Disney met baby en kleine kinderen.
In Vel d'europe zit in het winkelcentrum een grote supermarkt met vers brood afdeling. En er zit een bakker in het winkelcentrum. Hebben allebei "gewoon" brood.
onze zoon was de eerste keer in disney met 9 mnd. hij heeft toen ook echt genoten. vooral de toen fantilusion vond hij prachtig al die kleurtjes. hij is in de langzamere atracties meegeweest. mocht niet op schoot wel naast je en dan arm eromheen. en altijd in het midden. peter pan vond hij eng en moest haast huilen. pirates vond hij super. ik zou het zo weer doen. een kind thuislaten is niet zo mijn ding zeg maar.
je kunt overal flesjes opwarmen.
babycenter heb ik slechte ervaring mee. ik mocht er met mijn 9mnd oude baby niet eens in. ben toen zo kwaad geworden en heb er de rest van de tijd niet meer naar om gekeken. ik deed het gewoon op de oude manier haha. in de wcs verschonen en evnetuele flesjes in de magnetron.
je kunt overal flesjes opwarmen.
babycenter heb ik slechte ervaring mee. ik mocht er met mijn 9mnd oude baby niet eens in. ben toen zo kwaad geworden en heb er de rest van de tijd niet meer naar om gekeken. ik deed het gewoon op de oude manier haha. in de wcs verschonen en evnetuele flesjes in de magnetron.
Wat erg Yasmine
. We zijn al 2x met dochter geweest (op 11m en 20m) en altijd vriendelijk onthaald geweest. Waren ook telkens de enigen in het baby care center. Waarom mochten jullie niet binnen? Teveel volk mss? Verversen doe ik ook gewoon in de wc's, babycenter vind ik op dat gebied geen meerwaarde
Onze jongste was net 3 maanden toen we hem de eerste keer mee namen en dat ging perfect hoor. In de restaurants vind je overal wel een magnetron om flesjes op te warmen en verschonen deed ik gewoon in de toiletten of desnoods in de kinderwagen. Qua attracties heb ik hem toen enkel meegenomen in It's a small world (in de draagzak). Voor de rest wisselden mijn man en ik elkaar af zodat een van ons met de oudste in de attracties ging en de andere bij de jongste bleef. De tweede keer was hij acht maanden dus toen had hij er al iets meer aan. Hij heeft mee naar de parades gekeken, de frozen sing along, het kasteel, ... Echte attracties uiteraard nog niet maar hij heeft zijn ogen goed de kost gegeven. Wij verbleven beide keren in Davy Crockett omdat we dat het makkelijkst vonden met een baby. Ondertussen is hij 15 maanden en binnen 2 weekjes gaan we weer richting Disney!

Ik ga in april naar DLP met mijn dochtertje, dan is zij bijna 1,5 jaar oud. Super veel zin in. Ik ga dan ook een jaarpaspoort halen. Ook leuk, maar je kunt daarmee toch ook een buggy huren? Kan deze buggy ook in lig stand? Anders neem ik liever mijn eigen buggy mee, met hangslot 
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Als het past in de auto, neem lekker je eigen buggy mee. De buggy mag geloof ik niet het park uit en wij vonden het juist handig op weg van en naar het hotel.Tess81 schreef:Ik ga in april naar DLP met mijn dochtertje, dan is zij bijna 1,5 jaar oud. Super veel zin in. Ik ga dan ook een jaarpaspoort halen. Ook leuk, maar je kunt daarmee toch ook een buggy huren? Kan deze buggy ook in lig stand? Anders neem ik liever mijn eigen buggy mee, met hangslot
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

Oh wat gaat de tijd snel .... ik weet nog goed dat je dochtertje geboren werdTess81 schreef:Ik ga in april naar DLP met mijn dochtertje, dan is zij bijna 1,5 jaar oud. Super veel zin in. Ik ga dan ook een jaarpaspoort halen. Ook leuk, maar je kunt daarmee toch ook een buggy huren? Kan deze buggy ook in lig stand? Anders neem ik liever mijn eigen buggy mee, met hangslot
De buggy's zijn helaas van die stomme metalen dingen ....Zonder standen ...
Ik zou als je kan gewoon even je eigen buggy meenemen .
Ik denk dat dit ook aangenamer is voor je dochtertje .
Nog een maandje, dan wordt zij 1
Dank jullie wel. Ik ga zeker m'n eigen buggy meenemen. Ik moet alleen ook een camping bedje mee nemen waarschijnlijk. Die hebben ze niet in ons hotel. Of even met mijn reisgenoot bespreken of hij boven in het stapelbed kan, dan kunnen Roos en ik samen beneden slapen, dan kan ik het bedje thuis laten, zodat ik ruimte heb voor de koffers en de buggy. Ook gaat de draagdoek mee... voor het geval te druk is
Thanks!! Ik weet genoeg.
Dank jullie wel. Ik ga zeker m'n eigen buggy meenemen. Ik moet alleen ook een camping bedje mee nemen waarschijnlijk. Die hebben ze niet in ons hotel. Of even met mijn reisgenoot bespreken of hij boven in het stapelbed kan, dan kunnen Roos en ik samen beneden slapen, dan kan ik het bedje thuis laten, zodat ik ruimte heb voor de koffers en de buggy. Ook gaat de draagdoek mee... voor het geval te druk is
Thanks!! Ik weet genoeg.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
Dank je wel Stitch!! Goede tip!! 
Met reisgenoot gesproken, hij gaat boven in het stapelbed, dus Roos en ik kunnen samen beneden (is beneden 2 persoons
)
Met reisgenoot gesproken, hij gaat boven in het stapelbed, dus Roos en ik kunnen samen beneden (is beneden 2 persoons
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Er zijn drinkfonteintjes, maar ik weet niet of ze overal werken, toen wij er waren waren er maar enkele die werkten namelijk. Verder sleepten we de hele dag met water rond ja. Uit het toilet is voor ons altijd een twijfel geval. Voor een baby zou ik het sowieso niet doen en zelf water meenemen.
Volg onze avonturen op instagram
Ik zou flesjes water meenemen of kopen daar in park,het water smaakt ontzettend naar chloor in Frankrijk.. Lijkt mij niet veilig voor een baby.Pauk schreef:Wij gaan in januari ook met een baby, dan 7 maanden oud.
Ik begrijp dus dat je zowiezo overal flesjes op kan warmen.
Halen jullie het water dan gewoon bij de toiletten vandaan ofzo? Of slepen jullie zelf met flessen water?

[/u