Disney Channel - XD - Junior

Alles over de Disney filmes en Series op tv en Disney Channel.
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Iemand die kan helpen?
We gaan op reis naar Frankrijk, dus zeker geen disney junior nederlands op tv. Onze dochter kijkt tijdens drinkmomentjes erg graag en is dan ook rustig. Dus ik zoeken op youtube of er geen filmpjes af te halen zijn. Sofia, miles, jake, speelgoeddokter, leeuwenwacht, mickey's clubhuis, ... Niets te vinden, enkel ministukjes. Enkel een lange film van sofia die ze al 1000x heeft gezien en die ik echt geen 10 dagen aan een stuk wil zien of horen.
Iemand die weet hoe ik op een andere manier aan de filmpjes kan komen? Bij anderstalige versies kijkt ze amper.
Ik zou netflix aanraden, oke het is maandelijks betalen, maar je hebt hele leuke series en films. Wij kijken altijd zo naar Mickey's clubhouse.

Miscchien kan je het maand doen en dan opzeggen
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Stitch87
Member
Member

Gaat dat als je niet thuis bent? Of is dat niet enkel via tv? (Ben echt een leek ;) )
Mja, denk niet dat mijn man dat leuk zou vinden, hij heeft het niet zo voor netflix ...
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Gaat dat als je niet thuis bent? Of is dat niet enkel via tv? (Ben echt een leek ;) )
Mja, denk niet dat mijn man dat leuk zou vinden, hij heeft het niet zo voor netflix ...
Het werkt via internet, maar ik bedenk wel net dat het afhankelijk is van in welk land je zit. Dus in Frankrijk zal je alleen originele en franstalige versie kunnen zien. Keek of je het stond bij downloadbare titels, maar helaas... sorry voor valse hoop

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

hmmmm, Michelle kijkt altijd naar Minnie Mouse Bowtick via youtube, maar vraag me af of het Nederlands of Engels is.....

Mijn man heeft voor noodgevallen video van frozen fever op zijn telefoon gezet, maar ik weet ook niet of het Nederlands of Engels is. :oops:
Volg onze avonturen op instagram
Stitch87
Member
Member

O, die kan ik ook eens zoeken :D. Hebben al eens gekeken maar weet nu ook niet meer welke taal. Was in spiegelbeeld ofzo, dat herinner ik me nog :P. Dat van mickey ook eens zoeken :). Thx!
Japperboy
Moderator
Moderator

Wij hebben draagbare dvd speler gekocht. Ik heb geen dvd s van clubhouse maar wel alle treasures van Mickey mouse. De oude mickey mouse cartoons vindt mn zoontje van 2 ook super. Vorige keer heeft hij ook dumbo gekeken. Is ook nog niet te moeilijk

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

spiegelbeeld? nee toch? hij is wel in het engels. zie ik
Stitch87
Member
Member

Dju, geen van beide in nederlands te vinden. Die van frozen fever niet meer beschikbaar :(. Maar hier stonden filmpjes van lego van frozen, in welk topic was dat? Mss kan ik die nog afhalen als ze nig beschikbaar zijn :)
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Dju, geen van beide in nederlands te vinden. Die van frozen fever niet meer beschikbaar :(. Maar hier stonden filmpjes van lego van frozen, in welk topic was dat? Mss kan ik die nog afhalen als ze nig beschikbaar zijn :)
Wat zegt ze anders van tsum sums? Korte filmpjes op youtube, zonder dat er gesproken wordt. Niet Disney, maar mijn zoon kijkt ook graag musti op youtube

Stitch87
Member
Member

Oja, die zenden ze soms ook uit op disney junior tijdens de reclame :p. Hoe zou dat heten? Musti kent ze niet. Ze kent enkel Disney :D. Zelfs paw patrol en dora nog nooit gezien :D
Japperboy
Moderator
Moderator

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Tsum tsum idd, vinden ze hier ook geweldig. Frozen fever heeft mijn man in de itunesstore gekocht ooit een keer geloof ik.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Japperboy
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Oja, die zenden ze soms ook uit op disney junior tijdens de reclame :p. Hoe zou dat heten? Musti kent ze niet. Ze kent enkel Disney :D. Zelfs paw patrol en dora nog nooit gezien :D

Haha herkenbaar :P mn broer hun kinderen kijken allemaal naar paw patrol en seppe kent dit niet, waardoor ik vaak te horen krijg: mag hij daar van u niet naar kijken omdat geen Disney is misschien? Waarop ik Seppe liet zeggen 'paw patrol is stom, Disney is leuk :lol: Seppe kijkt nog maar juist naar Mickey's clubhouse ( toen hij 1 was, was dit nog te moeilijk), vandaar snel bumba en musti periode gehad. Nu enkel musti en mickey

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:
Waarop ik Seppe liet zeggen 'paw patrol is stom, Disney is leuk :lol:

Whahahahahaha
Stitch87
Member
Member

Haha, hier komt bumba niet binnen! Echt, ik irriteer me er dood aan! Van thuis kent ze het dus niet. Maar heb al gezien dat ze op school puzzels hadden. Heb nog niet getest of ze het nu kent ;).

Ondertss frozen noorderlicht en 2 volle seizoenen van tsum tsums gevonden :). Hebben ook nog 3 afkeveringen van chuggingtown staan + die film van sofia en de zeemeermin dus denk/hoop dat we genoeg gaan hebben voor ff afwisseling :). Thx om mee te denken!!! We hebben ook nog ergens dd smurfen en snorkels staan. Desnoods die er ook nog bij, daar kan ik nog mee leven :D
Plaats reactie

Terug naar “Disney films en Series op tv”