Indiana Jones et le Temple du Péril

Alles over het Disneyland Park.
JohanD
Member
Member

Een foto van de werken

Afbeelding

(Bron DisnlandParisFans Twitter)
judoka Jol
Member
Member

Jammer dat die precies nu dicht is want ik ga over 10 dagen naar disneyland parijs. Het is een van de leukste atractie van het park
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
vankan
Member
Member

Hopenlijk krijgen ze hem af tegen einde mei.
paterdave2
Member
Member

dat denk ik wel want het ziet er naar uit dat ze de tempel alsnog gewoon een gewone opknapbeurt geven.
Als je hem helemaal zou slopen om hem opnieuw op te bouwen hadden ze nu al veel verder moeten zijn met het slopen van de tempel
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
vankan
Member
Member

paterdave2 schreef:dat denk ik wel want het ziet er naar uit dat ze de tempel alsnog gewoon een gewone opknapbeurt geven.
Als je hem helemaal zou slopen om hem opnieuw op te bouwen hadden ze nu al veel verder moeten zijn met het slopen van de tempel
Kunnen het alleen maar hopen
P-C

Misschien was het weer een verkooppraatje? En wordt ie gewoon bijgeplamuurd en beetje geverfd?
vankan
Member
Member

P-C schreef:Misschien was het weer een verkooppraatje? En wordt ie gewoon bijgeplamuurd en beetje geverfd?
Als hij er maar weer beter uitziet
JohanD
Member
Member

Wel jammer dat er niks verbeterd wordt, was een mooie kans geweest om bv een stukje indoor te maken. Dit zal wel veel teveel geld en tijd gekost hebben :(
paterdave2
Member
Member

vankan schreef:
P-C schreef:Misschien was het weer een verkooppraatje? En wordt ie gewoon bijgeplamuurd en beetje geverfd?
@ P-C - Als het alleen een verkooppraatje was valt me dat erg maar dan ook heeeel erg tegen van Disney.
Ik snap zoiets is niet goedkoop maar als je in alle comunicatie vermeld dat je hem helemaal sloopt en van de grond af opbouwd en dat niet doet ben je vind ik verkeerd bezig.

@ Vankan : Jij bent dan ook snel tevreden :lol:
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
marc
Member
Member

paterdave2 schreef:
vankan schreef:
@ P-C - Als het alleen een verkooppraatje was valt me dat erg maar dan ook heeeel erg tegen van Disney.
Ik snap zoiets is niet goedkoop maar als je in alle comunicatie vermeld dat je hem helemaal sloopt en van de grond af opbouwd en dat niet doet ben je vind ik verkeerd bezig.

@ Vankan : Jij bent dan ook snel tevreden :lol:
Ten eerste ben ik niet altijd zo snel tevreden
Bedenk ook eens het volgende ; misschien dat ze het beter zo doen omdat hij anders nog langer gesloten zou zijn , en dan krijg je heel andere commentaren vrees ik.
En ja de communicatie bij Disney kennen we die loopt aal heel lang mis , als ze al ooit goed geweest is ?
Dragy
Moderator
Moderator

Beter volledig opnieuw opbouwen en wat langer sluiten dan (weer) half werk leveren en hem elk jaar terug moeten sluiten voor kleine opknappingswerken en herstellingen! Of nog erger, dat hij binnen enkele jaren al terug aftakelt (zoals de Tower of Terror).
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
paterdave2
Member
Member

Hier ben ik het dus volledig mee eens. Kijk naar de plannen voor BTM. Die willen ze NEGEN!!!!! maanden dicht gooien om hem volledig op te knappen. Dan kan dat bij deze ook wel hoor. Ik vind het gewoon zo jammer dat ze hier weer een grote kans laten liggen.
loekiloeki
Member
Member

Wie zegt dat er half werk wordt geleverd? We zien op de foto iets wat we niet verwachtte maar dat wilt toch niet zeggen dat ze over twee jaar weer terug bij af zijn? Tuurlijk was het beter geweest om alles in een keer te doen maar hier is blijkbaar geen geld voor.
vankan
Member
Member

loekiloeki schreef:Wie zegt dat er half werk wordt geleverd? We zien op de foto iets wat we niet verwachtte maar dat wilt toch niet zeggen dat ze over twee jaar weer terug bij af zijn? Tuurlijk was het beter geweest om alles in een keer te doen maar hier is blijkbaar geen geld voor.

Voor wat is er tegenwoordig nog geld ,behalve voor de lonen van top managers.
passie

Hopelijk werken ze eerst indiana jones af vooraleer ze BTM sluiten,anders zijn dit twee attacties die gesloten zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Park”