(Bron DisnlandParisFans Twitter)

Kunnen het alleen maar hopenpaterdave2 schreef:dat denk ik wel want het ziet er naar uit dat ze de tempel alsnog gewoon een gewone opknapbeurt geven.
Als je hem helemaal zou slopen om hem opnieuw op te bouwen hadden ze nu al veel verder moeten zijn met het slopen van de tempel

@ P-C - Als het alleen een verkooppraatje was valt me dat erg maar dan ook heeeel erg tegen van Disney.vankan schreef:Als hij er maar weer beter uitzietP-C schreef:Misschien was het weer een verkooppraatje? En wordt ie gewoon bijgeplamuurd en beetje geverfd?
Ten eerste ben ik niet altijd zo snel tevredenpaterdave2 schreef:@ P-C - Als het alleen een verkooppraatje was valt me dat erg maar dan ook heeeel erg tegen van Disney.vankan schreef:Als hij er maar weer beter uitzietP-C schreef:Misschien was het weer een verkooppraatje? En wordt ie gewoon bijgeplamuurd en beetje geverfd?
Ik snap zoiets is niet goedkoop maar als je in alle comunicatie vermeld dat je hem helemaal sloopt en van de grond af opbouwd en dat niet doet ben je vind ik verkeerd bezig.
@ Vankan : Jij bent dan ook snel tevreden

loekiloeki schreef:Wie zegt dat er half werk wordt geleverd? We zien op de foto iets wat we niet verwachtte maar dat wilt toch niet zeggen dat ze over twee jaar weer terug bij af zijn? Tuurlijk was het beter geweest om alles in een keer te doen maar hier is blijkbaar geen geld voor.