Dit is eigenlijk te bizar voor woorden. Er was een man of 25 en daarvoor komt gewoon een mini parade met 25 figuren opdraven. Dan nog zeggen dat het het debuut is van die figuren ook. Geld is alles hier. Hij heeft gisterennacht ook een priveshow gehad voor Goofy´s Garden Party. Reken maar dat het een bedrag is met 6 nullen wat neergetikt wordt.
Ik zag op de filmpjes van andere character hunters voorbij komen. Dat vind ik dan wel weer mooi dat hij sommige mensen die kans biedt.
Character nieuwtjes
Gisteren morgen hebben we deze 2 characters van Zootopia ineens zien doorkomen toen we aan het aanschuiven waren voor de prinsessen, of ze meets hebben gedaan weet ik dus niet, maar ze kwamen van fantasyland richting main streeft via Old Mill, prinsessen en small world. Toen we het ticket hadden hebben we ze jammer genoeg niet meer gespot.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
- D-Tekenaar
- Member

Royaal bezoek vandaag in het Disneyland hotel met Anna & Elsa

Bron : ED92

Bron : ED92
dat bedoelde je? want dit is inderdaad bizarOswald23 schreef:Dit is eigenlijk te bizar voor woorden. Er was een man of 25 en daarvoor komt gewoon een mini parade met 25 figuren opdraven. Dan nog zeggen dat het het debuut is van die figuren ook. Geld is alles hier. Hij heeft gisterennacht ook een priveshow gehad voor Goofy´s Garden Party. Reken maar dat het een bedrag is met 6 nullen wat neergetikt wordt.
Ik zag op de filmpjes van andere character hunters voorbij komen. Dat vind ik dan wel weer mooi dat hij sommige mensen die kans biedt.

- D-Tekenaar
- Member

facelift voor Mickey en Minnie

Wat vinden jullie van deze nieuwe look die we vandaag te zien kregen vanuit Shanghai ?
bron : Magical DLP

Wat vinden jullie van deze nieuwe look die we vandaag te zien kregen vanuit Shanghai ?
bron : Magical DLP
- 020amsterdam
- Member

Echt? Vind ze niet mooi. Arme Mickey en Minnie.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

in het begin van de dag vond ik ze echt lelijk !!!
maar na een poosje kijken is het niet zo heel erg hoor .
Het is vooral wennen aan het nieuwe zicht .
maar na een poosje kijken is het niet zo heel erg hoor .
Het is vooral wennen aan het nieuwe zicht .
Hmmm zijn hoofd vind ik echt niet mooi......
Vind hem zo op een muppet lijken.......

[/u