Wie is de Mol? 2015 - Het Spel
- kimberley2909
- Member

Groen ik kan het zo 1.2.3 niet terugvinden maar ik ga ervanuit dat het maximaal 5 dagen en 4 nachten zijn??? Groenmarijndz schreef::groen hoelang mag je met de camper op de parking staan groen: 25 euro )
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Never lose hope
Groen
Wat een leuke vraag,
Allereerst moet je weten wat er nodig is voor zo een show!
Te denken valt dan aan de castmembers, (welke afhankelijk zijn van het aantal toeschouwers) maar ook het weer, als het weer tegenzit dan zal er namelijk minder vuurwerk te zien zijn
Daarnaast is het afhankelijk of het de zomerdreams betreft of de winterversie!
Je snapt het al zonder al deze gegevens is het lastig om jouw vraag juist te beantwoorden.
Tevens geven wij geen informatie over onze inkoop en verkoop cijfers.
Groen
Wat een leuke vraag,
Allereerst moet je weten wat er nodig is voor zo een show!
Te denken valt dan aan de castmembers, (welke afhankelijk zijn van het aantal toeschouwers) maar ook het weer, als het weer tegenzit dan zal er namelijk minder vuurwerk te zien zijn
Daarnaast is het afhankelijk of het de zomerdreams betreft of de winterversie!
Je snapt het al zonder al deze gegevens is het lastig om jouw vraag juist te beantwoorden.
Tevens geven wij geen informatie over onze inkoop en verkoop cijfers.
Groen
Groen
Nog even voor de duidelijkheid, u bent toch van die camper?
Excuses voor het antwoord van m'n collega, er is geen stroom op de parking
Groen
Groen nog even over de e.a.c u hoeft zich geen zorgen te maken Disney zal nooit inlichtingen gaan inwinnen zonder uitdrukkelijke toestemming van u groen
Nog even voor de duidelijkheid, u bent toch van die camper?
Excuses voor het antwoord van m'n collega, er is geen stroom op de parking
Groen
Groen nog even over de e.a.c u hoeft zich geen zorgen te maken Disney zal nooit inlichtingen gaan inwinnen zonder uitdrukkelijke toestemming van u groen