Zo af en toe kom je een bijzondere vuilnisbak tegen in de Backlot van het Walt Disney Studios Park, namelijk een pratende vuilnisbak. Zijn naam is Push! Verschiet dus niet als er een vuilnisbak uit het niets begint te praten...
Character nieuwtjes
- Fantillusion
- Member

Tiana is ook het enige echt nieuwe in het rijtje. Maar het lijkt me een leuke toevoeging! 
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- Mouseketeer
- Member

Geen Louis, enkel Tiana (soms samen met Naveen).

Volgens mij lopen er sinds 8 januari echt meer characters rond. De locaties die aangegeven zijn, waren locaties waar er altijd al stond maar het voordeel nu is dat er ook touwen geplaatst zijn zodat er een nette rij gevormd wordt. Daarnaast lopen er ook meer gewoon zo rond had ik het idee. Ik stond vrijdag in de rij voor Aladdin or friends (Abu stond er toen we aankwamen). Abu ging weg en toen kwamen Aladdin en Jasmine langs, die gingen naast de rij gewoon zo staan om handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan, uiteindelijk kwamen Jafar en Genie naar de meet locatie.
Ooooooh fantastisch!!!olafLover schreef:Volgens mij lopen er sinds 8 januari echt meer characters rond. De locaties die aangegeven zijn, waren locaties waar er altijd al stond maar het voordeel nu is dat er ook touwen geplaatst zijn zodat er een nette rij gevormd wordt. Daarnaast lopen er ook meer gewoon zo rond had ik het idee. Ik stond vrijdag in de rij voor Aladdin or friends (Abu stond er toen we aankwamen). Abu ging weg en toen kwamen Aladdin en Jasmine langs, die gingen naast de rij gewoon zo staan om handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan, uiteindelijk kwamen Jafar en Genie naar de meet locatie.
Kan niet wachten om het vanaf a.s. dinsdag zelf mee te maken.
Vond het afgelopen augustus echt te druk om overal in de rij te gaan staan...
Hopelijk kunnen we komende week veel characters knuffelen
En wanneer ze onverwachts opduiken is het helemaal speciaal
Hier ben ik ook heel blij mee! Meer characters!
Mijn favorieten blijven toch wel Belle, Aurora en Assepoester. En natuurlijk Mickey, Minnie, Goofy en Pluto!
Jammer dat je niet van te voren weet wie er bij de Princess Pavilion staat.... Zou zo graag met Belle op de foto willen.....
Mijn favorieten blijven toch wel Belle, Aurora en Assepoester. En natuurlijk Mickey, Minnie, Goofy en Pluto!
Jammer dat je niet van te voren weet wie er bij de Princess Pavilion staat.... Zou zo graag met Belle op de foto willen.....
1992 - present visited:
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x
Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x
Next:
2019: Santa Fe (DLP)
- D-Tekenaar
- Member

Vanaf vandaag is Merida uit Brave terug te vinden in Frontierland !

- D-Tekenaar
- Member

Ja ze staat niet op het programma .
Maar ik heb ook al foto's zien voorbij komen van vandaag .
Kan zijn dat ze een soort surprise van de dag is
Maar ik heb ook al foto's zien voorbij komen van vandaag .
Kan zijn dat ze een soort surprise van de dag is