[2016] Swing Into Spring
Eerlijk gezegd ; hoe meer beelden er hier elke dag verschijnen hoe minder erg ik het vind dat er een paar grote attracties gesloten zullen zijn tijdens ons bezoek in maart . Men bespaart echt niet tijdens swing into spring , kijk nu al uit naar Minnie's treintje ...
Die eieren vind ik persoonlijk erg jammer. Gewone copy-paste van Tokyo. Leuk idee, maar maak er toch gewoon es iets zelf van DLP!!
Dit zijn de originele van TDL:

Bron
Dit zijn de originele van TDL:

Bron
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
heb er geen problemen mee dat ze ook al in tokyo stonden. daar kom ik toch niet hihihi. en voor parijs vind ik ze dus nu echt super.
afgelopen oktober waren we voor het eerst met een thema seizoen en vond dat echt super. baalde mega dat we twee keer spring hebben moeten afzeggen en dit is nu dus een kleine troost.
afgelopen oktober waren we voor het eerst met een thema seizoen en vond dat echt super. baalde mega dat we twee keer spring hebben moeten afzeggen en dit is nu dus een kleine troost.
- D-Tekenaar
- Member

Swing into Spring is in mijn ogen het mooiste seizoen 
Zij die gaan hebben zeker een top verblijf !
Zij die gaan hebben zeker een top verblijf !
-
Marieke1978
- Member

Aangezien Tokio voor mij onbereikbaar zal zijn, ben ik erg blij met deze decoraties. Ik kan niet wachten tot april.
- Disneyloverforever
- Member

Hoe blijven die hout snippers eigenlijk liggen?? Als het waait waaien ze toch weg hahaha? Ik vind de paaseieren echt geweldig!!!
- Mouseketeer
- Member

Dat is gewoon vast gemaakt, het zijn geen losse houtsnippers.Disneyloverforever schreef:Hoe blijven die hout snippers eigenlijk liggen?? Als het waait waaien ze toch weg hahaha? Ik vind de paaseieren echt geweldig!!!

- D-Tekenaar
- Member

Alien schreef:Ik mis nog een foto van de eieren van Kapitein Haak en Mr. Smee
Hier is hij

foto is van PixieDust.be
- D-Tekenaar
- Member

In Disneyland Paris zijn al enkele van onze Disney vrienden klaar voor de komst van de lente .

bron : InsideDLParis

bron : InsideDLParis
- D-Tekenaar
- Member

gezien de belichting zou het wel eens rond dit uur kunnen zijn 
Maar er staat niet veel info bij de bron .
Dus ik weet het helaas niet ....... maar het zou idd wel heel cool zijn ja
Maar er staat niet veel info bij de bron .
Dus ik weet het helaas niet ....... maar het zou idd wel heel cool zijn ja