Terreuraanslagen in Frankrijk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Idd, uiterlijk zegt echt niks.
Volg onze avonturen op instagram
Lees nu even alle berichten mensen voordat jullie reageren!Rojean schreef:Ik heb het hier over terrorischtische aanslagen waar nu in Frankrijk veel gevaar voor dreigt.
Dus de moslimextremisten die hier de 'Westerse samenleving" willen verzieken!
En de controle's in o.a. DLP zijn hier opgericht, en dan letten ze dus minder op de 'blanke' man.
Uiteraard zijn er in elk land, ras, etc volslagen idioten die andere mensen afmaken om wat voor reden dan ook.
Maar daar gaat het hier niet om, we hebben het over de controle's in Frankrijk/DLP.
Dus niet meteen zo 'aangevallen' voelen. Chill
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Ik heb alle berichten gelezen. Ik ben het er gewoon niet mee eens, om de reden die ik gaf.
Dat er een bepaalde dreiging is, betekent niet dat je andere gevaren maar moet negeren en ik ga er ook niet vanuit dat ze dat in DLP doen.
Dat er een bepaalde dreiging is, betekent niet dat je andere gevaren maar moet negeren en ik ga er ook niet vanuit dat ze dat in DLP doen.
Je moet geen 1 gevaar negeren! Maar de extreme controle in DLP is er gekomen vanwege de moslimextremisten, en het gevaar van een aanslag door hun! En daar gaat het om in dit onderwerp!!!olafLover schreef:Ik heb alle berichten gelezen. Ik ben het er gewoon niet mee eens, om de reden die ik gaf.
Die extreme controle is er niet gekomen vanwege een enkele malloot die misschien iets van plan is, daar was vroeger een simpele standaard bewaking voor.
Het is te hopen dat ze elke idioot er uit pikken!olafLover schreef:Ja, maar die enkele malloot moet ook bij deze bewaking nog er uit gepikt kunnen worden. Er kunnen dus geen mensen om wat voor reden dan ook zomaar genegeerd worden bij de controles
Maar ze letten gegarandeerd meer op 'bepaalde' personen, die controleren ze echt beter dan gemiddeld!
-
thierry_mat
- Member

zijn er nu nog meer controles of merk je er niet veel van, ik zou 5 tem 7 dec moeten gaan en ik heb nl wel vrees dat er iets te gebeuren staat
Controles zijn er zeer zeker, en gelukkig ook maar!thierry_mat schreef:zijn er nu nog meer controles of merk je er niet veel van, ik zou 5 tem 7 dec moeten gaan en ik heb nl wel vrees dat er iets te gebeuren staat
De kans dat er iets gebeurt als je er bent is natuurlijk super klein, de kans op bijv. een auto ongeluk is veel groter.
Waar ik mee bedoel te zeggen: laat je niet weerhouden, ga en geniet ervan!!!
Wij gaan weer met de Kerst, elk jaar gaan we in ieder geval 1 keer.
Nederlandse familie verdacht van terrorisme in Disneyland Paris

De beveiliging van Disneyland Paris heeft een Nederlands gezin aangezien voor een groep terroristen. Bewakers sloegen alarm nadat de familie een buggy met een luiertas had achtergelaten voor de ingang van de attractie It's a Small World. Dat vertelt vader Marcel Zweers aan Looopings.
Klik voor het volledige artikel hier

De beveiliging van Disneyland Paris heeft een Nederlands gezin aangezien voor een groep terroristen. Bewakers sloegen alarm nadat de familie een buggy met een luiertas had achtergelaten voor de ingang van de attractie It's a Small World. Dat vertelt vader Marcel Zweers aan Looopings.
Klik voor het volledige artikel hier
- Fantillusion
- Member

Typisch weer een loopingsartikel! Het is vast vervelend geweest voor die mensen maar inderdaad, toch fijn dat er zo goed wordt opgelet op "verdachte pakketjes".
Maar ik vraag me nu wel serieus af: mag je echt geen spullen in/aan je kinderwagen laten liggen als je een attractie in gaat en je de kinderwagen op de kinderwagenplaats stalt? Ik heb er nooit zo op gelet maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen telkens al z'n spullen eraf haalt... en was dat zelf ook niet echt van plan tot ik dit las...
Maar ik vraag me nu wel serieus af: mag je echt geen spullen in/aan je kinderwagen laten liggen als je een attractie in gaat en je de kinderwagen op de kinderwagenplaats stalt? Ik heb er nooit zo op gelet maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen telkens al z'n spullen eraf haalt... en was dat zelf ook niet echt van plan tot ik dit las...
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Geloof niks van dit "artikel"... Misschien zal er wel een andere reden geweest zijn om hen te controleren.
Het staat overal vol met kinderwagens met spullen en zakken in.
En security heb ik nog nooit hardhandig zien optreden in Disney... Vaak net omgekeerd, in hun plaats had ik wel wat mensen buiten gekegeld als ik zie hoe sommigen zich gedragen
Het staat overal vol met kinderwagens met spullen en zakken in.
En security heb ik nog nooit hardhandig zien optreden in Disney... Vaak net omgekeerd, in hun plaats had ik wel wat mensen buiten gekegeld als ik zie hoe sommigen zich gedragen
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Wij hebben altijd spullen in de wagen laten liggen, alleen de waardevolle spullen gaan mee naar binnen, anders is het echt geen doen! Nooit problemen mee gehad ook.Fantillusion schreef: Maar ik vraag me nu wel serieus af: mag je echt geen spullen in/aan je kinderwagen laten liggen als je een attractie in gaat en je de kinderwagen op de kinderwagenplaats stalt? Ik heb er nooit zo op gelet maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen telkens al z'n spullen eraf haalt... en was dat zelf ook niet echt van plan tot ik dit las...
- Fantillusion
- Member

Nee dat leek me ook al apart! Ik lees nu inderdaad ook de commentaren en het zal inderdaad wel vooral aan die mensen zelf gelegen hebben dan.
If I never knew you, if I never felt this love