Frozen

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
D-Tekenaar
Member
Member

107 Frozen Facts YOU Should Know!

D-Tekenaar
Member
Member

Frozen Lego vanaf nu te koop

Afbeelding

Voor de bouwgrage prinsjes en prinsesjes is er goed nieuws .
Vanaf nu kan je de wereld van Frozen nabouwen .
En de avonturen van Anna , Elsa , Olaf en al hun vrienden naspelen .

Er zijn verschillende sets verkrijgbaar met ondermeer scene's uit Frozen en Frozen Fever .
Hieronder zie je een overzicht van de sets die er al te koop zijn .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klik hier voor de Frozen lego sets in huis te halen .
Prins Hans
Member
Member

Het is dat mijn neefje nog te klein is, en mijn nichtjes te oud, anders was het in één streep naar de speelgoedwinkel! Lego blijft geweldig spul! :mrgreen:
Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it...
D-Tekenaar
Member
Member

Disney-hit Frozen krijgt eigen musical

Afbeelding

De Disney-productie Frozen krijgt een eigen musical. Het stuk moet in 2018 op Broadway in New York in première gaan.
Het zal de negende musical worden die Disney naar Broadway, het episch centrum van de musicalwereld, brengt. Dat schrijft The New York Times.

In de zomer van 2017 zal er gestart worden met het samenstellen van de musical. De adaptatie zal dezelfde schrijvers hebben als de film. Robert Lopez (The Book of Mormon) en Kristen Anderson-Lopez verzorgen de muziek. Het script zal geschreven worden door Jennifer Lee.

Miljarden

De Oscarwinnende familiefilm heeft sinds zijn première wereldwijd meer dan 1,07 miljard dollar (bijna 780 miljoen euro) opgebracht. Daarmee stootte het de vorige recordhouder, Toy Story 3, van de troon. Frozen, ingesproken door onder andere Kristen Bell en Idina Menzel, staat nu tiende in de lijst van succesvolste films aller tijden. De Disneyfilm nam de plaats over van Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest (2006), overigens ook een productie van Disney.

bron : nu.nl
Chicken Little
Member
Member

Was te verwachten, ben benieuwd! Eerst naar The Lion King =D
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Frozen Monopoly nu aan 50% korting: http://bit.ly/1Xkfvib

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Fans Disney-film Frozen willen lesbische hoofdpersoon in deel 2

Afbeelding

Twittergebruikers roepen Disney in groten getale op de onder kinderen mateloos populaire Frozen-hoofdrolspeelster Elsa een vriendin te geven. Door de hashtag #GiveElsaAGirlfriend willen ze bewustzijn rondom LGBT (lesbisch, gay, biseksueel en transseksueel) creëren onder kinderen.

De film gaat over een prinses die worstelt met de beheersing van haar magische krachten. Fans vinden dat Frozen gaat om jezelf kunnen zijn, en uit de kast komen zou hier perfect bij passen.

Frozen wordt de 'meest progressieve Disneytekenfilm' ooit genoemd. Hoofdpersoon Elsa zoekt namelijk geen man, maar wordt toch gelukkig. De film wordt ook wel gezien als feministisch, omdat de liefde voor haar zusje Anna boven het vinden van een man staat. Om die reden is niet iedereen enthousiast over het initiatief Elsa een vriendin te geven. 'Waarom kan Elsa niet gewoon sterk, onafhankelijk en alleenstaand zijn? Ze heeft geen man of vrouw nodig.'

Vlak na het uitkomen van Frozen mocht de Oscarwinnende kinderfilm zich al de succesvolste animatiefilm aller tijden noemen. De film heeft wereldwijd 1,3 miljard dollar (ruim 1,1 miljard euro) opgebracht. Daarmee stootte het de vorige recordhouder, Toy Story 3, van de troon. Frozen 2 komt waarschijnlijk uit in 2018.

bron : hln.be
Amber_disnerd
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Fans Disney-film Frozen willen lesbische hoofdpersoon in deel 2

Afbeelding

Twittergebruikers roepen Disney in groten getale op de onder kinderen mateloos populaire Frozen-hoofdrolspeelster Elsa een vriendin te geven. Door de hashtag #GiveElsaAGirlfriend willen ze bewustzijn rondom LGBT (lesbisch, gay, biseksueel en transseksueel) creëren onder kinderen.

