Mickey and the Magician op de 89 ste verjaardag Mickey Mouse!
Op 18 november was er ter gelegenheid van de 89ste verjaardag van Mickey een extra lange voorstelling van Mickey and the Magician. Op het einde van de show wordt er namelijk happy birthday voor Mickey gezongen!
Mickey and the Magician
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Mickey and the Magician draait tot eind januari, neemt dan een korte pauze, en komt in maart weer terug.sanne-86 schreefCOLONIk ga maandag 4 en dinsdag 5 december naar Disney! Is Mickey and the magician dan ook nog in Studio's? En hebben jullie dan toevallig ook het nieuwe programma?
Het entertainment programma is wekelijks, en staat op de Disneyland Paris website en is ook verkrijgbaar in beide parken.

Helaas staat het programma t/m 1 december er op en ik ga 3 december. Dus moet helaas nog even wachten op het nieuwe programma...Mouseketeer schreefCOLONMickey and the Magician draait tot eind januari, neemt dan een korte pauze, en komt in maart weer terug.sanne-86 schreefCOLONIk ga maandag 4 en dinsdag 5 december naar Disney! Is Mickey and the magician dan ook nog in Studio's? En hebben jullie dan toevallig ook het nieuwe programma?
Het entertainment programma is wekelijks, en staat op de Disneyland Paris website en is ook verkrijgbaar in beide parken.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
T/m 7 januari
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Mickey and the magician krijgt enkele voorstellingen met gebarentolk !!!
Goed nieuws voor de frans sprekende gasten van Disneyland met een gehoor probleem .
Speciaal voor hun wil Disneyland Paris hun meest magische show nog net iets magisher maken .
Voor de speciale voorstellingen worden momenteel een acteur klaargestoomd die gedurende de show zal tolken .
Het is de eerste keer dat er in een Europees park een show gaat aanbieden waarin er een acteur aanwezig is met gebaren ervaring .Let wel op !!! De show zal gedaan worden in het frans gebaren alfabet . Dit is wereldwijd overal anders .Het aan bieden van een speciale versie voor doven en slechthorende bezoekers valt binnen een verbond dat Disneyland Paris al sinds 1992 heeft met verschillende instellingen voor handicaps .
De show zelf zal te zien zijn op de onderste data en uren .
-Zaterdag 23 December en zondag 24 December 2017
- Zaterdag 30 December en Zondag 31 December 2017
- Zaterdag 6 Januari en Zondag 7 Januari 2018.
En dit om 11 h 45, 12 h 50, 13 h 55, 16 h 10 en 17 h 15 .
Natuurlijk zijn de voorstellingen voor iedereen toegankelijk .
Goed nieuws voor de frans sprekende gasten van Disneyland met een gehoor probleem .
Speciaal voor hun wil Disneyland Paris hun meest magische show nog net iets magisher maken .
Voor de speciale voorstellingen worden momenteel een acteur klaargestoomd die gedurende de show zal tolken .
Het is de eerste keer dat er in een Europees park een show gaat aanbieden waarin er een acteur aanwezig is met gebaren ervaring .Let wel op !!! De show zal gedaan worden in het frans gebaren alfabet . Dit is wereldwijd overal anders .Het aan bieden van een speciale versie voor doven en slechthorende bezoekers valt binnen een verbond dat Disneyland Paris al sinds 1992 heeft met verschillende instellingen voor handicaps .
De show zelf zal te zien zijn op de onderste data en uren .
-Zaterdag 23 December en zondag 24 December 2017
- Zaterdag 30 December en Zondag 31 December 2017
- Zaterdag 6 Januari en Zondag 7 Januari 2018.
En dit om 11 h 45, 12 h 50, 13 h 55, 16 h 10 en 17 h 15 .
Natuurlijk zijn de voorstellingen voor iedereen toegankelijk .
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Vanaf 31 Maart is de magie van Mickey and the Magician terug !!!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
[2018] Mickey and the Magician - Disneyland Paris 4K
Abracadabra – laat je van top tot teen betoveren door Mickey and the Magician, onze fascinerende show die het Animagique Theater in het Walt Disney Studios® Park compleet op zijn kop zal zetten van 31 maart tot en met 2 september 2018.
Abracadabra – laat je van top tot teen betoveren door Mickey and the Magician, onze fascinerende show die het Animagique Theater in het Walt Disney Studios® Park compleet op zijn kop zal zetten van 31 maart tot en met 2 september 2018.

Voorgaande jaren werd hij telkens verlengd maar wel met tussenperiodes. Zal nog afwachten worden of hij onmiddellijk gaat doorlopen na 02/09, of of er mogelijk een pauze volgt, of of ze wat nieuws gaan doen (al lijkt me dat vrij snel afgaande op hoelang Animagique gedraaid heeft).marc schreefCOLONBen op 2 en 3 November aanwezig in Disneyland , weet er iemand of men dan ook naar de show kan gaan kijken of is dat alleen mogelijk tijdens de datum zoals vermeld in een boven gaand bericht ????
Vorig jaar liep hij in elk geval wel in november want wij hebben hem toen gezien met mijn schoonouders.

Dank voor het antwoord , hoopt dat hij in November ook looptOna1991 schreefCOLONVoorgaande jaren werd hij telkens verlengd maar wel met tussenperiodes. Zal nog afwachten worden of hij onmiddellijk gaat doorlopen na 02/09, of of er mogelijk een pauze volgt, of of ze wat nieuws gaan doen (al lijkt me dat vrij snel afgaande op hoelang Animagique gedraaid heeft).marc schreefCOLONBen op 2 en 3 November aanwezig in Disneyland , weet er iemand of men dan ook naar de show kan gaan kijken of is dat alleen mogelijk tijdens de datum zoals vermeld in een boven gaand bericht ????
Vorig jaar liep hij in elk geval wel in november want wij hebben hem toen gezien met mijn schoonouders.
Wij gaan een week naar villages nature in november dus ik duim mee.marc schreefCOLONDank voor het antwoord , hoopt dat hij in November ook looptOna1991 schreefCOLONVoorgaande jaren werd hij telkens verlengd maar wel met tussenperiodes. Zal nog afwachten worden of hij onmiddellijk gaat doorlopen na 02/09, of of er mogelijk een pauze volgt, of of ze wat nieuws gaan doen (al lijkt me dat vrij snel afgaande op hoelang Animagique gedraaid heeft).marc schreefCOLONBen op 2 en 3 November aanwezig in Disneyland , weet er iemand of men dan ook naar de show kan gaan kijken of is dat alleen mogelijk tijdens de datum zoals vermeld in een boven gaand bericht ????