Swing into Spring! (tot 22 juni 2014)

BUTTON_POST_REPLY
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Mouseketeer schreefCOLON De Stars 'n Cars zal tijdens het Spring Festival ook niet uitrijden.
Dus in die tijd kunnen enkele wagens gebruikt worden.
Wellicht hierna een vernieuwde versie van de Stars 'n Cars of zelfs een volledig nieuwe parade?
Ik juich een vernieuwde versie (met dansers!!!) of een nieuwe parade volledig toe!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Dragy schreefCOLON Ik juich een vernieuwde versie (met dansers!!!) of een nieuwe parade volledig toe!!
Ik ook, vind het nu ook meer een cavalcade dan echt een parade.
De showstop eruit halen was een grote misser.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mouseketeer schreefCOLON
Dragy schreefCOLONSnap niet dat ze de wagen van Sneeuwwitje gaan ombouwen tot die van Donald en Daisy... Dan verdwijnt die gewoon uit Stars 'n Cars? Stars 'n Cars is sowieso al een povere parade, ja, schrap dan nog eens een wagen!
De Stars 'n Cars zal tijdens het Spring Festival ook niet uitrijden.
Dus in die tijd kunnen enkele wagens gebruikt worden.
Wellicht hierna een vernieuwde versie van de Stars 'n Cars of zelfs een volledig nieuwe parade?

We kunnen terug dromen een nieuwe attractie en en een nieuwe parade tegelijk!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Prins Adam schreefCOLON We kunnen terug dromen een nieuwe attractie en en een nieuwe parade tegelijk!
Het zou in ieder geval het Walt Disney Studios Park de boost geven die het nodig heeft.
Nu nog Armageddon eruit en dan is het helemaal goed.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Dragy schreefCOLONSnap niet dat ze de wagen van Sneeuwwitje gaan ombouwen tot die van Donald en Daisy... Dan verdwijnt die gewoon uit Stars 'n Cars? Stars 'n Cars is sowieso al een povere parade, ja, schrap dan nog eens een wagen!
Volgens mij is dat op die concept tekening niet de wagen van Sneeuwwitje, die ziet er namelijk anders uit. De auto op de concept art hierboven lijkt enorm hard op die van Monsters Inc., wat uiteindelijk ook wel een logische keuze zou zijn omdat ze Stars 'n' Cars zouden gebruiken voor meet en greets en Sneeuwwitje dus makkelijker in te zetten is dan bijvoorbeeld Sulley.
Mark
Member
Member
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 21:20

Ik denk echter niet dat we een nieuwe parade mogen verwachten dan zou er op zijn minst nu al info moeten 'lekken' een vernieuwde S&C juich ik echter wel toe :-). Ben ook enorm benieuwd naar het nieuwe seizoen.
P-C

Stars n cars gaat wel uit hoor, met 9 wagens ipv 12... Armoe dus...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Men test kalktekeningen voor het festival!

Afbeelding

Afbeelding

Bron InsideDLParis
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

P-C schreefCOLONStars n cars gaat wel uit hoor, met 9 wagens ipv 12... Armoe dus...
Ik hoor intussen meer en meer, en lees het trouwens ook al op verschillende websites dat Stars 'n' Cars niet meer uitgaat, maar zal dienen voor meet en greets zoals enkele maanden terug getest werd.. :)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Volgens verschillende bronnen gaat Stars 'n Cars wel degelijk door gedurende het lentefestival (zonder drie wagens dus), die nu zou verschijnen onder de naam Swing Into Spring!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Dragy schreefCOLONVolgens verschillende bronnen gaat Stars 'n Cars wel degelijk door gedurende het lentefestival (zonder drie wagens dus), die nu zou verschijnen onder de naam Swing Into Spring!
Swing Into Spring is de naam van het Spring Festival.
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Mouseketeer schreefCOLONSwing Into Spring is de naam van het Spring Festival.
Dat bedoelde ik eigenlijk ;)... Beetje verkeerd geformuleerd, er stond: het lentefestival, die nu zou verschijnen onder de naam Swing into Spring ;).

Ondertussen verschijnen er verschillende geruchten op de sociale media dat Oswald The Lucky Rabbit wel eens te zien zou zijn tijdens het Swing into Spring Festival. Dit zou de eerste keer zijn dat hij te zien zou zijn in een Disneypark! Hij zou tevens ook te zien zijn tijdens het lentefestival van Tokyo Disneyland.

Afbeelding

Nog even een samenvatting van de voorlopige geruchten rond het nieuwe festival:
  • Een cavalcade met 30 characters (waaronder erg zeldzame figuren als Thumper, Miss Bunny en Oswald the Lucky Rabbit);
  • Veel nieuwe decoraties;
  • Verschillende muzikanten en straatartiesten;
  • Meet 'n greets met verschillende characters in speciale outfits;
  • En misschien wel een nieuwe Main Street U.S.A. show!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Here is the new locomotive for the Spring Festival Train!
Afbeelding

Bron: DisneylandBerry op Twitter
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sandra71
Member
Member
BerichtenCOLON 60
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2014, 18:54

En nog een reden om met de Mei vakantie te gaan..................
Ik wens iedereen heel veel Disney Magic !!

Dreampashouder sinds april 2013, sinds oktober 2016 Fantasypashouder.
sebasjecc
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2011, 18:34

hoe ze die kleuren toch altijd uitkiezen... :|
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar