Groen danke madam Nicole! Ennuh entschuldigen was ahrmam heeft gedaan met uw hondje!
We zullen een formuliertje invullen waar u waarschijnlijk niets meer van zal horen! Eerlijkheid duurt t langste!
Enne o ja, dit zakje ist von dir groen
Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
- kimberley2909
- Member

Goedenavond mevrouw ik ben de supervisor van Glenn, ik begreep dat u problemen met hem ervaart? Ik begrijp u volkomen dit is helaas mijn dagelijkse last. Ik zal een gepaste straf voor hem verzinnen en u bied ik mijn welgemeende excuses aan.Nicole1988 schreef:(Groen) en waar kan ik een klacht in dienen wegens het niet te woord worden gestaan in City hall? (Groen)
Verstuurd vanaf mijn LG-D320 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
(groen) ja hoor netjes mijn verhaal gedaan, op mijn erewoord. goedendag nog, hier in de buurt hebben we een mooi shoppingcenter (waar ze poepzakjes verkopen) , of je kan naar park asterix gaan, daar let men niet zo op de troep (groen)Nicole1988 schreef:(Groen) ik loop wel mee! Dan ben ik van die kerel af maar heeft Dit vriendelijke meneertje ook uitgelegd hoe dit incident heeft kunnen gebeuren? (Groen)
- Nicole1988
- Member

Fijn om te horen dat iemand luistert. Maar geZien ik het park uit word gezet heb ik ook geen andwoord op mijn vraag meer nodigkimberley2909 schreef:Goedenavond mevrouw ik ben de supervisor van Glenn, ik begreep dat u problemen met hem ervaart? Ik begrijp u volkomen dit is helaas mijn dagelijkse last. Ik zal een gepaste straf voor hem verzinnen en u bied ik mijn welgemeende excuses aan.Nicole1988 schreef:(Groen) en waar kan ik een klacht in dienen wegens het niet te woord worden gestaan in City hall? (Groen)
oeh weer de gewoonlijke poepeklets??kimberley2909 schreef:Goedenavond mevrouw ik ben de supervisor van Glenn, ik begreep dat u problemen met hem ervaart? Ik begrijp u volkomen dit is helaas mijn dagelijkse last. Ik zal een gepaste straf voor hem verzinnen en u bied ik mijn welgemeende excuses aan.Nicole1988 schreef:(Groen) en waar kan ik een klacht in dienen wegens het niet te woord worden gestaan in City hall? (Groen)
Letscall schreef:Groen herr Vercruz: madam Nicole ist weg! Groen
(groen) eindelijk!!! kan ik eindelijk ff ontspannen, zware shift dit zeg. (groen)
@michel ik vind dat we opslag verdienen , ik heb net 10problemen in 1u opgelost!
- Nicole1988
- Member

Whahha toch leuk vermaak zo als je niet kan.slapen ga nog net geen popcorn er bij halen