Super nu kan ik jullie toevoegen
Ik hoop dat ik jullie nog eens tegenkom !
Aan iedereen die mij tegenkomt je mag me steeds aanspreken .
Café Mickey afspreek topic
- D-Tekenaar
- Member

Ik zit te denken misschien is het handig net zoals bij dlrpfans een kaartje te hebben die we aan onze keyhanger of rugzak kunnen hangen zodat we elkaar herkennen als we in Dlp of een ander park zijn !
Tijdens vorige Café Mickey meets zijn er nog buttons uitgedeeld geweest. We zullen eens overleggen wat er mogelijk isD-Tekenaar schreef:Ik zit te denken misschien is het handig net zoals bij dlrpfans een kaartje te hebben die we aan onze keyhanger of rugzak kunnen hangen zodat we elkaar herkennen als we in Dlp of een ander park zijn !
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- D-Tekenaar
- Member

Oké dankjewel Moderator Dragy
En ik wil Café Mickey ook bedanken dat ze ons een tweede Disney thuis gegeven hebben na het sluiten van Dlrpfans
Dankjewel want alleen op deze manier kan je het missen van Disneyland dragelijk maken !
En nu terug on topic zodat er nog veel leuke meets tussen de Café Mickey gebruikers mogen komen
En ik wil Café Mickey ook bedanken dat ze ons een tweede Disney thuis gegeven hebben na het sluiten van Dlrpfans
Dankjewel want alleen op deze manier kan je het missen van Disneyland dragelijk maken !
En nu terug on topic zodat er nog veel leuke meets tussen de Café Mickey gebruikers mogen komen
Hallo,
Het kriebelt al iets te lang om terug naar DLRP te gaan. Gelet op mijn wel hectisch werkschema momenteel (ik wordt ook geacht bepaalde weekend shifts op me te nemen) is het weekend van 19-20 april de eerstvolgende beste kans ... Met enig voorbehoud vertrek dan voorzien 18 april in de latere namiddag of avond met Thalys en terugkeer op avond van 20 april.
Hotelvoorkeur gaat licht uit naar Cheyenne, Newport Bay of New York...
Zijn er mensen ca. 24 - 35 jaar die zich geroepen voelen om me te vergezellen? Uiteraard kunnen we eerst een face-2-face inplannen (liefst niet in de 'verste' uithoek van het Belgenland, ik ben woonachtig in de provincie Antwerpen).
Ik hoor het graag per reactie hier op deze thread of pm !!
Het kriebelt al iets te lang om terug naar DLRP te gaan. Gelet op mijn wel hectisch werkschema momenteel (ik wordt ook geacht bepaalde weekend shifts op me te nemen) is het weekend van 19-20 april de eerstvolgende beste kans ... Met enig voorbehoud vertrek dan voorzien 18 april in de latere namiddag of avond met Thalys en terugkeer op avond van 20 april.
Hotelvoorkeur gaat licht uit naar Cheyenne, Newport Bay of New York...
Zijn er mensen ca. 24 - 35 jaar die zich geroepen voelen om me te vergezellen? Uiteraard kunnen we eerst een face-2-face inplannen (liefst niet in de 'verste' uithoek van het Belgenland, ik ben woonachtig in de provincie Antwerpen).
Ik hoor het graag per reactie hier op deze thread of pm !!
ARGH!
dat gaat zo nipt worden aangezien mijn jaarpas nog niet is toegezonden!! :/
Ik weet ook niet wanneer deze aankomt...
(weet je hoeveel de kosten zijn voor de thalys+hotel??)
Ik wil zeker proberen maar ik vrees ervoor. of als je een maand later wil gaan, (zodat ik zeker ben dat mijn pas er is, GRAAG!!
)
Ik weet ook niet wanneer deze aankomt...
(weet je hoeveel de kosten zijn voor de thalys+hotel??)
Ik wil zeker proberen maar ik vrees ervoor. of als je een maand later wil gaan, (zodat ik zeker ben dat mijn pas er is, GRAAG!!
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
- PuppyLikesYou
- Member

Helaas zit ik dan op de Elf Fantasy Fair! Veel plezier tho! 
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- MermaidLagoon
- Member

Hmm, ja de kosten voor een arrangement toegangstickets én verblijf (prijs van Thalys transport niet inbegrepen) van 18-20 april in Newport Bay lijkt wel wat te hoog (1.248 € voor 2 pp op 1 kamer). In de Cheyenne noch voor New York is er op die data geen deal meer beschikbaar. Alternatief voorgestelde data (vooraan in de week, 14-15 april) komt uit op 400€ voor 2 pp. in Cheyenne, maar dan moet ik wel tijdig goedkeuring vragen op m'n werkLadyLevaenen schreef: (weet je hoeveel de kosten zijn voor de thalys+hotel??)
Indien ik het weekend van 9-11 mei of 16-18 mei selecteer met arrangement voor twee volwassenen, dan is de deal voor Newport Bay toch nog vrij duur: 942€ totaal.
Toegang tot park en overnachting Santa Fé voor de weekends in mei : 708 € voor 2 personen - dat is best te doen lijkt me.
Voor 16-18 mei zou de prijs TGV ticket 2de klas Brussel Zuid-Marne-la-Vallée komen op:
Non-flex: 98,00€ voor 2 personen.
Semi-flex (je mag op dag zelf toch nog reistijden beperkt wisselen): schommelt 105 à 121€ voor 2 personen.
Toch nog maar wat geduld uitoefenen I guess
Wil je betaalbaar met TGV naar Disneyland Parijs boek je best zo vroeg mogelijk! De eerste tickets zijn goedkoopste, daarna worden ze alleen duurder.....
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 966#p28966
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 966#p28966