Disney's Photo Pass
- D-Tekenaar
- Member

Ja dit kan ... zoiezo krijg je bij iedere fotolocatie een Photopass ...Stitch87 schreef:Kan je eigenlijk ook de foto's kopen als je geen pass hebt? En hoeveel kost dat per foto?
De foto's die hierop staan kan je kopen in de parken ...
De prijs weet ik niet vanbuiten ... maar zoiezo is een photopass kopen goedkoper als je alle foto's wilt .
En dan heb je ook nog de attractie foto's
- Prins Adam
- Beheerder

Voor 1 foto afgedrukt zag ik denk ik 15 euro...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Na snel snel dit topic te doorlezen zit ik toch met wat twijfels om deze aan te schaffen (die van 10 dagen).
We gaan in januari/februari voor 4 dagen, dus zal waarschijnlijk koud zit en dus minder kans op fotografen als ik het zo lees. En als ik dan zie hoeveel er hier problemen hebben met foto's die er niet opstaan ... Wij hebben geboekt via de officiele site dus volgens vorige berichten kunnen we nog €10 korting krijgen. Maar kan je dit enkel telefonisch aanvragen of ook via mail/site? Want telefoon kost ook dus mss zit je zo dan toch boven de €10 als je een eeuwigheid aan de lijn moet hangen. Dus ik weet het niet :/. Ahja, onze dochter is dan 2,5j en geen idee hoe ze zal reageren op meets. Kans zit erin dat ze de hele tijd weent en meesleuren is ook geen optie uiteraard
.
Ah, en podc en sm zijn gesloten ...
Wat zouden jullie doen?
We gaan in januari/februari voor 4 dagen, dus zal waarschijnlijk koud zit en dus minder kans op fotografen als ik het zo lees. En als ik dan zie hoeveel er hier problemen hebben met foto's die er niet opstaan ... Wij hebben geboekt via de officiele site dus volgens vorige berichten kunnen we nog €10 korting krijgen. Maar kan je dit enkel telefonisch aanvragen of ook via mail/site? Want telefoon kost ook dus mss zit je zo dan toch boven de €10 als je een eeuwigheid aan de lijn moet hangen. Dus ik weet het niet :/. Ahja, onze dochter is dan 2,5j en geen idee hoe ze zal reageren op meets. Kans zit erin dat ze de hele tijd weent en meesleuren is ook geen optie uiteraard
Ah, en podc en sm zijn gesloten ...
Wat zouden jullie doen?
- Cynderella
- Member

Ik heb een jaar een photopass gehad en geen enkel probleem mee gehad!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Ik heb ook zelden problemen. Al 2 jaar een pas. 2x gebeurt dat een foto ontbrak. Wij kijken altijd aan het eind van de dag op de app of alles erop staat. Zo niet dan gaan we even langs het foto winkeltje aan het begin van mainstreet. Dan is het zo opgelost.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

Ik heb nu mijn 3e photopas en heb nog maar 1x problemen gehad dat er foto's niet opstonden van de M&G in Sequoia Lodge toen daar nog characters waren. Zijn toen naar flora's boutique (destijds de kodak shop nog) gegaan en die hebben ze op 10 minuutjes gevonden en erop gezet. Verder stond alles er altijd netjes meteen op.

Ik heb in 1 jaar tijd 3 keer pech gehad met missende foto's en 2 keer attractie foto's zonder de border. 1 keer was ik nog in het park en was in het in de winkel (dit geval de winkel van sequoia lodge) snel opgelost. De andere keren heb ik gemaild en werden ze ook gewoon toegevoegd. Voor de missende borders hebben ze me een nieuw photo pass nummer gegeven en daar stonden de foto's op met de border.
Ik zou het dus niet doen omdat het wel eens mis gaat. Ze lossen het correct op en je hebt gewoon alsnog je foto's zonder extra kosten te maken.
Het is helaas wel zo dat er in januari/februari minder fotografen buiten staan. in de Extra Magic Hours eigenlijk alleen bij Mickey en Minnie en bij de andere meet & greets buiten ook niet. Dan zijn ze nog steeds bij Meet Mickey en de prinsessen, maar verder wel minder.
Ik zou het dus niet doen omdat het wel eens mis gaat. Ze lossen het correct op en je hebt gewoon alsnog je foto's zonder extra kosten te maken.
Het is helaas wel zo dat er in januari/februari minder fotografen buiten staan. in de Extra Magic Hours eigenlijk alleen bij Mickey en Minnie en bij de andere meet & greets buiten ook niet. Dan zijn ze nog steeds bij Meet Mickey en de prinsessen, maar verder wel minder.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Photopass fotograaf op Central Plaza maakt foto's voor het kasteel.

Volg onze avonturen op instagram
Vind ik héééééél leuk! Daar zaag ik echt al jaren over tegen mijn vriend, dat ik altijd andere mensen moet lastigvallen om een foto te laten nemen daar. Ik dacht met het introduceren van de photopas dat ze die daar ook gelijk gingen zetten, de teleurstelling was groot toen dat niet zo bleek dus ik ben blij dat ze het nu in elk geval wel aan het testen zijn. Hopelijk is het iets blijvend!Mama van prinsesjes schreef:Photopass fotograaf op Central Plaza maakt foto's voor het kasteel.

- Prins Adam
- Beheerder

Ik hoop ook dat het blijft, er zijn spijtig genoeg niet zoveel mensen die het weten.

- D-Tekenaar
- Member

Ik denk dat ze ook graag een foto nemen met jou camera hoor 
Vaak vind je ook andere cast members die je graag een handje helpen .
Vaak vind je ook andere cast members die je graag een handje helpen .
- Prins Adam
- Beheerder

Dat is niet echt de bedoeling daar hoor!Stitch87 schreef:Ze nemen enkel foto's met hun eigen camera zeker? Of zouden ze het ook doen als je een in hun handen stopt zoals bij de meets?
Bij de figuren kan ik nog begrijpen.