dat zijn nog eens goede berichten!*Kitty* schreefCOLONOndertussen heb ik al een aantal e-mailbevestigingen ontvangen: ons groepje bestaat al uit 22 Café-Mickey-vrienden... Ik kijk er alvast naar uit!
wij kijken er ook al weer naar uit
dat zijn nog eens goede berichten!*Kitty* schreefCOLONOndertussen heb ik al een aantal e-mailbevestigingen ontvangen: ons groepje bestaat al uit 22 Café-Mickey-vrienden... Ik kijk er alvast naar uit!

pinocchio schreefCOLONdat zijn nog eens goede berichten!*Kitty* schreefCOLONOndertussen heb ik al een aantal e-mailbevestigingen ontvangen: ons groepje bestaat al uit 22 Café-Mickey-vrienden... Ik kijk er alvast naar uit!
wij kijken er ook al weer naar uit![]()
![]()
![]()

LadyLevaenen schreefCOLONHad je mijn e-mail al gehad Kitty?

Welke streek woon je, je kan mss met iemand mee?Talle schreefCOLONIk wil met heel veel plezier mee maar ik heb geen auto en ook geen rijbewijsen ik weet ook niet goed of ik met het openbaar vervoer zomaar tot in de efteling geraak...

Talle schreefCOLONik woon in puurs dus niet zo ver van jouLadyLevaenen schreefCOLON@talle: waar kom je vandaan, ik heb nog 4 plaatsen in de auto over. (graag kom ik naar een afgesproken punt of jullie naar mij thuis)
oké dankjewelLadyLevaenen schreefCOLONTalle schreefCOLONik woon in puurs dus niet zo ver van jouLadyLevaenen schreefCOLON@talle: waar kom je vandaan, ik heb nog 4 plaatsen in de auto over. (graag kom ik naar een afgesproken punt of jullie naar mij thuis)
Wel, als je tegen dan wil afspreken en/of richting mij kan komen kan je meerijden