The Cinemaa Classics!

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
Maria
Member
Member

Na eeuwen te zijn verdwenen kwam ineens de Reviewer terug uit het niets, klaar om een film aan te vallen!

Welcome back op The Cinemaa Classics!

Eigenlijk moet ik nu aan mijn Engels spreekbeurt werken over Youtube (ugh een andere meid pakte Disney al -.-), maar ik had gewoon teveel zin om jullie weer een review te geven van een mooie Disney film!
Nu zul je waarschijnlijk al zeggen achter je laptop/computer/mobiel: "Oh ooh..." En je hebt gelijk! :thumbs:

Hier komt mijn review over The Lone Ranger.

Zoals sommigen van jullie waarschijnlijk weten heeft The Lone Ranger een harde bitchclap gehad genaamd The Golden Raspberry Award.

Wat is een Golden Raspberry?
Een award voor de slechtste films van het jaar!

Geloof je me niet? Kijk hier maar: http://en.wikipedia.org/wiki/34th_Golde ... rry_Awards

Dus, wat maakt de Lone Ranger zo slecht dat het een Golden Raspberry ontvangt?
Waarom heeft Grown Ups 2 er geen gekregen?!
WAAROM NIET HANGOVER 3?!!??!!

Pardon.

The Lone Ranger heb ik gister samen gekeken met mijn vriendje, en ik begon eens als reviewer te kijken en toen begreep ik het ineens allemaal. De logica is totaal geschrapt uit de hele film!

Logica? Ja de logica!
Namelijk voor de komedie, maar als je erop gaat letten merk je echt dat het nergens op slaat.

1) Hoe komt John Reid boven op dat houten ding?
2) Hoe is hij ervanaf gekomen?
3) Wat is er met dat paard?
4) Hoe kan het dat die bandieten soms zo dom zijn?
5) Hoe kan het dat dat paard ineens een zadel om heeft?
6) Hoe kwam Tonto ineens aan al die spullen?
7) Hoe kan het dat Tonto bekend was bij Red's terwijl er nog niet eerder indianen op dat grondgebied waren gezien?
8) Sinds wanneer is een pot augurken dat niet in de koelkast staat illegaal?
9) Hoe kan het dat Red's been af is gehakt door Butch? (het is opgegeten door hem?! WAT?!)

Ja, als je erover nadenkt is het nogal raar allemaal. Ik kon bijvoorbeeld zo binnen een seconde alle CGI uit de film halen. Zoals de bizons in het begin bij de trein.

Dus wat is er goed aan de film?

De film houdt je bezig, het is grappig en kom op, wie geniet er nou niet van Johnny Depp als een indiaan?

Ik denk persoonlijk dat Johnny Depp het beste was in de film? Waarom niet Kemo Sabe AKA The Lone Ranger?
Nou ik vind hem saai. Saai? Ja saai, hij is gewoon te stereotype, hij is te over de top met zijn regeltjes, hij is gewoon. Hij heeft geen heftige background story, hij heeft geen heftige geheimen, het enige is is dat hij iets had met de vrouw van zijn broer! Persoonlijk dacht ik echt: "I don't freaking care."

Tonto daarintegen heeft een heftig achtergrondverhaal, hij heeft een geweldige persoonlijkheid, een mooie wijsheid en veel leuke grappen! Trouwens op Disney.wikia.com stond dat hij John's sidekick is?
Nee John is Tonto's sidekick. Tenminste, zo zie ik het.
Ik vind het jongetje van het begin en het einde dat met de oude Tonto praat nog beter dan John Reid!

Oké, nadat we John hebben afgekraakt, Tonto de hemel in hebben geprezen en het jongetje een schouderklopje hebben gegeven, wat is er nog meer?

Die vrouw waarmee Dan Reid was getrouwd? Ik geef echt niks om die vrouw.
Dat zoontje van Dan Reid? Hij is echt awesome!

Oh de slechteriken!

Laat ik het zo zeggen:
Pocahontas, Tarzan, Atlantis, Frozen, Pinocchio, Oliver and Company, Treasure Planet, The Hunchback of Notre Dame 2, Aladdin, Beauty And The Beast (die ene van het gekkenhuis), Mary Poppins (vent van de bank).
Begrijp je nu al wat ik bedoel?
Nee?

Weer een paar slechte mannetjes die het alleen maar doen voor geld. Geen heftig iets waardoor ze wraak willen, geen familie dingetjes, geen bijzonder iets. Gewoon het meest voorkomende, typische ding ever. Geld. Zilver. Whatever.

Als je terug kijkt op dit review ben ik niet al te positief.

Maar ik kijk nu eens als een kijker:

De slechterik zit goed verborgen en het duurt echt wel lang voordat je hem echt goed ziet (geloof me!)
Je lacht wel vaak om de grappen, elke keer als Tonto weer die vogel voerde moest ik wel lachen.

Nu zit je waarschijnlijk helemaal verward achter je laptop of whatever je hebt.

Als kijker houdt The Lone Ranger je bezig en je gaat hem zeker 2 keer kijken. Dat kan ik je verzekeren: 1 keer om het te zien, de 2e keer om te zien wat ik net allemaal zei en om gewoon te genieten van de grappen en niet de hele tijd te proberen om de mysteries te ontrafelen.

The Lone Ranger, een typische cowboyfilm met typische cowboy dingen die je aan het kijken houd, laat lachen, die je verward maakt en je ook een beetje laat nadenken.

The Lone Ranger, als je eraan begint kun je niet meer stoppen

Als iemand aanbied om hem samen te kijken: Zeker doen!

Als niemand aanbied om hem samen te kijken: Gewoon gaan kijken!

Voor elke Lone Ranger fan,

Verander je mening niet door mij, deze film is voor iedereen een andere ervaring.

Voor elke Lone Ranger hater,

Kijk de film nog eens na het lezen van dit review, en lach om de stukken waarbij je denkt: "Oh my gawd! Maria heeft gelijk! Hoe komt dat paard ineens aan dat zadel?!"

Voor alle andere mensjes die Lone Ranger nog niet hebben gekeken,

Ga hem lekker kijken, vooral 2 keer, en vertel me hoe je het vond!

Veel kijkplezier!

En tot de volgende keer in The Cinemaa!
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Maria
Member
Member

*A Little Short*

*In misspelled English*

Why I Love Reviewing!

Hi everyone! Yeah me again... You know me as Maria, AKA the fifteen year old reviewer that complains about movies but also adores them.

Why do I review movies?

Well, it actually started a year ago. When I was on my vacation in France. I was searching for people's opinions on "The Hunchback of Notre Dame" one of my favorite Disney movies of all time.
That was the moment I actually discovered the phenomenon, Reviewing. How people could give their opinions about movies without hesitating.
I started to watch Dough Walker's "Disneycember" which actually is more than an hour Youtube video about Dough Walker reviewing 2D-animated Disney movies.

And as you all know, I like Disney movies. A lot. At school they think I'm weird because of it, but I just wanted to give my opinion on Disney movies.
I didn't have the courage to do a Youtube video, just for the reason I'm scared people at school will totally ditch me.
I'm actually a writer, so I thought: "Okay, I have to find something to write my reviews with and post them so people can response and discuss about the movie." That's also how I ended up at Cafemickey.com.

Why do I love reviewing?

Well reviewing isn't always that nice. Especially not when you do one of your favorite movies.
When I had to review Beauty and the Beast I had to watch the movie again in another way then I normally do. I had to watch for flaws and for things that were just perfect.
And I really didn't like it, because normally I just fall in love with the movie and actually cry because the ending is just so beautiful! When I had to watch it for my review I couldn't let my emotions take over because I had to stay alert.
What I love about reviewing is, is that you can see movies at another point of view. You can certainly say that's weird, especially because I just said I hated it when I have to watch my favorite movies like that.
But it also gives you a chance to love the movie even more. Because if you find something that was there the whole time, in front of your nose in the movie, you didn't know was there and it is awesome, you have one point more to love about the movie.
Of course, sometimes it's the other way around, but if you like the movie enough to just forget the bad thing when you watch it just for your fun it isn't really that bad.

I hope you enjoyed my little writing thing...

Sorry if my English wasn't really good.

Bye!
Maria
Member
Member

Weer een review! Weer een review! Weer een! Weer een! Weer een review!

