Mickey and the Magician

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mickey and the Magician op de 89 ste verjaardag Mickey Mouse!

Op 18 november was er ter gelegenheid van de 89ste verjaardag van Mickey een extra lange voorstelling van Mickey and the Magician. Op het einde van de show wordt er namelijk happy birthday voor Mickey gezongen!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sanne-86
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2016, 09:27

Ik ga maandag 4 en dinsdag 5 december naar Disney! Is Mickey and the magician dan ook nog in Studio's? En hebben jullie dan toevallig ook het nieuwe programma?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

sanne-86 schreefCOLONIk ga maandag 4 en dinsdag 5 december naar Disney! Is Mickey and the magician dan ook nog in Studio's? En hebben jullie dan toevallig ook het nieuwe programma?
Mickey and the Magician draait tot eind januari, neemt dan een korte pauze, en komt in maart weer terug.
Het entertainment programma is wekelijks, en staat op de Disneyland Paris website en is ook verkrijgbaar in beide parken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sanne-86
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2016, 09:27

Mouseketeer schreefCOLON
sanne-86 schreefCOLONIk ga maandag 4 en dinsdag 5 december naar Disney! Is Mickey and the magician dan ook nog in Studio's? En hebben jullie dan toevallig ook het nieuwe programma?
Mickey and the Magician draait tot eind januari, neemt dan een korte pauze, en komt in maart weer terug.
Het entertainment programma is wekelijks, en staat op de Disneyland Paris website en is ook verkrijgbaar in beide parken.
Helaas staat het programma t/m 1 december er op en ik ga 3 december. Dus moet helaas nog even wachten op het nieuwe programma...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

T/m 7 januariAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Mickey and the magician krijgt enkele voorstellingen met gebarentolk !!!

Goed nieuws voor de frans sprekende gasten van Disneyland met een gehoor probleem .
Speciaal voor hun wil Disneyland Paris hun meest magische show nog net iets magisher maken .
Voor de speciale voorstellingen worden momenteel een acteur klaargestoomd die gedurende de show zal tolken .

Het is de eerste keer dat er in een Europees park een show gaat aanbieden waarin er een acteur aanwezig is met gebaren ervaring .Let wel op !!! De show zal gedaan worden in het frans gebaren alfabet . Dit is wereldwijd overal anders .Het aan bieden van een speciale versie voor doven en slechthorende bezoekers valt binnen een verbond dat Disneyland Paris al sinds 1992 heeft met verschillende instellingen voor handicaps .

De show zelf zal te zien zijn op de onderste data en uren .

-Zaterdag 23 December en zondag 24 December 2017

- Zaterdag 30 December en Zondag 31 December 2017

- Zaterdag 6 Januari en Zondag 7 Januari 2018.

En dit om 11 h 45, 12 h 50, 13 h 55, 16 h 10 en 17 h 15 .
Natuurlijk zijn de voorstellingen voor iedereen toegankelijk .
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Een mooi en zeer vernoemens waardig initiatief :thumbs:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf 31 Maart is de magie van Mickey and the Magician terug !!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Whoop whoop!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

[2018] Mickey and the Magician - Disneyland Paris 4K

Abracadabra – laat je van top tot teen betoveren door Mickey and the Magician, onze fascinerende show die het Animagique Theater in het Walt Disney Studios® Park compleet op zijn kop zal zetten van 31 maart tot en met 2 september 2018.

Afbeelding
Afbeelding
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Geweldige show! Echt enorm van genoten. Absoluut gaan zien voor degenen die dat nog niet gedaan hebben
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Ben op 2 en 3 November aanwezig in Disneyland , weet er iemand of men dan ook naar de show kan gaan kijken of is dat alleen mogelijk tijdens de datum zoals vermeld in een boven gaand bericht ???? :sorc:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLONBen op 2 en 3 November aanwezig in Disneyland , weet er iemand of men dan ook naar de show kan gaan kijken of is dat alleen mogelijk tijdens de datum zoals vermeld in een boven gaand bericht ???? :sorc:
Voorgaande jaren werd hij telkens verlengd maar wel met tussenperiodes. Zal nog afwachten worden of hij onmiddellijk gaat doorlopen na 02/09, of of er mogelijk een pauze volgt, of of ze wat nieuws gaan doen (al lijkt me dat vrij snel afgaande op hoelang Animagique gedraaid heeft).
Vorig jaar liep hij in elk geval wel in november want wij hebben hem toen gezien met mijn schoonouders.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225

Ona1991 schreefCOLON
marc schreefCOLONBen op 2 en 3 November aanwezig in Disneyland , weet er iemand of men dan ook naar de show kan gaan kijken of is dat alleen mogelijk tijdens de datum zoals vermeld in een boven gaand bericht ???? :sorc:
Voorgaande jaren werd hij telkens verlengd maar wel met tussenperiodes. Zal nog afwachten worden of hij onmiddellijk gaat doorlopen na 02/09, of of er mogelijk een pauze volgt, of of ze wat nieuws gaan doen (al lijkt me dat vrij snel afgaande op hoelang Animagique gedraaid heeft).
Vorig jaar liep hij in elk geval wel in november want wij hebben hem toen gezien met mijn schoonouders.
Dank voor het antwoord , hoopt dat hij in November ook loopt
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON
Dank voor het antwoord , hoopt dat hij in November ook loopt
Wij gaan een week naar villages nature in november dus ik duim mee. ;)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar