P-C schreefCOLONIs er inmiddels in de Sequoia Lodge ook gratis wifi net als in het Disneyland en New York?
Ja, er is ondertussen ook gratis Wifi in de Sequoia Lodge!!
(Bron Disney Character Central)

P-C schreefCOLONIs er inmiddels in de Sequoia Lodge ook gratis wifi net als in het Disneyland en New York?

Hartelijke dank voor deze informatie ,hij is zeer nuttig.Dragy schreefCOLONDisneyland Parijs maakte net bekend dat er tegen volgende maand zowel in de Sequoia Lodge, Cheyenne en de Santa Fé wi-fi beschikbaar zal zijn. Ook de Davy Crockett Ranch vergeten ze niet, daar moet er tegen januari gratis wi-fi voorzien zijn.
Let op: voor de Santa Fé, de Cheyenne en de Davy Crockett is dit enkel in de lobby en het restaurant, dus niet in de kamers.

Er is nu gratis Wifi in alle hotels tot op de kamer! Behalve in Disney's Hotel Santa Fe en Cheyenne, daar is het enkel in de Lobby en Bar. (Disney's Davy Crockett Ranch volgt volgend jaar.)Prins Adam schreefCOLONOndertussen is er zeker gratis Wifi in het Disneyland Hotel, New York Hotel, Newport Bay Hotel en Sequoia Lodge hotel!!
Volgens InsideDLParis ook al in Cheyenne en Santa Fe, mocht iemand dat nog kunnen bevestigen?

Idd zoals in VS al hoor ik dat het daar niet perfect werkt in de parkennikkimouse schreefCOLONNu nog in het park zelf....

Halve bak werkend is nog altijd beter dan helemaal niets.Prins Adam schreefCOLON Idd zoals in VS al hoor ik dat het daar niet perfect werkt in de parken

met een kaartje van Orange.fr heb je voor 10 euro 500mbnikkimouse schreefCOLONHalve bak werkend is nog altijd beter dan helemaal niets.Prins Adam schreefCOLON Idd zoals in VS al hoor ik dat het daar niet perfect werkt in de parken
Dan kost 't me maar de helft aan beltegoed dan wat ik nu kwijt ben.