En we are totally back ladies and gentleman, after my magical trip to Amsterdam, seeing dead bodies and a boat that sunk because of an iceberg, I am soo in de mood for a review.

Mensjes, ik hou nou eenmaal van Engels...

Dus ik deed net een spel genaamd: "Van welke Disney film als volgende een liedje opkomt, review ik!"
En tot mijn grote spijt.... Lion King!Afbeelding
Jaa je weet wel, met die ene dood scene die bijna alle kinderen die ik ken een litteken voor altijd heeft gegeven!

Oh ja, spoiler alert. Kuch. Ookal heeft, volgens mij, iedereen hem wel al gezien.

Lion king is gebaseerd op Hamlet. Ik ken Hamlet niet, dus iedereen die vergelijkingen wil horen, Google het.

Lion King is een film uit de Disney renaissance, een periode waarin Disney mega goede films maakte in 2D animatie. En ik kan het niet maken volgens de ongeschreven Disney wetten om Lion King te bekritiseren.
Maar ik breek ongeschreven wetten anyway, dus iedereen die nu al denkt: "NO YOU'RE NOT GONNA DO THAT! I HATE YOU IF YOU'RE GONNA DO THAT! NO WAAAAY!" stop met het lezen. Voor de rest, geniet van mijn review :D

Lion King, gebaseerd op Hamlet, een mega bekende Disney film, top 3 van Disney klassiekers die je gezien moet hebben, een zielige en grappige 2D geanimeerde dierenfilm. etc.

Ten eerste, het heeft geen mooie boodschap! Iedereen denkt dat de boodschap die Rafiki overbrengt naar Simba de boodschap is van de film, maar stop the traffic! Not true! Nah ah! :no:
Want! (en nu komt het) Als Simba luistert naar goede oude Rafiki komt zijn angst uit! IEDEREEN HELPT HEM NIET EENS ALS HIJ TEGENOVER SCAR STAAT! WANT ZE DENKEN DAT HIJ MUFASA HEEFT VERMOORD! *pardon*
Tada, maar pas als het uitkomt dat hij het niet heeft gedaan helpen ze hem!

Dus de boodschap:

"Ook al heb je iets slechts gedaan, zeg dat je het niet hebt gedaan want als je het zegt mogen ze je niet meer."

Tada, Lion King boodschap!

Dus, wat is er goed aan de Lion King?
Nou ja, naast het geweldige openingsnummer, de gewoon spectaculaire animatie, mooie hoofd...beest (?), mooie boodschap in de film en natuurlijk wat mooie Elton John nummers. :)

Nou ik denk persoonlijk dat het gewoon een lekkere film is om te kijken, je kan soms lachen, en soms wil je je tv kapot slaan om de gewoon te stomme humor. AKA TIMON EN PUMBAA.

Simba is een interessant hoofdkarakter, waarom? Nou hij houdt je bezig. Hij heeft iets heftigs meegemaakt en na het juiste duwtje in de rug gaat hij ook zijn angst tegemoet met de gedachte dat het goed komt als ie eerlijk is. *kuch* wat niet echt helpt..

Persoonlijk, Scar is niet super interessant. Eerst is hij echt een klassiek goede slechterik. Hij heeft stijl! Zijn ontwerp! En dan ineens... Hij wint en dan? Zijn geest verjongt 20 jaar en hij gedraagt zich alsof hij 6 is. Hij speelt met een doodshoofd? Hij laat zich toezingen (wat niet eens iets goeds is) Hij doet echt... Hoe zeg je dat? Onder zijn niveau. Hoe heeft ie trouwens dat land helemaal laten uitdrogen? Zou het heel toevallig zijn geweest? Want ik bedoel, hij heeft geen controle over het weer en de natuur toch?
Maar na lang nadenken kwam ik tot 1 conclusie. Remember Circle Of Life?
Hoe Mufasa vertelde over de cirkel van het leven? Dat het belangrijk is dat die in tact blijft? Nou, nadat Scar aan de macht kwam samen met zijn hyena dinges was de cirkel uit balans geraakt. Daardoor dat het zo uitdroogde. Tada! :sorc: I'm so smart *kuch* :no:

Dus wat is er verder? Nou de romance tussen Nala en Simba is (eindelijk) langer dan 3 dagen! Unlike the princesses.

Naja... Ben ik nog iets vergeten?

Volgens mij niet?

Nou ja, veel kijk plezier!
Chicken Little
Member
Member

Erg leuk! Wat me wel opvalt, bij bijvoorbeeld The Lion King en Chicken Little, is dat je heel vaak dezelfde dingen schrijft als de Nostalgia Critic met zijn Disneycember. Kan natuurlijk toeval zijn, maar dan raad ik je aan ze te kijken, omdat je anders misschien nog meer van zulk kritiek krijgt. Vind het wel een erg goede review! Je standpunten zijn erg goed en het geeft een goed beeld van de films. Zie bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=1GSnUtaDqMo
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Maria
Member
Member

Chicken Little schreef:Erg leuk! Wat me wel opvalt, bij bijvoorbeeld The Lion King en Chicken Little, is dat je heel vaak dezelfde dingen schrijft als de Nostalgia Critic met zijn Disneycember. Kan natuurlijk toeval zijn, maar dan raad ik je aan ze te kijken, omdat je anders misschien nog meer van zulk kritiek krijgt. Vind het wel een erg goede review! Je standpunten zijn erg goed en het geeft een goed beeld van de films. Zie bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=1GSnUtaDqMo
Helleuw Chicken Little! Ja ik weet het, ik heb ze gezien. Het ding is gewoon, bij Lion King is er gewoon niks anders te vertellen. Persoonlijk zocht ik naar meer, alleen ik vond niks. Persoonlijk, snap ik je standpunt, en ik probeer NC zeker niet na te bootsen! Soms heb je gewoon reviews waar het wat meer is omdat ik zelf op niks anders kan komen.
Dankje trouwens voor de reactie :)
Chicken Little
Member
Member

Maria schreef:
Chicken Little schreef:Erg leuk! Wat me wel opvalt, bij bijvoorbeeld The Lion King en Chicken Little, is dat je heel vaak dezelfde dingen schrijft als de Nostalgia Critic met zijn Disneycember. Kan natuurlijk toeval zijn, maar dan raad ik je aan ze te kijken, omdat je anders misschien nog meer van zulk kritiek krijgt. Vind het wel een erg goede review! Je standpunten zijn erg goed en het geeft een goed beeld van de films. Zie bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=1GSnUtaDqMo
Helleuw Chicken Little! Ja ik weet het, ik heb ze gezien. Het ding is gewoon, bij Lion King is er gewoon niks anders te vertellen. Persoonlijk zocht ik naar meer, alleen ik vond niks. Persoonlijk, snap ik je standpunt, en ik probeer NC zeker niet na te bootsen! Soms heb je gewoon reviews waar het wat meer is omdat ik zelf op niks anders kan komen.
Dankje trouwens voor de reactie :)
Graag gedaan! Ik zie nu al uit naar je volgende review :)
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Maria
Member
Member

Let it gooooo let it gooooo can't hold it back anymoooooore!
Do you want to build a snowmaaaan? Come on let's go and plaaaay!
So he's a bit of a fixer upper! So he's got a few flaws!
For the first time in foreveeeeer! There'll be music there'll be liiiiiight!
Love is an open dooooooooooooooooor! Love is an open dooooooooooooooor!
Reindeers are better than people? Sven don't you think that's trueeee?
Just imagine how much cooler I'd be in summmmeeeeer!

Review in making process,

If you know these songs, dan weet je over welke film ik de volgende keer een review over ga doen!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Maria schreef:Let it gooooo let it gooooo can't hold it back anymoooooore!
Do you want to build a snowmaaaan? Come on let's go and plaaaay!
So he's a bit of a fixer upper! So he's got a few flaws!
For the first time in foreveeeeer! There'll be music there'll be liiiiiight!
Love is an open dooooooooooooooooor! Love is an open dooooooooooooooor!
Reindeers are better than people? Sven don't you think that's trueeee?
Just imagine how much cooler I'd be in summmmeeeeer!

Review in making process,

If you know these songs, dan weet je over welke film ik de volgende keer een review over ga doen!
Geweldig!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Maria
Member
Member

*SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!*

Frozeeeeen!

Elke Disney fan op dit forum werd helemaal gek toen ze deze film hadden gezien!

Kwam het door de liedjes? De animatie? De interessante karakters? Het onverwachte verhaal?

We gaan het bekijken in het review!

Voor ik begin met mijn review wil ik even zeggen, mensen, dit is mijn mening, je mag het er natuurlijk niet mee eens zijn, maar word niet boos als je iets niet leuk vind! Stick to your own point!

Dus Frozen, een onverwachte film op het onverwachte moment met onverwachte momenten. En het pakt al die oude Disney films bij de oren en trekt eraan (muwahaha, daar ga je Snow White!)
Dus wat bedoel ik?

Ik bedoel natuurlijk Anna! Elsa! Kristoff! En of course the best villain... Hans.
Het begin was best wel ruw, niet qua taalgebruik maar je kreeg er een ruw gevoel bij. Het zijn mannen die ijs kappen om later te verkopen. En ze zingen met hun lage stemmen over "The Frozen Heart" en hoe ijs sterk is. En later luisterde ik dit liedje meerdere keren en ik luisterde naar de lyrics en ik bedacht me, wait a minute. Er werden dingen in gezongen dat de wijze trol tegen Elsa zei. "There's beauty and there's danger here" zingen die mannnen. En laten we wel even wezen, dat lijkt verdacht veel op wat die trol tegen Elsa zei.

En dan krijg je de speel scene, AKA hard!
Je kijkt deze scene en voelt je blij in het begin en voordat je het weet is het omgeslagen naar angst en verdriet. Je voelt met Elsa mee als ze Anna per ongeluk raakt! En kom op! Die ouders sluiten haar later op om haar tegen zichzelf en anderen te beschermen! Wat is daar het nut van! Ze wordt alleen maar gek daar alleen! Zei die Trol niet dat "Fear will be your biggest enemy" ! Daar wordt ze alleen maar bang van zichzelf en haar krachten! Ja die ouders dachten: Prop haar in een kamer en we zorgen ervoor dat ze de rest van haar leven daar helemaal alleen blijft zitten in een kasteel en dat ze geen contact krijgt met de buitenwereld. Waren zij er trouwens niet bij toen die trol dat zei?!
Smart...

Anna... Gosh Anna... Je hebt zoveel medelijden met die meid. Eerst sluit haar zus haar uit en dan gaan haar ouders ook nog dood en haar zus praat niet met haar! En dat is alleen nog maar het begin!
Ze wordt verliefd op iemand waarmee ze dan wil trouwen, dat mag dan niet, dan gaat ook nog van alles mis op de trip naar haar zus en dan ook nog het feit dat haar geliefde een slechterik blijkt te zijn! En dat is nog steeds niet alles! HAAR HART BEVRIEST! Ze is een keer geraakt met een ijsstraal! Niet 1 keer! Maar 2! 1 keer in haar hoofd en 1 keer in haar hart! Kom op! Hoeveel pech kun je hebben! Oh ja nog meer, want ze is ook nog achterna gezeten door wolven, ze is gevallen in koud water in de winter, ze knalt tegen een paard op en raad eens, als ze bij haar zus aankomt wordt ze met ijs bestraalt en wordt ze ook nog eens weggestuurd met een ijsmonster. How very nice!
En dit is alleen nog maar het begin!
Anna hield al vanaf het begin van Elsa en snapte niet waarom Elsa haar had uitgesloten! (niet dat haar ouders eens normaal gaan denken!) Weet je, als je er niet zo op let wat voor pech ze heeft denk je gewoon oh ja whatever, maar als je erop let kom je op al deze dingen uit (dit zijn 16 verschillende dingen!)

Oké, Anna is gewoon mijn favoriete karakter uit deze film (sorry Elsa en Olaf) Anna is niet perfect en ze is opgegroeid met het idee dat je na 1 dag al met iemand kan trouwen (Goh, waar heb ik dat eerder gehoord? He Sleeping Beauty! He Snow White! Yeah I'm talking to you!)
Natuurlijk vind ze dan toevallig *kuch* Hans en hij vraagt haar ten huwelijk. Als ze Elsa's zegen willen, krijgen ze deze niet en Elsa zegt dan de wijze woorden
Afbeelding

You go girl,

Voor de rest, de design van Anna is natuurlijk gewoon geweldig en ik zou maar al te graag die jurk hebben :thumbs:

Nu de moeilijkere,

Elsa.

