaag zijn de repetities voor het tweede seizoen van Mickey and the Magician gestart ... vanaf 18 Maart staan ze weer voor jou klaar !!!

bron : ED92

bron : ED92
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

dank voor de info
- D-Tekenaar
- Member

Vanaf Vrijdag ontdek je de magie weer in 'Mickey and the Magician' !!!!

bron : DLRPexpress

bron : DLRPexpress
- Minnie1979
- Member

Is dat waar over 2 jaar de show was van Animaqique?
Ik herinner mij dat 2 jaar geleden een leuke show was van Mickey en zijn vrienden, met een sleutel. Ben de naam kwijt, deze was er alleszins nu niet (2 weken geleden)
Ik herinner mij dat 2 jaar geleden een leuke show was van Mickey en zijn vrienden, met een sleutel. Ben de naam kwijt, deze was er alleszins nu niet (2 weken geleden)

- D-Tekenaar
- Member

Ja klopt ...dit was vroeger het theater van Animagique !!!
En de show noemde ook Animagique
- Minnie1979
- Member

Vond dat super mooie show.D-Tekenaar schreef:Ja klopt ...dit was vroeger het theater van Animagique !!!
Nu in april zullen we dan de opvolger eens gaan bekijken, zal ook wel prachtig zijn, Disneyland of studios kennende

- D-Tekenaar
- Member

Vandaag geniet je van de soft opening van Mickey and the Magician om 12y15, 13u20, 15u35 and 16u40 !!! en vanaf morgen is de magie helemaal terug !!!
bron : InsideDLParis
bron : InsideDLParis