De film gaat over een prinses die worstelt met de beheersing van haar magische krachten. Fans vinden dat Frozen gaat om jezelf kunnen zijn, en uit de kast komen zou hier perfect bij passen.

Frozen wordt de 'meest progressieve Disneytekenfilm' ooit genoemd. Hoofdpersoon Elsa zoekt namelijk geen man, maar wordt toch gelukkig. De film wordt ook wel gezien als feministisch, omdat de liefde voor haar zusje Anna boven het vinden van een man staat. Om die reden is niet iedereen enthousiast over het initiatief Elsa een vriendin te geven. 'Waarom kan Elsa niet gewoon sterk, onafhankelijk en alleenstaand zijn? Ze heeft geen man of vrouw nodig.'

Vlak na het uitkomen van Frozen mocht de Oscarwinnende kinderfilm zich al de succesvolste animatiefilm aller tijden noemen. De film heeft wereldwijd 1,3 miljard dollar (ruim 1,1 miljard euro) opgebracht. Daarmee stootte het de vorige recordhouder, Toy Story 3, van de troon. Frozen 2 komt waarschijnlijk uit in 2018.

bron : hln.be
Ik ben voorstander!
Annet
Member
Member

Ik ben wel voorstander van het idee om een homoseksueel personage te creëren, maar van mij hoeft dat niet Elsa te zijn. Ik zou dat in een nieuwe film doen, vond het mooie aan Elsa juist ook dat het helemaal om haar eigen onafhankelijkheid draait.
D-Tekenaar
Member
Member

Ik ben ook voorstander !
Het maakt me niet uit of het Elsa of een nieuw personage gaat worden .
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ja, maar hetzelfde idee als annet. :)
Volg onze avonturen op instagram
Miss Ariel
Member
Member

Annet schreef:Ik ben wel voorstander van het idee om een homoseksueel personage te creëren, maar van mij hoeft dat niet Elsa te zijn. Ik zou dat in een nieuwe film doen, vond het mooie aan Elsa juist ook dat het helemaal om haar eigen onafhankelijkheid draait.
ben ook zeker voorstander maar zoals je zegt draagt Elsa al iets heel sterks uit dus zou het ook voor een
nieuw personage doen anders is het denk ik ook teveel in 1x voor 1 personage maar mag zeker voor mij ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
D-Tekenaar
Member
Member

Frozen regisseur bevestigt: Tarzan ís het broertje van Elsa en Anna

Afbeelding

Als we ergens geen genoeg van kunnen krijgen, is het wel van Frozen. Vol smart kijken we uit naar het volgende deel, maar tot die tijd houden we ons wel zoet met fantheorieën. Hoewel de meesten slechts theorieën zijn, blijkt onze favoriet over de ouders van Anna en Elsa dus wél waar te zijn!

Fans kwamen al eens met de theorie op de proppen dat Tarzan het broertje van Anna en Elsa was, maar het bleef slechts een theorie... Tot Frozen regisseurs Jennifer Lee en Chris Buck tijdens een Ask Me Anything sessie op Reddit onthulden dat de koning en koningin van Arendell inderdaad niet op zee kwamen te overlijden. De twee vertellen tijdens het AMA-vragenrondje dat het koninklijk echtpaar in plaats daarvan strandde op een jungle eiland waar de koningin beviel van een zoon. Ze bouwden een boomhut op het eiland, maar werden opgegeten door een jaguar. Tragisch, absoluut. Maar dit verhaal komt ons natuurlijk heel bekend voor…

Lees meer op : http://www.chicklit.nl/nieuws/161983/fr ... anna%C2%A0
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Speelt het zich niet af in een hele andere tijd? En ze zijn toch echt wel heel erg uit de koers geraakt dan.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Annet
Member
Member

Haha ik vind het altijd zo grappig als mensen heel serieus over deze dingen nadenken :)
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Animation Studios + Disney Toon Studios”