Elsa is gewoon het moeilijke karakter uit de film. Niet alleen door het feit dat ze een van de hoofdpersonen is. Maar ze is gewoon een gecompliceerd persoon die zichzelf en haar kracht moet accepteren voordat ze haar zusje, Anna, goed kan beschermen.

Ze zeiden dat Elsa eerst de slechterik was tot aan het liedje "Let It Go" persoonlijk denk ik dat het niet zo is, we zien Elsa veranderen, we weten allemaal dat ze lief en aardig is. Ze sluit Anna niet uit omdat ze niets met haar te maken wil hebben, ze doet het om Anna te beschermen. We weten dat ze per ongeluk die ijsstukken stuurde naar de grond op het bal, niet omdat ze mensen wilde aanvallen maar omdat ze bang was en we weten allemaal nog steeds wat die trol zei: "Fear will be your worst enemy" En tja, Anna had haar handschoen!

Nooit zijn we werkelijk boos geweest op Elsa, want ze heeft nooit werkelijk iets slechts gedaan! Ze is een aardig iemand maar ze wilt haar zusje gewoon beschermen!

Elsa ga ik nu even een vergelijken met een andere villain die ongevoor hetzelfde proces zou hebben gehad als Elsa, AKA je ziet diegene veranderen in een slechterik.

Gaston. Je weet wel, Beauty and the Beast.

Kijk ze zouden allebei een zichtbaar proces hebben gehad van goed iemand (nou ja bij Gaston van slecht naar slechter) naar een slecht iemand.
Maar bij Elsa het ding dat ze niet van goed naar slecht ging maar van goed naar bang.
Tada, mystery solved!

Ik ga door de lengte van dit review deze in 2 splitsen.

De volgende keer behandel ik onder andere de echte slechterik en natuurlijk Kristoff, Sven, Olaf en ook de animatie. En natuurlijk het verhaal en mijn persoonlijke ervaring toen ik de film voor het eerst zag.

Tot de volgende keer!

Byeeee!
Maria
Member
Member

Maria
Member
Member

Eey iedereen,

Part 2 coming up!

Beetje druk maar hij komt er op!
billy1995
Member
Member

Ik ben al sinds kort hier aan het meevolgen, maar vind het idee van die reviews (en de reviews zelf natuurlijk) super gewoon, kan ik ook hier reviews opzetten?
Maria
Member
Member

billy1995 schreef:Ik ben al sinds kort hier aan het meevolgen, maar vind het idee van die reviews (en de reviews zelf natuurlijk) super gewoon, kan ik ook hier reviews opzetten?
We kunnen ook samen werken als je wil en dat we om de beurt een film reviewen, of 2 reviews van een film samenmengen ;)

Als je alleen wilt werken, ook goed ;D
billy1995
Member
Member

Ik doe dat liever apart, hoor, al is het wel een heel goed idee van je. Nu nog even nadenken met welke film ik ga beginnen, en hoe ik het ga aan pakken. :D
Maria
Member
Member

billy1995 schreef:Ik doe dat liever apart, hoor, al is het wel een heel goed idee van je. Nu nog even nadenken met welke film ik ga beginnen, en hoe ik het ga aan pakken. :D
Can I give you a tip?

Kijk naar het algemene Disney. Welke film springt daar voor je uit? (kan ook 1 zijn die ik al heb gedaan) Pak die film. Kijk hem 2 keer, waarom 2 keer? Nou 1 keer kritisch en 1 keer met gevoel. Waarom? Omdat niet alle films geschikt zijn voor alleen kritisch of alleen gevoelig, kijk maar naar Chicken Little. Die heb ik 2 keer gekeken met de reden dat ik de film kan bekritiseren en kan prijzen.

En never forget to give Spoiler alerts...
Like Mad Munchkin says:
"SPOILER ALERTS ARE GOD!"
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Animation Studios + Disney Toon Studios”